Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ainakin kuullut et joillain on 25 mg... Mut joutuvat ottaa 2 päivässä... Mä niin haluisin jo omat, et olis ees toivoa :'( ovistesti 100% nega :( Mä en saa edes siihen haamua tai viivanpaikkaa :'(

Gatusalle tsemppiä, onhan siellä sun kanssa sitten myös joku toinen, ettei pääse tosiaan mitään varkauksia tapahtumaan? Vauvalle oma henkivartija mukaan! Koska pitää sun saada levätä myös. Oletteko miten kauan sairaalassa siellä synnytyksen jälkeen?

mä toivon että päästäs jo seuraavana päivänä kotiin eli että neidillä kaikki hyvin ja päästäs heti seuraavana päivänä jo. mä en halua siellä makailla, likasta, pelottavaa jne... ukon serkun vauva oli pistetty ikkunan vieree syntymän jälkee josta tuli vetoa ja hiekkaa suoraa vauvan päälle eikä ollu äidille kerrottu ees et minne olivat vauvan laittaneet, sentää löys mut oli säikähtän että vauva oli varastettu.

Paljon paljon onnea plussista :) en oo vähään aikaan käynyt täällä kertoilemassa kuulumisia kun jotenkin ollut tosi väsynyt ja pahoinvoiva. Kaiken lisäksi koulussa on viimeiset rutistukset ennen joululomaa.

Mutta rohkaisuna kaikille keskenmenoista kärsineille kerron että me saatiin tänään np-ultrasta hyviä uutisia! Mulla siis taustalla kaksi keskenmenoa ja tosiaan oli piinaavat päivät odottaa ultraa.

On: Np-ultra takana ja siellä se pikkuinen liikkui. Sydän löi ja rakenteet muutenkin kunnossa. Niskaturvotusta oli vain 1,1mm ja veriseulat oli loistavat :) Nyt vaan odottelemaan rakenneultraa helmikuun alussa. Laskettu aika on siis 20.6 joten katsotaan tuleeko juhannusvauva vai meneekö heinäkuulle :) Rv tänään 12+3, ultran mukaan olis 12+0.

onnea freyja tälläki puolella hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

muurahainen jep täällä on sairaalassaki pelottavaa menoa...mitenköhä sitä muka uskaltaa ja pystyy rentoutuun synnytyksessä ku kaikki mielessä. pitää ottaa ja kirjottaa lista, ladella se jokaiselle joka mun kans tekemisis ja ukko saa olla kyllä mukana siitä en neuvottele tai joku ukon perheestä koska tuota pikkusta on vahdittava.
mut ihanaa enää max reilu viikko inshaAllah ja neiti on täällä inshaAllah :)

Gatusalle jaksamista viimeisiin päiviin! Päivät on pitkiä tossa vaiheessa, meidän esikoispoika synty 41+5.

Freyjalle onne hyvistä uutisista!

ON: ei vieläkään tätiä. En oikein usko, että olisi kuitenkaan tärpännyt. Söin lounaassa graavilohta hyvällä mielellä. On tää epätietosuus niin sieltä ja syvältä poikittain!!!!! Tulis nyt täti tai plussa, mutta tätä mä en jaksa!

Pitäiskö mun aloittaa oireiden kuvittelu. Jos kerran ajatellaan positiivisesti.

Maha on niin turvoksissa, että töissä on vaikea istua ilman, että aukaisee farkkujen napin. En ole syönyt liikaa, enkä mitään erikoista. Alavatsa on välillä nippaillut ja selkä jomotellut. Rinnoista on vihlaissut muutaman kerran ikävästi. Väsyttää ihan sairaasti koko ajan ja on kamala nälkä. Ainiin ja tosiaan menkat on edelleen myöhässä :grin!

Muoks. Niin ja aivastuttaa.

Moi kaikille!

Mä voisin tulla hetkeksi vielä tänne ennen vuoden vaihetta, ku täällä on näin aktiivista keskustelua. Olen kyllä jo tuolla raskaaksi 2015 ryhmässä ihan suosiolla. Meillä siis nyt yrityskierto 2 meneillään. Odottelen ovista, ja olen saanut cb:n testiin jo neljänä päivänä sen vilkkuvan naaman. Tänään siis jo kp 18. Esikoinen on nyt pian vuoden ja 3 kk.

Tsemppiä kaikillja viime hetken plussauksia vielä tälle vuodelle! :D

Takaisin