Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muurahainen; Olettaisin et ovis on vasta tulossa..
Onko sulla lutis kuinka pitkä?
Mulla näyttää koko kierron jotain viivaa ovistesteissä.

Tässä konkurssissa ei ole millään enää väliä. Testaan vaikka joka päivä niin kauan kun täti tulee....

Muurahaisen kokemukset ovis testeistä vahvistaa omaa ajatusta, että saa jäädä viimeisiksi o-testeiksi noi mitä nyt on, ja jatkossa luotan tuntemuksiin. Ihan liikaa säätöä mun makuun :D

Tätiä edelleen odotellaan....
Mun takia ei kannata tehdä päätöksiä. Mun kroppa ei vaan tykkää toimia helpolla minkään kanssa :)

mä voisin päivittää kuulumisia sairaalasta. syke neidillä hyvä ja koska ne laskee 28 kierrolla kiekon avulla ni huomen ois laskettu aika. naislääkäri sano että jos ei rv 41 mennes neiti ite tul eli viikon päästä ni sit otetaa varmaa sisää ja käynnistetää lääkkeillä. inshaAllah neiti kuunteli lääkärin puheita ja alkas nyt ulkoistaa itteää, mun kierron perusteella huomen on 39+0 joten viikon heitto ois mut eipä mua haittaa että laskevat tässä tilanteessa lyhyemmällä kierrolla. oli eri lääkäri tänää alhamdulillah iha uus ja nainen.

Muurahainen; Olettaisin et ovis on vasta tulossa..
Onko sulla lutis kuinka pitkä?
Mulla näyttää koko kierron jotain viivaa ovistesteissä.
Ok, ei tietoa lutiksen pituudesta. Tää on nyt toinen kierto missä oviskin tikuttelen, viime kierrossa CB:n digi näytti valheellisen hymynaaman kp 10 kohdalla. Verikokeiden perusteella ei edes ovista tapahtunut.

Oloja jos pohtii, niin nyt on alaselkää poltellut jo muutamia päiviä, kohdussa sellainen täysi olo. Missään vaiheessa en ole tuntenut mitään selkeetä vihlaisua jompaan kumpaan munikseen. Ennen olen tuntenut oviksen aikoihin.

Jos sit tosiaan noi ovistikut näyttää mullakin kierron loppuun asti viivoja. Selviää ajan kanssa. :)

kiitos @sukki ja diku tsempistä juu sainha minä jonkimoisen deadlinen eli lääkkeillä käynnistetää viikon kuluttua hyväl tuurilla jos ei neiti yhteistyötä tee ennen sitä, alkaa jännittää josko ois reilun viikon päästä viimeistää pikkunen sylissä. sit pitää vaa haukkana vartioida ja tehä selväksi että neitiä ei viedä mun viereltä minnee, pestää salissa mun tarkkailussa jos ei lääketieteellistä syytä laittaa keskolaan tms ni on vieressä alusta asti ja lääkäri saa tarkastaa mun valvonnassa. mä en halua et mun pikkunen varastetaa. luotto pikkuse menny tuoho sairaalaan.

Takaisin