Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
granger huh huh mitkä viivat, onneks olkoon todella paljon ja vauvaliimaa mukaan vaikka testisi ei jätä ketää kylmäksi :Heartred onnellista odotusta :binkybaby

Kiitos kaikille sympatioista, tänään oli kyllä paha päivä mutta nyt pääsee nukkumaan :) valemenkoista.. empä usko, kunhan heitin mutta toisaalta jos tilanne vielä kuihtuu ja varsinkin jos oireita tulee niin testin tekoon. Epäilen hyvin vahvasti.

lucky katsotaan vaivaudunko anomaan mitään lisäpäiviä, olin kuitenkin "VAIN" 4 päivää poissa enkä edes peräkkäin ja pakosta. Olen kuullut että muut mun luokalta ovat olleet kans pari päivää poissa syystä x. Mutta kyllä harmittaa :dontknow kyllä se siitä :thumright tänne on helpottavaa avautua :female naisena ei ole helppoa, saatikka miehenä. Saadaan laatu-aikaa miehen kanssa la-su otetaan ilo irti kun kp on silloin 9-10 vaikka ovis onkin luultavasti kp 21 jos kierto olisi taas sen 35 pitkä.

Huom! Niin kuin näette mun foorumitauko on mahdottomuus, pitäiskö oikeesti pitää taukoa niin ehkä plussa tulis :sex

Laidallinen, meillä on ainakin cittarissa. Ennen ne oli kortsujen yhteydessä ja nyt ne oli siirretty samaan kohtaan seuraavaan hyllyväliin. En tajunnut kyllä katsoa, mitä muuta siinä kohdassa oli.

Mutta juu, aamulla pitäis päästä ylös ja töihin. Joten hyvää yötä kaikille ❤️

Granger Onnea valtavasti ja miljoonasti tarrasukkia matkaan.. :) Jos joku muukin oli tässä välissä plussannut niin Onnea paljon.. :)

Muuten puhaltelen teille plussa tuulia paljon.. :) Tsemppiä.. :)

Pienissä kaupoissa esim. S-market raskaustestit on luontaistuotteiden kanssa samassa hyllyssä, isommissa kaupoissa löytyi hygieniatuote väliköstä siteiden vierestä. =)

Juu Mä tilasin ovistestit raskauskeijulta, en suosittele. =)

Onnea Granger ja hurjan paljon tarrasukkia matkaan <3

Huomenta.

Töissä lojuttu jo 1,5h :sleep011

Paljon onnea Granger !!! Mahdottomasti tarroja ja liimaa matkaan :Heartred

Kiitos kaikille tsempeistä, järkytyksestä on toivuttu. Onneksi ymmärtääkseni tuo neuvola täti oli sijaisena, jos näin ei ole niin vaadin päästä jollekkin muulle ! :)

Mukavaa päivää ja plussatuulia ! :)

Mä olen tilannut raskauskeiju.fi ja ollut ihan tyytyväinen... tai no ei niissäkään ovis testeissä mitään näkyny, mut oli jo sentään vahvistuva haamu joka sit.hävis :rolleyes::p ja ne taitaa olla niitä tosi herkkiä ;)

granger onnea tuhannesti, mashaAllah :) tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms, aivan ihanaa!!!!

tsemppiä kaikille.

on: sama meno jatkuu, eilen oli pakko käydä aikasin maate ja ottaa parasetamolia selkään jälleen kerran, no vaikutus ku lakkas ni voi jes mikä olo taas. alan oleen kyl niin kypsä näihi vaivoihin. mitenköhä tässä pitäs jaksaa oottaa viikkoi viel ja sit synnyttää joku mahollisest yli 4kg vauva taasen jos ei ol saanu nukuttua kuukausiin ja paikat tohjona jo.
sainpa lisää vettä myllyyn viel tänää eli syitä pelätä sairaalaa...pitää vahtia kokoajan ettei henkilökunta varasta lasta ja toinen on se et kuulinpa aamusta sellasen jutun kyseisestä sairaalasta et yks nainen oli menny vatsahappojen takia sairaalaa tutkimuksiin, no ne nukutti hänet ja tutkimusten sijaan varasti toisen munuaisista. meni sit outojen kipujen takia uudestaa ja ku hänet kuvattii ni huomattii et hänelt on varastettu munuainen. joo miten mun pitäs luottaa lääkäreihi ja hoitajii tossa sairaalassa?

Mä en ymmärrä. Missä mun menkat on? Testit näyttää negaa, mutta täti pysyy poissa. Sorruin taas aamulla digiin.

Onnea plussasta, oliko jollain?

Pitääkö hakea töiden jälkeen vielä PC kaupasta. Tänään kp 30/28 ja dpo 16.

Hurjasti onnea Granger!

@sukki eiks ovulaatiosta tätsyyn oo max 16pv eli jos menee yli sen tätiä ootellessa niin joko on raskaana tai ovis ei tapahtunukkaan silloin kun yritti/tuntu?

@sukki: ..tosiaan sulhan on jo ihan "täydet päivät" kierron suhteen.. Mutta josko sun kroppa "plussaa vaan myöhemmin" niinkuin esikoisestakin? Sehän on niin kovin yksilöllistä Se hcgn nousu.
Pidän ainakin sulle kamalasti peukkuja, että tästä olis kyse <3

Takaisin