Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä eilisestä viiva muuttunut mihinkään suuntaan. Onneksi tänään on lääkäri jossa ultrataan tilanne. :)
Mut helpotti huomattavasti kun löytyi tollanen ovistestipakkaus jossa viivat näkyy ihan oikeasti! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1418114106.697272.jpg

Muoks. Se vaan ihmetyttää, että onko mulla tosiaan vasta tulossa ovis?

Huomenia kaikille! Ootte ollu hurjan nopeita taas etten pysy mukana ollenkaan :D

Täällä alkoi sunnuntaina lauantaijuhlimisen jälkeen kp1 :( oon niin kipee etten ennen oo ollu, särkylääkkeet ei auta ja huippaa ihan kauheesti. Heräsinki tossa äsken ja kauhukseni oli tamponi pettänyt ja tullu kaksien housujen läpi :/ Aivan järkyttävä teurastamo :D aloin myös pillittämään ihan kunnon vollotusitkua, kun isäntä sano että lähtee käymään tallilla ja tuo mulle kaupasta naistentarvikkeita :D

Täälläkin yksi kuumeilija ilmottautuu :)
Oon seuraillut teidän keskustelua sivusta jo jonkin aikaa!

Tänään kp25 ja dpo 9 . 2 digitestiä polttelee kaapissa mutta yritän malttaa lauantai aamuun ennen testausta. Häntäluu ja selkä törkeen kipeet :confused:

Tervetuloa Angii, vaikken itse mikään aktiivisin täällä ole, mutta olen silti :) onnea plussailuun! <3 Ja muista sit 2015 vuoden ryhmä jos ei nyt sitten tärppää syystä tai toisesta.

muurahainen, kyllä mä sanoisin noiden testien perusteella, että ovis on vasta tulossa. Onko sulla yleensä kuin aikaisin ovis? Mulla kyllä näytti plussakierrossa ovisplussa just tolta, kuin sun alimmat viivat. Ja tästä ei nyt tainnut olla mitään apua sulle :)

Tervetuloa Angii munkin puolesta!

Angii tervetuloa!:) Toivottavasti visiittisi on perinteisesti lyhyt! :)

Muurahaisen kokemukset ovis testeistä vahvistaa omaa ajatusta, että saa jäädä viimeisiksi o-testeiksi noi mitä nyt on, ja jatkossa luotan tuntemuksiin. Ihan liikaa säätöä mun makuun :D

Tätiä edelleen odotellaan....

Mariskalla ollu kyllä urpo hoitaja! Ei noin voi sanoa..

Grangerille onnea plussasta!! <3

Sain tänään lisää epikriisejä, nyt tuli naistenpolin ultrasta ja sen kaavinnan epi. "Ultraäänellä havaittu sikiöjätettä." SIIS MITÄ!!! Ei se ny v*ttu mitään jätettä oo :'(
Eilen tuli aika paljon sitä ruskeeta tuhrua ja nyt saa olla sit siteen kans ku pelottaa että sitä tulee enemmänkin. Ab loppu eilen. Eipä täällä muuta, kovasti odotan että aika matelis eteenpäin ja pääsis fyysisestikkin tästä keskenmenosta eteenpäin, henkinen puoli tais tällä kertaa toipua nopeemmin :)

En tosiaan tikuta ovista, mutta olin sen kyllä tuntevinani. Voihan olla, että se on ollut vasta myöhemmin. Muistaakseni olimme juuri niihin aikoihin hippaloissa ja otin vähän enemmän kiinnityspunkkua :P . Olisiko se sitten siirtynyt myöhemmälle?

Tervetulua Angii!!!

murkku: en osaa sanoa mitään ovistesteistä, itse kun en ole sitä koskaan tikuttanut. Kyllä mä kuitenkin viivoja nään :grin .

Kierrot yleensä ollut 28-32, ja tänään kp19 et jos aiemmissa kierroissa on ovis tapahtunut olisi se tapahtunut jo. No kohta pääsen lääkäriin ja toivottavasti tulen sieltä viisaampana ulos, kuin sinne mentäessä olen. :)

Mutta eikös tikkujen viivojen kuuluisi haaleta oviksen jälkeen? Eli sen perusteella olisi vasta tulossa, jos noi clomit nyt sit sekoittaa ovista tai jotain...

Tervetuloa Angii :welcome
Muurahainen; Mikä annos ja mitkä päivät sulla on menny clomeja? oliko/onko ultraa?
Mimi; Tympeä lääketieteellinen sanasto..Voisi edes latinaksi kirjoittaa niin ei olisi kökön kuuloista.
Onko lämpöä? Olo muuten?
@sukki; Mikä on tilanne?

Mimi, voi jestas mitä ne kehtaa kirjoitella! Ei se kyllä mitään jätettä ole!

Uusille tervetuloa, toivottavasti teidän ei tarvitse siirtyä seuraavaan ketjuun! Tsemppiä!

Tervetuloa Angii! :)

Kp 13/28, eipä uutta. Vatsan jomottelu vähäisempää ku eilen, pahaa oloa edelleen, paljon kirkasta valkkaria. Jospa tänään välipäivä petipuuhista, ettei toi mies ihan hermostu. :D Huhhuh, onneks se ei tiedäkään mitä kaikkee mäki nettiin kirjottelen. :P

No mutta murkku, sehän menee sitten ihan nappiin, jos tänään on kontrolliultra. Mä kyllä luulen, että ovis on tuloillaan. Mulla testit haalenee negaksi oviksen jälkeen ja lähtee siitä sitten kierron loppua kohden taas vahvistumaan. Kunnon plussaa ei tietty enään tule.

Mimille erikoisterkut ja jaksamiset! Se ruskea tuhru saattaa tosiaan kestää seuraaviinkin menkkoihin saakka ja on ihan normaalia. Mulla loppui muutamassa päivässä.

Takaisin