Mä niiiiiin turhaudun, kun aika kuluu niin hitaasti :D Pitäisköhän jo laittaa r-testitilaus niin ois sitten ens viikolla valmiina, JOS tarvetta ilmenee :D Dpo 4 (oletettavasti) ja mä niin haluaisin jo päästä siihen oireiden kyttäys (KUVITTELU) vaiheeseen :D
Täytyy myöntää, että tarkotuksella tilasinkin sen verran monta, että on varaa vaikka vähän tuhlaillakin :D Koitan kyllä ihan tosissaan venyttää testaamisen tonne kp 31/30 (eli 18.12.). Mut jos sattuu hairahdus, niin ei joudu oottaan uusia postitusaikoja
Ei ne testit silti hukkaan joudu, vaikka sillon 18.12. vasta testaan ja jos saankin plussan; edellisistä kerroista tiedän, että tarviin moooooonta tuplaviivaa ekojen parin viikon aikana, jotta uskallan luottaa tulokseen :D
Hei, mistä te ootte tilanneet noita testejä? Olen googletellut edullisia mutta hyviä testejä ,sitten kun löytyy joku r.testi paketti ja googlettaa siitä kokemuksia niin laidasta laitaan kommenttia. Ajattelin et laitan keskiviikkona viimestään tilaukseen raskaustestejä, mutta saiskohan niitä mistään semmosena "perhepakkauksena" ? :D Mielummin tilaan sen 20kpl testejä entä 2 :)
Hyvä miuk!
Sama täällä Huomenna kuulemma välipäivä. Mitä jos munis irtookin vasta huomenna (en tunne sitä)? En vaan luota, et simpat elävät mun kropassa kauheen pitkään, kun tuloksetta ollaan tähänkin asti oltu. Sen näkee sit huomenna onko välipäivä vai ei
Ite olen tilannut halpistestejä raskauskeijulta. (Davidin puikot) ja Kotitestiltä (sofin liuskat). Sit nettiapteekista pregcheck testejä. Mitkään ei ole antanut mulle turhia haamuja, vaan nega on ollu ihan tyylipuhdas.
Edullisia molemmissa jos ottaa enempi kerralla.
Muoks. Niin ne pregcheckit ei ollu "säästöpakkauksia"
Kiitos sabetti :) Mä en nuita liuskoja osaa käyttää, että pitää ihan puikot olla ja niihin sitten tähdätä :D Ärsyttää kun mies ei kerennyt apteekkiin et oisi hakenut testin, joten pitää huomenna kipittää apteekkiin ja tehdä sitten myöhemmin testi.
Laidallinen, r-testit olen ostanut apteekista ja kaupasta. ovistestit raskauskeijulta, mutta noissa raskauskeijun (en tiedä ostiko muurahainen ne myös samasta paikasta, mutta samanmerkkiset testit meil oli) testeissä oli ainakin muurahaisella jotain häikkää. Mulla taasen lopulta samat testit näytti kunnon viivat.
Mä huomannut kans tuon että moni sanoo ostavansa kaupasta r.testit! Ei täälläpäin vaan ole :D tai sitten kävelen niin silmät kiinni sielä kaupassa että en ole huomannut :D Apteekista olen tähän asti ostanut testit , mutta nyt ajattelin tilata kerralla heti useamman.