Pepe; Varmaan itse uittaisin sen pc;n ekaksi..
@sukki; väijyn sun testiä,vieläkö oot jalat ristissä? :)
Oho,oli tullu väärä linkki,my mistake
Mariska; kyllä oli kurjasti sanottu
Noniin pitihän mun naamalle heittää ultrakuvia ja raskaus uutisia sosiaalisen median kautta vielä tänään ja vieläpä tyypeiltä joille en olisi uskonut tulevan ja parin kk jälkeen sai alkunsa kuulemma. Myönnän että sisälläni katkeruuden siemen kasvoi pari milliä lisää. Koen ahdistusta harjoittelun viimeisestä viikosta kun nyt pitäisi näyttää mistä minut on tehty. Olin poissa selkä kipujen takia kuten täällä puhuin ja ne poissaolot vaikutti ihan hirveesti. Lapsiin ehdin just kasvattaa vaivalla luottamussiteen niin eiköhän tää muija joutunut olemaan poissa ja kun tulee takaisin niin se on taas toinen juttu. Mä en jaksa selittää tänne tarkemmin mutta siis ihanaa on ollut mutta muutama seikka tosiaan alkanut ahdistaa. Oon tällainen. Eilen kp3 vuoto naurettavan vähäistä ja tänään sama juttu eli kp4. Kp 2-3 välinen yö oli maailman oudoin. Pärjäsin yhdellä siteellä koko yön ja kun aamulla katsoin niin oli vain melko pieni viiru jäänyt siteeseen. Alan epäillä jo kaikenlaista valemenkkaa :D aina ennen ollut kunnolla vuotoa. Kp1 normi ja kp2 aamusta alkuiltaan normi/runsas.
kiivi jaksamista, oispa noi valemenkat oikeestiki tällä kertaa ja tulis ylläriplussa :) varmasti tuntuu pahalta ku joku alkaa levittelee raskausuutisia ja ultrakuvia ku ite toivoo että sais sen pysyvän plussan.
Kiivi olet ihana, voimia sinne.<3 Itsellä myös eilen yksi vanha koulukaveri saa toisen. Laitto ultrakuvan. Oisha se ihana saada itekki saada sellanen kuva.
@sukki: äläpäs vielä toivottele tätiä tulevaksi..! Mikä kp sulla olikaan nyt? Toi cb:n digihän suosittelee, että testaat aamuvirtsasta jos testaat siis ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Mullakin kävi niin, että vaikka sain jo 4 päivää ennen menkkoja plussan liuskatestiin, niin digi näytti mulle not pregnantia pari päivää ennen oletettuja menkkoja koska testasin iltapäivän pissasta. Seuraavana aamuna tuli raskaana.
:)
Mulla oli kans aivan ihana, nuori kätilö keskenmenoa hoitamassa. Jäi tosi lämmin fiilis siitä miten hän kohtasi meidät ja miten oli osastolla tukena. <3 Kyllä sitä vaan toivoo, että kaikkien kohdalle osuis tollasia ihania hoitajia. Lääkäristä puolestaan en viitsi edes aloittaa, mies ei saanut päivääkään sairaslomaa, koska keskenmeno ei ollut hänen sairautensa.
tikku: kp29/28 tänään. Menkkajomot jatkuu, vaikka tätiä ei vielä näy. En tiedä noista digeistä. Esikon testasin vain apteekin puikolla joskus 5+ viikoilla. Yksi ainoa testi silloin :). En viitsisi digiä enää huomenna tuhlata. Vai pitäiskö aamupissasta?!