Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
soma ole onnellinen vaa että pitää noin hyvin huolta. minä joudun opettaa ukolle mitä voin syödä mitä en, mitä voi juoda mitä ei jne... ja monesti ku toivois huolenpitoa ja ymmärrystä ni lause on "mitä mä muka voin tehä?" ja sairaalassaki mä joudun pitää puoleni kaikessa ku ukko oottaa ulkona koska miehillä ei ol asiaa sinne äitipolin puolelle.

Hei vaan taas kaikille :) täällä kans hoideltu tänään lahjahommia, onkin aika hyvin kasassa jo. Lisäksi jo melkeen viikon verran jännitetty, et oisko tää nyt voinnu olla tärppi kierto...pieniä oireita on ollut, vähän erilaisia kun aiemmin. Ma-ti välisenä yönä alkoi vähän juilia alamahaa ja selkää, ja siitä lähtien on alavatsa ollut aran tuntuinen. Varsinkin kun kovalle alustalle istuu, tuntuu aristavalle. Ei oikeastaan kipeä, kumminkaan. Välillä tuntuu enempi, välillä vähempi. Lisäksi tissit on ollu kipeät, vähän jo hellitämään päin, kyllä. Aiemmin se oli normia ennen menkkoja, clomien aikaan ei ollut ollenkaan. Tää oli eka puregon kierto, et toisaalta voihan noi olla sen aiheuttamia. Lähinnä oon miettinyt tuon alavatsan arkuutta...:rolleyes:

Onko joku kokeillut näitä, myydäänköhän näitä ihan apteekissa? Jos kävisin huomenna hakemassa jos nyt jatkais viel pari päivää oviksen metsästystä. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1417981302.725245.jpg

On muuten erikoinen ohje tässä, aamupissaa ei saa käyttää ja yli 2h rakossa ollutta... Ennen oon kyl lukenu ihan päin vastaista...

Olikos se Vauvahaaveilija, jonka testistä oli kuva? Mäkin näen siinä jotain, vahvistumista! <3

Muurahainen, ovistestithän antaa plussan hormonitasojen mukaan, ei kerro vielä onko munasolu tosiaan irronnut. Joten sikäli mä käyttäisin niitä testejä, joilla oot saanut plussan.

Soma, onpa ihana mies :) Mun mies ei mun raskauksiin ole juuri puuttunut, lähes kuristamisen kautta on jonkun ymmärryksen pisaran tai apua saanut tiristettyä ;)

On. Dpo 3(?), tänään niukka valkovuoto kellersi, mikä kai kertoo keltarauhasen toiminnasta(?) Molempia muniksia "kirvelee" ja repii, välillä jomottaa. Viimeyönä tuli niin kauhee vilutuskohtaus, etten saanut edes nukuttua, vaikka yritin miehen peiton alla häneen liimautuneena lämmitellä :D Nyt ei muuta kuin tylsää odottelua...ja viikon päästä alkanee se oireiden kuvittelu ;) :D

Muurahainen suosittelen pregcheckin ovistestejä saa marketista ja 10kpl/pkt ja makso olisko ollut 8,90€.

Täällä vuoto loppui yhtä nopeasti kuin tuli. Sen verran oli että housuihin asti tuli :o mitä ihmettä tää on.

Pepe, käynkin huomenna prismasta hakemassa, ni ei tartte apteekkiin asti ajella. Kiitti vinkistä!

Vaikka eiköhän se lääkärikin osaa sitten jotain kertoa tiistaina kontrolli ultrassa. Mut ois se kiva saada plussakin testiin.
Tää on siis toinen kierto missä ovista bongailen ja viime kierrossa verikokeiden mukaan en ovuloinut, vaikka cb:n digi kyllä hymynaaman testiin teki. Ja eka kierto jossa nyt clomit on mukana. Voi kun jo tärppäis tästä ja meille oma yhteinen pieni isänmaantoivo suotaisiin.
Tai oikeastaan ihan koko tälle meidän ihanalle porukalle saisi omat isänmaantoivot tulla kyllä! <3

Tää varmaan vähän yli intoilee, mutta on kyllä ihanan huolehtivainen. Normaalisti ei, mutta molemmille esikoinen niin sekin varmaan vaikuttaa asiaan. Olen pieniä tietoiskuja lukenut hänelle niin jotain on jäänyt sitten mieleen :) jatkan "koulutusta" taas ,kun näen tarpeelliseksi :D

Olipa taas tullu tekstiä niin ettei perässä pysy :D

Mimmu: meidän tekis kans mieli yrittää sittenkin heti eikä odotella niitä yksiä menkkoja.. muutenkin venyy ja venyy ja venyy tää homma :/ saapi ny nähdä, selibaatissa ei eletä eikä kumia käytetä. tulee jos tulee, eiks se oo kuulemma se toimivin keino? :D

Minski; tiedäkkö, mulla on ollu ihan samat fiilikset ja miehelle tällä viikolla sitä märysinkin, että sillä on kuitenkin joku toinen tai sit se vaihtaa mut toiseen, kun en pysty toista lasta saamaan! Sit se sano ettei se mua lapsettomuuden takia vaihtais pois <3

Tuhruilut jatkuu.. Loppuis jo, panettaaaaa!

Mimi, mä olen nyt yrittänyt vetää syvään henkeä tämän asian kanssa. Ei meilläkään ehkäisyä käytössä ole mutta odotetaan nyt se pari viikkoa vielä sinne tarkastukseen. Toki mulla on hirveä haku päästä jo yrittämään ja haluan pian raskaaksi mutta... Kun ei se uusi raskaus välttämättä toista vauvaa tuo. Ei ole tuonut nämä kaksi viimeistäkään. Mä nyt ajattelin valmistautua siihen lääkärikäyntiin tosi hyvin, kirjoittaa kaikki mahdolliset kysymykset ylös ja kysyä kaiken maan ja taivaan väliltä.

Muurahainen toivottavasti ne testit näyttää sulle oviksen. Ootko yhtään limoja seurannut?

Voi Kumpa tuo eilinen olis kiinnittymisvuotoa eikä mitään letroista johtuvaa. Enää ei vuoda vaikka eilen tuli pupuiltua.

Diku tuliko sulle ylimääräistä vuotoa letroista? Tää vuoto tuntui niin hassulta. Ikinä ei oo ollut mitään vuotoa ennen tätiä.

Mimi toivottavasti tuhruilu pian loppuu.

Diku kp21 ja ovis oli viime sunnuntai ja dpo on sitten mikä? 7? :D

Huomenta (iha)naiset!

Soma:ihana mies :)

Onko Gatusa vielä yhtenä palana?

ON: Kp 29/28, ei näy menkkoja vielä. Onkohan mun kierto lähtenyt taas venymään, vai mitä tää on... Mitään raskausoireita ei ole. Perus väsymystä kyllä, mutta ei muuta. Oliskohan ne digit postilaatikossa tänään? Uskaltaisikohan toisen niistä tuhlata huomenaamulla, jos ei ole mnekat alkaneet ennen sitä?

Sukki testaa ihmeessä. Mikä kp oli kun testasit viimeksi?

Oliskohan ollut kp26. Sain muistaakseni esikoisesta plussan Apteekin testillä viikoilla 5+ jotain...

Sukki toivotaan että digi näyttää sulle raskauden huomenna! Ja että näyttää nyt nopeemmin raskauden kuin esikoisesta.

Täällä tuli tehtyä aamupissasta myös ovistesti. Ihan päähän postista. :D näytti samanlaista viivaa kuin oviksen jälkeisenä päivänä.

Takaisin