Mulla on sekä niitä tippoja että niitä lantrattuja. Nuo tipat oli kyllä muuhun tarkotukseen, ne lantratut "helmet" oli just tähän tarkotettuja. Sellasilla hoidettiin mun pojan kakkaongelmaakin tossa neljä kk sitten; maha oli ihan kuralla ja kakkaa tuli koko ajan eikä poika tiedostanut ollenkaan kakkaavansa. Oli siis vielä heinäkuussa 100% vaipoissa (sillon 2,5v). Sai ekat helmet sillon heinäkuussa ja siitä kolmen päivän päästä tuli eka kakka pottaan (ei siis oltu sitä ennen onnistuttu kalastamaan kuin pari puolikasta kakkaa pottaan taktiikalla "nyt se tulee, äkkiä vaippa pois ja poika potalle", vaikka pissata osas kyllä pottaan) ja kuukauden päästä oli täysin päiväkuiva ja kakka on siitä lähtien tullut 1-2krt päivässä ja on kiinteää. Nyt tuo jo käy omatoimisesti vessassa (pyyhintäapua toki tarvitsee) eikä käytössä ole kuin yövaippa.
Niillä on myös mun pappa saanut avun; lääketiede lupas elinaikaa vuodesta kahteen (keuhkoahtaumatauti ja pehmytkudosreuma), siitä on nyt 15v. Lääketiede sanoi 3v sitten pappan sokeutuvan täysin parissa vuodessa (silmänpohjarappeuma), pappa näkee edelleen. 1,5v sitten todettiin sappikivet, joita ei muiden terveysongelmien takia voida leikata, joten ainoa keino olis lääkäreiden mukaan vetää Litalginia (jota ei edes haittavaikutustensa vuoksi sais pitkää aika käyttää) kipuihin, joita oli monesti päivässä. Pappa kävi taas homeopaatilla vajaa vuosi sitten ja Litalginpurkkiin ei ole sen jälkeen tarvinnut koskea.
Mulla olis näitä kertomuksia vaikka kuinka (myös eläimet meillä hoidetaan pitkälti homeopaattisesti) :D
Niillä on myös mun pappa saanut avun; lääketiede lupas elinaikaa vuodesta kahteen (keuhkoahtaumatauti ja pehmytkudosreuma), siitä on nyt 15v. Lääketiede sanoi 3v sitten pappan sokeutuvan täysin parissa vuodessa (silmänpohjarappeuma), pappa näkee edelleen. 1,5v sitten todettiin sappikivet, joita ei muiden terveysongelmien takia voida leikata, joten ainoa keino olis lääkäreiden mukaan vetää Litalginia (jota ei edes haittavaikutustensa vuoksi sais pitkää aika käyttää) kipuihin, joita oli monesti päivässä. Pappa kävi taas homeopaatilla vajaa vuosi sitten ja Litalginpurkkiin ei ole sen jälkeen tarvinnut koskea.
Mulla olis näitä kertomuksia vaikka kuinka (myös eläimet meillä hoidetaan pitkälti homeopaattisesti) :D
.
Harmi et menee rahu asiat vaikeamman kautta