Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei toiminu koko vau koko päivänä, ei tää foorumisovellus eikä edes verkkosivut :rolleyes: Ei sillä, ei mulla mitään fiksua sanottavaa ois ollutkaan :D

Meillä on pikkuminski taas ihan synkronoitu kierrot, kp8 täällä myös ja samat pantterifiilikset :) ja sitä uutta isänmaan toivoa yritetty jo tehdä tänäänkin ;) ovistestiin pissin tänään ja väriä oli jo reilusti muttei ihan tarpeeks. Ku näytin miehelle testin se sanoi että ilmankos... Oli kuulemma niin limaista (sori ällö) :)

täällä katoin ekan kerran vuosiin netistä tuntemattoman sotilaan, alhamdulillah sain katottua vaikka lanko ja käly soittelivat mulle...meni hermot, ei ees yhtä vapaata päivää. sit aloin leffan jälkee laittaa ruokaa, sähköt meni poikki, ukko soitti ku olin laittan ruuan et älä laita ruokaa ku hän tuo porukoiltansa. sit ku tuli kotii valitti että olin laittan ruokaa. jipii mikä päivä mut sit ku oli syöny eikä ollu tullu täytee äiteensä ruuasta ni kyllä hälle kelpas mun tekemä keitto ja sardiinit.

hyvää itsenäisyyspäivää täältäkin!
ihan normilöhölauantaita kylläkin itse vietän :)
kiva että Gatusa pääsit katsomaan Tuntemattoman pitkästä aikaa.
Jellis ja Minski juhlistaa päivää makuuhuoneen puolella :grin

on: tänne ei kuulu juurikaan mitään, odottelen mitä tuleman pitää. fiilispohjalta sanoisin että ovis oli tiistaina (ellei nyt hyökkää jotkut superoireet kimppuun), ja mahikset olisi että siitä tulisi tuloksia. näinollen voisi testauksen siirtää jo aiemmaksi, mutta katsotaan mitä päätän tehdä kun olen vähän asiaa miettinyt... tilailin kasan testejä netistä, joten nyt olisi mille pissiä :)

Oikein hyvää itsenäisyyspäivää täältä murkkulastakin.

Kovasti keossa ollu kuhinaa tänään, mies kellisti mut jo toisen kerran tällä viikolla ihan yllättäen. Ihanaa!!!

Ovistikku antoi ihan saman tuloksen kun eilenkin, että en tiijä sitten, ollu jo monta päivää saman vahvuinen. Enää yksi tikku jäljellä jonka huomenna teen. En kierrossa ostan kyl toisen merkkisiä!

Alaselkää on poltellut tänään ja eilen hieman, muita oireita en oo kyl huomannut...

Kp 16/28-49

Miksi mä meinaan tukehtua nauruun :D :oops

Liitteet

• 1417880558797.jpg
    1417880558797.jpg
    29.6 KB · Katsottu: 146
  • 1417880592678.jpg
    1417880592678.jpg
    46.1 KB · Katsottu: 144
Mulla ei kans toiminu foorumi aiemmin.

Täällä kans jotain tuhrua tullu tänään, Mahtaakohan täti olla tulossa...
No tänään huoletta luvassa suolapähkinöitä, suklaata ja punaviiniä äidin ja siskon kanssa linnanjuhlia katsellessa. :)

Hyvää itsenäisyyspäivää!

Karpalo-, lemon- ja original lonkeroa, valkosuklaa cashew pähkinöitä ja suolattuja manteleita ja linnanjuhlat ♡ näistä on meidän itsenäisyyspäivä tehty ♡ ja tuntematon sotilas tietysti "korkkasi" jo tämän illan ♡ Kiitos mummille sinne pilven päälle ♡ palvelit urheasti rukajärvellä ja olit tuomassa meille itsenäisyyden ♡

Jellis *huutonaurua* :D

Täällä on tehty itse omatekoisesta taikinasta pipareita joka oli höystetty appelsiinin kuorella :) sitten suklaata, sipsiä ja namuja :) jaa pepsi Maxia kun en alkoa käytä :)

Minski minkälainen sun mummon tarina on ? Toivottavasti et loukkaannu kysymyksestä ja ei ole pakko vastata :)

Takaisin