Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepe, mulla oli kiinnittymisvuotoa edellisessä raskaudessa. Harmikseni en merkannut sitä silloin mihinkään ylös, joten dpo:sta ei ole hajua. Mistään kiinnittymisvuodosta edes tiennyt silloin, luulin vain menkkojen alkavan etuajassa. Kuitenkin aavistuksen verran punertavaa ja ruskeaa vuotoa. Oli tullut pöksyihin ja vessassa jäi paperiin pyyhkiessä, mutta loppui siihen.

Menkoista puheen ollen. Taitaa mun kroppa vain olla jotenkin ihan sekaisin. Eilen siis vähäistä vuotoa illasta, yön aikana siteeseen oli jäänyt muutama tippa, aamulla pyyhkiessä paperiin punaista, joten laitoin tamponin töihin lähtiessä. Ja raastoin sitä pois nyt iltapäivästä ja vaihdoin siteeseen... eikä mitään vuotoa sen koommin. En mitenkään voi uskoa tämän olleen mitään kiinnittymiseen liittyvää, kun dpo kuitenkin tänään jo 12 tai 13. En mä ovista tikuttanut, mutta olen kuitenkin 95% varma, milloin se on ollut. Eniten harmittaa tällainen on/off... tulisi edes ne menkat sitten tuttuina ja turvallisina, sellaisina joihin olen tottunut. Sori, jos oli liikaa informaatiota...

Kiivin toivon nääääiin paljon tulevan kertomaan plussasta! :hello2

kiitos tsempistä tikku ja kiivi, ootte ihania :) aamusta alko järkyt alavatsakivut jotka jatkuu vaan edelleen, lisänä hirvee väsymys. sanoin neidille että huomennahan ei sit sovi tulla ku äiti haluu herkutella ja kattoa tuntemattoman sotilaan netistä inshaAllah... saas nähä mitä mieltä neiti on huomen.

onnea panda vahvasta plussasta mashaAllah :)

kiivi inshaAllah ei alkas menkat ja tulis kunnon plussa.... :)

Jaa, no mulle ei sanottu tollasesta 2vk kiellosta mitään. Joku lappunen vaan lätkästii käteen jossa luki että jälkivuodon loputtua sais jotain tehdä.. Ja siitä uudelleen yrittämisestäki sain tiedon vaan kun ite kysyin :/
Sain ab-kuurin heti sillon tiistaina ja sitä syödään viikko. Eli ei vissii tarvii miettiä tulehdusta?

Mun mielestä jos on ab-kuuri, ni ei tartte ressata tulehdusten kanssa...

Kattelin tossa illalla tänään testaamiani ovistestejä ja mieheni tuli viereeni kysyi mitä katselen, vastasin että ovistestejä tästä kierrosta ja pohdin niitä siinä kun on niin hailukoita. Niin se sano et ne on jotain sekundatestejä, kun on noin haaleita. Ihana kun hänkin osallistuu testien toimivuuden pohdintaan :grin

Ihania plussia, onnea Soma ja Panda! :Heartred

Gatusalle voimia, oispa ihanaa jos tytto paattais syntya huomenna. :)

Taalla eka neuvola varattu, 15.12., hui! Oirerintamalla aika hiljasta, valilla pienta nippailua vatsassa, rinnat tuli tosi kipeiksi, mutta nyt taas vahemman, ja yhtena(!) iltana tuli tosi voimakas pahan olon tunne, mut sekin meni ohi, kun kavin makaamaan. :rolleyes: Mut ihan samanlaista oli viimeksikin..

Tein tossa vielä yhden cb digitestin tämän aamun normiovistestin lisäksi, negahan se oli...
IMG_0630.JPG

Et ovuloinkohan mä sitten ollenkaan tässä kierrossa...

Muurahainen toi ovistestien tummuminen ei kerro sit yhtään mitään siitä minkä vahvunen viiva on huomenna.

Mä testailin ite kpt 9-20 3krt päivässä ja esim illalla ei ollu ku hailura kuten mulla näyyti koko kierron, ja seuraavana aamuna saattoki pamahtaa kirkuva viiva.
Tai aamullaki oli hailura mut illalla kirkuvan punainen. Ja mulla ovis oli pariki kertaa vasta kp 18..

Tsemppiä piinailuun!

ON: Rakenneultra takana ja terve vauveli vilkutteli :)
Nyt siis kitkutellaan jo rvllä 21+2 ja kyl mä toivon että saisin vielä palata neljättä kuumeilemaan..
Mut katsotaa miten mieli muuttuu synnytyksen jälkeen ;)

Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille!

Oviksen jälkeisiä oloja(ko?): posket helottaa punasina koko ajan, viluttaa ja mahaa jomottaa. On kuin oisin tehnyt jonkun alavatsalihastreenin :D Tosin tää ovis olikin jotenkin pidemmän kaavan mukanen, kun vihlasuja oli molemmin puolin ja limottelua jo monta päivää ennen sitä selvää ovislimaa ja eilen veti mahankin ihan kuralle, niin kai siinä vähemmästäkin on lihaksetkin krampissa :D

Takaisin