Huomenta!!
Kamalasti onnea plussanneille :D ihan mahtavaa!!!!!!!
Täällä täti lähti seuraavaan osoitteeseen ja jätti minut rauhaan! Sovittiin että yritetään malttaa harventaa peiton heilutteluja siihen joka toiseen päivään. Ollaan ehkä oltu vähän epätavallisen ahkeria siinä hommassa..
Voi hitto, näin viime yönä unta että mulla oli vauva. Se tuli silleen ihan puskista että olin muka tehny plussatestin ja sitten se olikin jo sylissä ja mä ihmettelin että kun en oo käyny edes missään neuvolassa ja vauvaa ei oo missään papereissa virallisesti.. Sitten mä imetin sitä ja kanniskelin ympäriinsä eikä ollut vaippoja ja mietin että kohta sitä alkaa tulla alapäästä mikä on mennyt yläpäästä sisään :D hohhoijaa...
Onneks on vapaa viikonloppu tiedossa, ja tänään mennään ukkelin kanssa treffeille <3
Gatusa, toivottavasti saisit itsenäisyyspäivävauvan :) jaksamista väsymyksen kanssa!
Ja Kiivilintuselle piti sanoa että nyt kun kirves on pois kaivosta niin kaikki on mahdollista, en suostu vielä uskomaan tädin tuloon. Ei se täältä lähtiessään susta mitään puhunut!
Ihan hulluja noi tarinat kun joku saa lapsen tajuamatta olleensa raskaana! Vai onko se yhtä hullua kuin me kaikki valeraskaat jotka luulee pian synnyttävänsä olematta raskaana :D