Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pandalle onnea! Kyllä on plussa! Minski sähän oot kova mimmi. Kaikkea oot kestänyt! Oot voimanainen;)
Kiivi elä sit katoo ku tulee kyl ikävä sua! Mahtava plussa-aalto!! Ihanaa!

Minde täällä on sellanen menkka olo, mutta saa nähdä voihan se täti tulla kylään :D

Sain neuvolaan ajan tammikuun alkuun :)

panda onnea plussasta mashaAllah :)

tsemppiä kaikille!!! :)

jaahas minä ja minun oudot mieltymykset, nyt pitäs saada oman suvun alueen kansallispuvun teko-ohje sekä aikuiselle että lapselle... suku on savosta mikkeli-pieksämäki alueelta alunperin. :) ukko katteli että on muuten hienoja kansallispukuja mein maassa.

Panda kyllä siinä ihan selvä viiva on :) onnea !!!! :)

Selvisin aamuvuorosta ja pomo jäi sairaslomalle joten mulla koko joulukuu töitä. Sinänsä ärsyttää kun oli niin paljon suunnitelmia mitä teen mikäkin päivä ja kaikki meni nyt läskiksi.

Huomenna iltaan ja sitten pikkusiskon luokse yöksi :)

Oloja en ole vieläkään seuraillut sitä tätiä odotellen :) nyt taitaa olla jotain kp22/27-31 ja oisko dpo11-12?

Kiivi. Mulla ainakin taisi ilmetä kiinnittyminen jumalattomana selkäkipuna, ihan sellainen tajulähteekipu ja dpo oli myöhänen sillai että siitä kivusta menkkojen olisi pitänyt alkaa 4-5 päivän päästä!

En tiiä mut mulla jäi ihan sama fiilis noista sofeista. Jos ostan ovistestejä jatkossa, niin harkitsen kyllä cb:n hymynaamoja.

Nyt se oireiden keksiminen alkoi! Mulla on ollut aiemmin hormonaalinen akne johon söin viimevuonna roaccutan kuurin. Sen jälkeen iho ollut kuin vauvan peppu. noh syksyllä jo ennen plussa testiä iho alkoi kukkimaan ja km jälkeen palautui takaisin hyväksi. Nyt eilen nousi taas kipeitä finnejä otsaan ja poskeen.

Tää on paha, kun vaikka kuinka yrittäisi pidätellä itseään ja olla ylianalysoimatta, niin jostai näitä oireita alkaa aina pukkaamaan.... :D Tänään siis kp 25.

Sabetti tekstisi aiheutti sen että tajusin mun huulet on todella rohtuneet vaikken ole niitä nuollut ja ei olla kotona pussailtu niin paljoa :D ja naamaa kutittaa ihan kamalasti. Kysymys kuuluu onko kukaan kuullut kyseisestä oireesta onko muilla ollut ? :D että onko sitä vai jotain muuta :) nytköhän se kyttäys alkaa :D

Mulla toimi Davidin ovistestit ihan hyvin. Osasivat kertoa niin ovulaation ku raskaudenki :D

Ihonhoitoon suosittelen kaikille kokeiltavaksi neitsytkookosöljyä! Iho on niinku vauvan peppu, kun iltaisin sillä rasvaa.

4 tunnin pidätyksellä tällainen tulos. En malttanut odottaa huomiseen ! :D

Liitteet

• 20141204_202401.jpg
    20141204_202401.jpg
    970.1 KB · Katsottu: 228
Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
minde 8.12
Anskunen 10.12
Larissa 12.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
sabetti 14.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?
( yht. 35)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Poistin itseni testilistalta. Kp 1 (dpo 12) ja ihan puun takaa. Ei tästä enempää.

Mariska, olen niin kovin kovin pahoillani!

Takaisin