Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitiköhän lähtiä testin ostoon, kurkussa pala koko ajan ja kaikki haisee niin voimakkaalle..mies käytti koiran ulkona ja märkä koira haisee nyt niin voimakkaalle nenään :confused:
Näkyisiköhän vielä testissä ku kuitenkin vasta tuon kp 26???

Elaffy:
Idioottimainen kysymys...mutta jos tekisin vaikka sen digitestin, niin onko sitä mitään järkeä tehdä päiväsaikaan? Meinaan vaan, että tuo aamuinen plussatulos on niin haalea, että näkyyköhän digitestissä mitään päiväpissast tehtynä?

Miten tämän sanon miehelle?! Miten te olette kertoneer positiivisesta tuloksesta? Teki mieli sanoa aamulla, mutta en hennonnut herättää ennen töihin lähtöäni.

Niin ja huomenna poti lähteä anopin synttäreille. Ehkä käyn kaupassa ja juon vähin äänin alkoholitonta siideriä viikonloppuna...
En muista soitinko vai tekstasinko miehelle töihin, mutten jaksanut odottaa että pääsis töistä. Eli raportoin tuloksen kesken päivän.

PandaKarhu: Minä aikanaan plussan jälkeen soitin miehelle töihin heti; käskin ensin istua alas ja sitten paukautin asian :p

Diku oon iltavuoroon menossa, niin kurvaan apteekin kautta. Huomenna aamulla ajattelin pissiä :D Saatte siis tuloksen nähtäville klo 6 jälkeen :D ollaan lähössä laivalle viikonloppuna ja ajattelin että olisin muutaman maistellut, mutta ei taida tarvita. Mies voi ottaa munkin puolesta :)

No Panda, plussahan tuo on. Onnea!

Orm, hyvin voi olla kiinnittymisvuotoa, mulla sitä on ollut kerran. Jos kuitenkin ajatellaan, että kiinnittyminen tapahtuu yleensä n. dpo 9 niin eipä testissä vielä mitään näkyisikään. Malttia :)

PandaKarhu, onnea plussasta! Testiohjeissakin sanotaan että viivan ei tartte olla tasavahva, kyllä se on positiivinen!
Soman testiä odotellen :)

Panda onnea hurjasti ihan selkee plussa!

Diku lle myös digin nousevista viikoista onnea! ♡

Mukavia uutisia aamuun!
Nyt vielä soman vahvistunutta viivaa odotellaan :)

Oo ihanaa :) onnea panda, selvä plussa! :)

Mä sain vihdosta viimein miehen suostuteltua peiton heilutukseen viime yönä :) ei uskonut kun sanoin et siitähän on kohta jo melkein kaks viikkoa! :D tälle päivää lupaili ovista ja olotkin alkaa oleen sen mukaiset.. Rinnatkin kivistäny jo muutaman päivän. Ja siis kp 20! Hitto ku nää kierrot on venyny ihan mahdottomiksi...

Edit. Ja soma myös: minä nään! :)

Muurahainen kp 10 tai 13 mun silmään vahvimmat. Minkä pituinen kierto sulla on yleensä ollut?

Diku ♡♥♡♡♥♥

Panda paljon onnea selvästä plussasta <3 ihan mielettömän ihanaa ja kivaa heti aamusta katsoa noin upeita viivoja ja tuo näyttää ihan rsfu testiltä? Tietääkseni se on vieläpä 50 vahvuuden testi.

Nyt iski dementia. En muista mitä piti jollekin sanoa. Nukuin varmasti 10 tuntia ja hyvin. Unet oli kyllä outoja. Tänään tiedossa erikoinen harjoittelu päivä joten menen vasta päivällä ja pääsen illalla. Hihi :) tänään dpo on Ainakin 12 ja max 13. Huomenna saan viimeistään tuomion. Taidan ottaa siteitä mukaan hommiin. Ihmeellisen ok olo mutta lienee johtuvan siitä kun sain purkaa oloja eilen tänne ja miehelle.

Kellä muulla oli epäilys kiinnittymisestä yhtäkkisten selkäkivun vuoksi? Täällä yksi joka on pohtinut hiljaa asiaa. Joku mulle sanoi että voi olla siitä kyse mutta silloin lyttäsin itse asian tyystin. Mulla se tapahtui kesken unen klo 5 pintaan aamulla ja hiukan oli veemäist kun sattui tosi paljon. Tämä tapahtui dpo 8.

Muokattu viimeksi:
Panda paljon onnea selvästä plussasta <3 ihan mielettömän ihanaa ja kivaa heti aamusta katsoa noin upeita viivoja ja tuo näyttää ihan rsfu testiltä? Tietääkseni se on vieläpä 50 vahvuuden testi.

Joo, RFSU:n testi se on. Meinaatko, että se ei ole ns. erityisen herkkä testi? Puolisentoista vuotta yritystä ja olen testiasioissa ihan noviisi, sillä vain kerran aiemmin testaus on ollut tarpeen.

Mun mielestä se on tosi paljon vaativa testi kun herkkä on 10-15 ja normi 25 niin toi taisi olla 50. Tai sitten muistan väärin. Se lukee varmaan pakkauksessa :) onnea joka tapauksessa ♡

Voi itku kun aina vaan väsyttää, kohta täytyy lähtee tallustaan töihin.

PandaKarhu: Onnea plussasta! :)

Onpa ollut raskaustäyteiset pari päivää. Eilen oli siis se ultra ja tänään aamulla oli ensimmäinen neuvola. Kyllä vaan on maailma pieni, neuvolatäti oli aikoinaan mun kouluterkkari kun aloitin ala-asteen, ja vielä ihan toiselta paikkakunnalta. En ite olis tunnistanut mutta se tunnisti mut. Hän oli kyllä tosi mukava :)

Kiivi, normaalisti kierto ollut 28-32, mut nyt viime kierto oli 49 ja tässä kierrossa on nyt clomit käytössä. Toivon tosiaan ettei mun ovis ole mennyt vielä...

Mimille paljon paljon voimia toipumiseen! :Heartred

Pandalle isot onnittelut ja paljon paljon tarrasukkia! :Heartred

Pahoittelut vastoinkäymisiä kohdanneille! :Heartred

Gatusalle kovasti tsemppiä! :Heartred

Olette niin paljon taas kirjoitelleet, ettei millään muista mitä kaikkea piti kellekin sanoa.

Muurahainen, näyttää samoilta testeiltä, mitä mullakin on. Eilen ja tänään on tullut täällä haaleat viivat, mikä ihmetyttää suuresti. Tähän asti, jos on tullut haalea viiva, se on seuraavana päivänä ollut tumma. Viime kierrossa, joka oli ensimmäinen clomikierto, ensin ei moneen päivään tullut merkkiäkään viivasta ja yhtäkkiä pamautti täysin tumman viivan ja seuraavana päivänä ei taas enää mitään. Onkoos meille tullut maanantaikappaleita?

voi jee, nyt yskiessä alamahaa repii niin kovaa, että miltein polvilleen laitto mut :eek:
Miten plussanneilla, onko teilä mahassa ollu ennen plussaa tunne, että täti kurvaa paikalle?? minä muistelen, et viime raskaudessa se tunne oli mulla ennen testiä ja pitkään testin teon jälkeen...

Tänään se varmistui! Tähänastiset vihlonnat, limottelut ja jomottelut on olleet vaan ovikseen valmistautumista. Ällövaroitus....tänään aamulla pyyhkiessä tuli sellanen mahdottoman iso hyllyvä ja venyvä ja vanuva limaklöntti, eli dpo 0 tänään (kp 17, eli täsmää hienosti mun 30 päiväseen kiertoon) ja eilen illalla viimeisin talletus, eli taisipa osua hyvään saumaan ;) Jos sitä varuilta tänään vielä, on sitten ainakin poikia paikalla :D

Takaisin