Panda, onnea! Nythän asia pystytään lekurissa varmistamaan sitten :)
ON: dpo 10 aamulla kirkas verinen kertaluontoinen tiplu. Olin intopiukeana että nyt se on kiinnittymisvuoto. Dpo 11 aamulla hyytynyt verinen mikälie. Toivottavasti se on kuivunutta kiinnittymisvuotoa, mutta pelkään että jos se olikin se mikä sinne kiinnittyi hetkeksi ja tuli nyt pois
Raskaustesti vielä ainakin negatiivinen, mutta hyvät uutiset on etten vuoda eikä tunnu siltä että kuukautiset alkaisi. Hyvä juttu myös se etten näytä raskaanaolevalta kuten aina ennen kuukautisia näytän, eli ei pms-oireita nyt. Kai mä sitäpaitsi vähän edes tuntisin kipua jos kiinnittynyt munasolu irtoaisi? Ja kai mä alkaisin heti vuotaa? Esikoista yrittäessä ekassa yrityskierrossa oli kyllä joku mitä luulin kiinnittymisvuodoksi, mutta kuukautiset alkoivat ajallaan. Ja kerran plussan jälkeen plussa ehti kadota ensin ja sen jälkeen vasta alkoi vuoto, eikä kipua ollut sen ihmeemmin. Vähän oksettaa nyt, mutta ketäpä ei oksettais kun hengitystiet täynnä räkää (flunssa numero varmaan 72 tänäsyksynä).
En siis voi muuta kun odottaa. Ja keskittyä siihen mihin pitää. Oispa jo joulu ja loma, ehtis ees ulkoilla ja liikkua. Syömiseen mä oon jotenkin kummassa löytänyt aikaa, esikoista öitä myöten hyssytellessä ja kantaessa vetänyt epähuomiossa suklaata ajatellen että mä niin ansaitsen tän enkä varmaan selviä edes hengissä tästä väsymyksestä niin ei niillä läskeillä väliä ole. Mahan saan takuuvarmasti, eri asia onko siellä vauvaa
Näyttää muuten siltä että selvisin pahimmasta väsymyksestä tällä erää hengissä, mutta työt mä tuun niin mokaamaan ja saan luultavasti kuulla kysymyksen että mitähän sä oot tässä niin kun ajatellut, vai oletko ylipäätään mitään...
ON: dpo 10 aamulla kirkas verinen kertaluontoinen tiplu. Olin intopiukeana että nyt se on kiinnittymisvuoto. Dpo 11 aamulla hyytynyt verinen mikälie. Toivottavasti se on kuivunutta kiinnittymisvuotoa, mutta pelkään että jos se olikin se mikä sinne kiinnittyi hetkeksi ja tuli nyt pois
En siis voi muuta kun odottaa. Ja keskittyä siihen mihin pitää. Oispa jo joulu ja loma, ehtis ees ulkoilla ja liikkua. Syömiseen mä oon jotenkin kummassa löytänyt aikaa, esikoista öitä myöten hyssytellessä ja kantaessa vetänyt epähuomiossa suklaata ajatellen että mä niin ansaitsen tän enkä varmaan selviä edes hengissä tästä väsymyksestä niin ei niillä läskeillä väliä ole. Mahan saan takuuvarmasti, eri asia onko siellä vauvaa