Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Panda, onnea! Nythän asia pystytään lekurissa varmistamaan sitten :)

ON: dpo 10 aamulla kirkas verinen kertaluontoinen tiplu. Olin intopiukeana että nyt se on kiinnittymisvuoto. Dpo 11 aamulla hyytynyt verinen mikälie. Toivottavasti se on kuivunutta kiinnittymisvuotoa, mutta pelkään että jos se olikin se mikä sinne kiinnittyi hetkeksi ja tuli nyt pois :sad001 Raskaustesti vielä ainakin negatiivinen, mutta hyvät uutiset on etten vuoda eikä tunnu siltä että kuukautiset alkaisi. Hyvä juttu myös se etten näytä raskaanaolevalta kuten aina ennen kuukautisia näytän, eli ei pms-oireita nyt. Kai mä sitäpaitsi vähän edes tuntisin kipua jos kiinnittynyt munasolu irtoaisi? Ja kai mä alkaisin heti vuotaa? Esikoista yrittäessä ekassa yrityskierrossa oli kyllä joku mitä luulin kiinnittymisvuodoksi, mutta kuukautiset alkoivat ajallaan. Ja kerran plussan jälkeen plussa ehti kadota ensin ja sen jälkeen vasta alkoi vuoto, eikä kipua ollut sen ihmeemmin. Vähän oksettaa nyt, mutta ketäpä ei oksettais kun hengitystiet täynnä räkää (flunssa numero varmaan 72 tänäsyksynä).

En siis voi muuta kun odottaa. Ja keskittyä siihen mihin pitää. Oispa jo joulu ja loma, ehtis ees ulkoilla ja liikkua. Syömiseen mä oon jotenkin kummassa löytänyt aikaa, esikoista öitä myöten hyssytellessä ja kantaessa vetänyt epähuomiossa suklaata ajatellen että mä niin ansaitsen tän enkä varmaan selviä edes hengissä tästä väsymyksestä niin ei niillä läskeillä väliä ole. Mahan saan takuuvarmasti, eri asia onko siellä vauvaa :p Näyttää muuten siltä että selvisin pahimmasta väsymyksestä tällä erää hengissä, mutta työt mä tuun niin mokaamaan ja saan luultavasti kuulla kysymyksen että mitähän sä oot tässä niin kun ajatellut, vai oletko ylipäätään mitään...

Elaffy:
Idioottimainen kysymys...mutta jos tekisin vaikka sen digitestin, niin onko sitä mitään järkeä tehdä päiväsaikaan? Meinaan vaan, että tuo aamuinen plussatulos on niin haalea, että näkyyköhän digitestissä mitään päiväpissast tehtynä?

Miten tämän sanon miehelle?! Miten te olette kertoneer positiivisesta tuloksesta? Teki mieli sanoa aamulla, mutta en hennonnut herättää ennen töihin lähtöäni.

Niin ja huomenna poti lähteä anopin synttäreille. Ehkä käyn kaupassa ja juon vähin äänin alkoholitonta siideriä viikonloppuna...

Panda, siihen on monta koulukuntaa, mutta itse tekisin testin aamulla. Sinun aamun plussa on todella vahva omaani verrattuna ja minä tein testin, kun kk olivat neljä päivää myöhässä ja odotan vielä kaiken lisäksi kaksosia. :)

Minä soitin plussan jälkeen miehelle ja sanoin, että sitä on sitten ryhdytty syyskylvöihin. :D

Mariska: voimia sinulle <3
Diku: oikein kunnon viivat, onnea!
Anskunen: pahoittelut tädistä :( .
Soma: onnea haamusta ja vahvistuksia sinulle +++++++++++++
Jennyy: ihanaa ja onnea loppuodotukseen :) .
Gatusalle taas voimia!
Lumelle onnea uudesta omenasta, oon niin kade :P .
mimille paljon virtuaalihaleja <3
Panda: selkeä plussa, onnea!

Muokattu viimeksi:
Voisin vielä omanapailla. Kp25/28 ja dpo 11-12. Laitoin uudet digit eilen tilaukseen pikatoimituksella niin voin viikonloppuna testailla. Tosin mulla ei kyllä ole minkäänlaisia oireita :( . Toivottavasti testit ehtivät perjantaiksi, en jaksa muuten odottaa ja päädyn apteekkiin rohmuamaan kalliita testejä :grin . Meillä on kotona menossa sellainen kylmänsodan aika.... Ei tällä pupuilulla kyllä helposti tärppää. Muutenkin ukko vaan ärsyttää jatkuvasti. Huoh!

onnea pandakarhu plussasta mashaAllah :)

kiivi sinä oot ihana ja tottakai mä tuen sua parhaani mukaan inshaAllah. on se kuule hyvä päästää asiat ulos eikä pitää sisällä koska sillo ne patoutuu ja tilanne menee vielä pahemmaksi.

muurahainen meillä aikapitkälti lämpötilat päivisin koko talven siellä 20-27 astetta ja yölämpötila on siellä 10-16 astetta suunnilleen.

lucky koraanissa meillä on lait, elämänohjeet jne. sieltä pitäs ammentaa mahollisimman paljon inshaAllah. ja vastoin kuin yleisesti luullaan niin se itseasiassa turvaa naisen aseman ja oikeudet monissa asioissa. siellä puhutaan avioliitosta, erosta, perimisestä ja kaikesta muustakin ja myös siitä kuinka mies ei saa lyödä vaimoaan niin että hänelle koituisi vahinkoa. mitä yleisesti tulee kaupankäyntiin ja pankkitoimintaan niin koron ottaminen on kiellettyä. myös terveysasioita opetetaan siinä sekä lasten kasvatusta.

plussatuulia kaikille ootte kyllä niin ihania ja kannustavia mashaAllah :)

on: 38+2 omien laskujen mukaan. neiti piti illalla sellasta elämää että, tuli outo tunne et onko hällä joku suunnitelma mitä ei kerro mulle ku tuntu raapimista ja muuta et yrittääköhä neiti hiljallee puhkasta kalvoja en tiedä. nukkuminen on mitä on edelleen joten väsymys on uskomaton. huomenna taas sykeseuranta ja lääkärin kans keskustelu, sais kattoa mikä on tilanne josko ois vihdoin valmista inshaAllah.

Panda, ainakaan viikkonäytöllisen digin viikot ei ole luotettavat muuta kuin aamuvirtsassa, näin cb:n käyttöohje sanoo. Aamuvirtsasta tulee varmimmin varhainen plussa, mutta myöhemmin plussa tulee mihin aikaan päivästä tahansa.

Pandalle onnittelut plussasta!!! Tarrasukkia matkaan pikkuiselle!

On: suututtaa mies. Pari päivää jo oon yrittänyt saada heiluttelemaan peittoja, ni ei mitään. Ei nyt kiinnosta tällä hetkellä on tyyliin vastaus... Huoh... En oo tottunut saamaan pakkeja sängyssä ja toi sattuu...

muurahainen mulla taas ukko millo sanoo että on väsyny ja millo kipeä... se on turhauttavaa et aina ku ukon tekee mieli ni pitäs jaksaa mut sit ku ite haluis ni toinen valittaa jotai. jaksamista.

Pandakarhulla on plussa tikussa :) onnea ja vauvaliimaa!!

Ja Orm Onnekkaalle peukut pystyyn et se oli nyt kiinnittyminen!

Huomenta :)
Täällä alkaa porukka urakalla nyt plussailemaan :) ONNEA HEILLE KAIKILLE!!!

Saapa nähä alkaako täällä täti lähestymään :sad001 Mahaa tämän aamun jomotellu ja hetkittäinen ellominen käy kylässä :confused: Aika lyhyeksi kierto siis jäisi kun nyt on kp 26 ja ovista uumoilen et ois ollu siinä kp 11-12...tokihan en ole tikutellut mitään, kun en ressiä ainakaan vielä ota :grin

Ennemmin ressin otan Joulusta, en oo saanu lahjojakaan vielä ostettua :oops:

Laittelen nyt tässä välissä kuvaa ovulaation bongausoperaatiostani. PS. en enää ikinä osta noita testejä, on niin huonoja kun tota kontrolliakin saa melkein tihrustaa...
IMG_0627 – Kopio.JPG

muoks. tota kp10 kohtaa ihmettelin kun oli noin vahva...

Huoh, taas aamu, kun mikään ei ole pysynyt sisällä. Lähdin kuitenkin töihin. Alkuviikon olen ollut jo pois. Nyt ei kehtaa enää..

Takaisin