Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No just mikä lääkäri Gatusa sullakin ollut! :(

Löysin ihan mahtavan taulun tänään. Tää oikein huusi että osta mut! Nyt pitäis vaan keksiä joku oikein hyvä paikka mistä mä nään sen helposti. Tää on hyvä muistutus <3
ImageUploadedByVau Foorumi1417634872.084248.jpg

Gatusa, millainen ilma siellä Tunisiassa tällä hetkellä on? Tai millainen on tammikuussa yleensä? Kattelen tässä äkkilähtöjä sinne, kun alkoi tehä mieli ulkomaille. :)

Dikun viivat <3

Mariskalle pahoittelut tädistä. Tsemppiä uuteen kiertoon.

Kiiville tsempit hirmusesti.<3 tuuhan ikätoveri kertoo kuulumisia joskus. Tosin mä uskon että tää oli se teidän kierto kun näkyy mun silmiin haalee toinen viiva. Ja nyt testaa uudestaan 5.12 niinkun lista sanoo?

Soma tänne näkyy myös haalea viiva! Vahvistumista :) ja täällä odotellaan sun digin tulosta sitten.

Aurinkoinen ja hilla ku oli ketkä muut oli tädin kohdannut. Pahoittelut teille ja plussia seuraavaan kiertoon.

Pikkuminski vau sä oot vahva <3

Mimille uudet plussatuulet puhaltelen <3 ja jos nyt ootte ilman ehkäisyä (niin muistan lukeneeni jossain vaiheessa) niin ei se keho sitä uutta raskautta sua jollei olis valmis.

Jennnny ihanaa että ultrassa kaikki hyvin, nauti :)

Muurahainen toivottavasti clomit tuo toivotun tuloksen. Itse ajattelen niin kun olen letroilla ollut tän kierron niin jos ne tuplat aiheuttaisi niin on ainenkin tuplasti rakkautta tulossa takaisin. Mulla ei edes tässä ekadsa kierrossa ole kontrolliultraa. Mutta letroilla pitäis olla pienempi mahdollisuus tupliin kuin clomeilla.

Lume tervetuloa iPhone 6 kerhoon ;) me käytiin miehen kanssa ostamassa meille joululahjaksi ipad air :D miltä sun tää kierto on tuntunut? Eiks sulla ollut clomit tässä kierrossa käytössä?

Jokaiselle ketä en muistanut niin plussatuulia, oli testi sitten raskaus tai ovistestiin!

Ja gatusa täällä jännätään Koska sulla käärö sylissä, mikä olo nyt?

Pepe emmä voi teitä jättää, enkä sua, ikätoveri :) jee kivaa sanoa noin, tuntuu kotoisalta :Heartpink
Minäkin olin näkevinäni siinä hailakoita. Jos saan jostain käsiini testin ennen vuotoa 5.12 niin okei, annan periksi ja teen sen yhden ainukaisen testin ja sen jälkeen teen vasta ensi vuonna he-he. Karrikoin siis tän mun "ei ikinä" lausahduksen kanssa. My bad.

Tulee vähintäänkin maanisdepressiivinen olo tästä mun kirjoittelusta täällä, oikeesti!

Soma minäkin näen toisen viivan :) sille vahvistumista ja digin tekoon vaan, toivotaan hyvää tulosta :Heartred
Kiitos myös halauksesta, takaisin sinne :)

mimi. ompas ihana taulu ja hyvä sanoma :Heartblue

Gatusa voi harmi mä ehdin kirjoittaa tota romaania sillä aikaa kun sä laitoit mulle ihanan kannustuskommentin. No mutta parempi että kakistin ulos kun kerran aloin kirjoittamaan. Mulla oli kauhea masennusfiilis. Kiitos oikeesti, auttoi tosi paljon ja mua ei haittaa koraanin lainaus, kaunis teksti ja ymmärrän sen jollain tavoin.
Jäätävä kokemus tuo kaavinta, nyt kun avasit kokemustasi tarkemmin niin apua, olet kyllä paljon nähnyt, ihailtava on asenteesi ja sinä juuri sinuna itsenäsi, oikein mahtava persoona :) jaksat aina kannustaa muista vaikka itselläsi ei ole helppoa, olet kuin enkeli :Heartred vau.fi enkelimme :)

Oliko se Toffee kun sanoi että ihan hyvä kirves, ei kannata heittää kaivoon. laughing7 kiitän, kivasti sanottu ja kaippa se niin on tehtäväkin. Niin paljon haluan että haave toteutuu. Tuntuu ettei ole kokonainen ilman sitä pienokaista.

Hilla kiitos kun kerroit omaa taustaasi, teilläkin oli yritystä jo ruhtinaalisesti mutta kertomuksesi osoitti että toivoa on :) :Heartblue Toivon sinne plussaa kovasti, ihan mille kuulle tahansa.

Minski elämäsi ei oo ollut helppoa, kaikenlaista olet kokenut, onneksi nyt on asiat paremmin :Heartpink :)

Jennnyy oi oinnea tuhannesti, mahtava uutinen :) :Heartbigred onnellista odotusta ja onnea myös tulevalle isälle!

Lume kiitos :Heartblue olipas mukava lukea sun kuulumisia ja hyvä ettet ole kärryillä kierrostasi sen kummemin, se saattaa jopa auttaakin :) kivaa, iphone 6

Plussaa puuh! puuh! puuh! :wav

Saunaan jos mieli vieläkin tästä paranis vaikka nyt oon jo ihan OK kun miehen kanssa saatiin sovittua hienosti ja juteltiin pitkään puhelimessa, huomenna nähdään ja ollaan ihan kahdestaan vierekkäin. Silloin puhutaan varmaan vielä ihan asiallisesti kaikesta maan ja taivaan välillä, ehkä myös ko. aiheesta mutta toiveikkain, ei negatiivisin sävyin. Kiitos tuesta vielä kerran. Ihan kuin olisin kokenut ihmeparantumisen.

Mimi ihana taulu. Piristi mieltä ja huomenna koittavaa aamuvuoroa josta sain tietää vasta tänään :)

Pepe joo on mulla clomit tässäkin kierrossa. En oikein usko mahdollisuuksiin meillä on ollut todella vähän peti hommia kun mies taas juuri silloin pisti hanttiin. Se meni suurinpiirtein näin 23pv peitto heilui ja 24pv kontrollissa lääkäri kertoi et oikea folli oli jo puhjennut ja vasen oli noin 16mm.
Et tässä nyt melkein odottelen tätiä en ole lämpöjä mitannut enkä ajatellut mitään oireita enkä edes kaapissa olevia testejä. sain mieheltä hiljaisen lupauksen ens kuulle et kp10 alkaa ja joka ilta heilutetaan haluan kokeilla edes yhden kuukauden onko se siitä määrästä kiinni :D

Kiivi mä käyn aina teitä kurkkimassa ja välillä päivitän kuulumiset :) mäkin uskon et se saattaisi edes auttaa ku en laske ja stressaa koko aikaa missä mennään :)

Oho, tykkäilin puhelimella jo sun triploistakin muurahainen... eiku piti tulla kommentoimaan et ovis vuoto on ihan normaalia. Mulla on mut ei aina. Mitään hajua kylläkään missä vaiheessa ovista. Normaalia jos pieni vuoto 1-2 päivänä lähinnä pyyhittäessä sanoi terkka.

Voi ei Mariska, ei ole sanoja mitä järkevää voisi sanoa, pahoittelut.:sad001

Miksi Kiivi harmittelet, kun minun mielestä molemmissa testeissä +:):signs003, Pakko viel kysyä minkäikäinen olet? kuin myös pepe?:grin

on: Täällä tuntuu kans et alkaa ns into mennä tähän touhuun, :rolleyes:mut kai se näille kp:lle on normaalia (kp10)o_O Jos se innostus alkaa taas sit kp 25->:grin uskollisesti kyl lukenu teidän tesktejä:)

Mariska [emoji24] Voimahalaus! <3

Kiivi kyllä mäkin noissa jotain näen, toivotaan että vahvistuu! <3

Plussatuulia kaikille muillekin! <3 Ja Gatusa, kumpa se tytteli nyt vaan jo tajuais ulostautua [emoji6]

On. Mulla on ollut tässä pari päivää jotenkin hirveen seesteinen ja onnellinen olo, en tiedä mistä johtuu, mutta oon kovin tyytyväinen tähän olotilaan ;) Tänään on tuntunut maha ihan kummalta; lepattelee/nippailee keskeltä, jomottelee molemmin puolin ja on jotenkin sellanen painontunne. En siis yhtään tiedä siitä oviksesta, muistaakseni ihmettelin ovismaisia kipuja ja limoja jo kp 10 (mikä olis kyllä mun aiempien kiertojen mukaan aivan liian aikasin, mutta toisaalta, tässä välissä on ollut neljä raskautta, kaks synnytystä ja vielä päälle se hormonikierukka, että ehkä en luota sataprosenttisesti siihen, että kierto olis heti sen 30 päivää niinkuin joskus muinoin), mut niin niitä jonkunnäkösiä limoja on nyt tullut vähän väliä ja on varmuuden vuoksi sitten talleteltu huolellisesti :D Jos se ovis kuitenkin ois ollut sillon kp 10, olis nyt dpo 6, eli vois olla jo vaikka kiinnittymistäkin ilmassa. ;) Kalenterin mukaan oviksen piti olla eilen, mutta kyllä limat puhui paljon enemmän sen puolesta tollon kp 10. Mielenkiintosta...tai sitten en oikeesti ovuloikaan tässä kierrossa lainkaan, mene ja tiedä. Mutta jännää tää kuitenkin on [emoji14]

Hmh...siirryin käyttämään foorumia tapatalkin puolelle, kun tökki tuo sovellus niin pahasti, mut noita sen hymiöitä ei näemmä täällä toisella puolella sitten taas näy :D

Kiivi ja mariska: lepoa sen verran kuin tarvii... mulle riitti se etten enää testaile. Tosin nyt ovista testaan ihan sen takia nämä clomit aloitin. Ei mielessäkään että saisin ees hyvää hellyyttä ku ukko tollanen munapää. :)

Harmony: Nuuhku tais joo ottaa lomaa! Olishan se kiva ku kävis kuulumisia kertomassa :)

Gatusan: sanat ovatkin oikein. Vaikkei ne sun sanojas olekkaan :) Koraani on varmaan täynnä elämän ohjeita ja neuvoja kuinka voisi olla onnellinen... mutta moniko maailmassa noita osaa noudattaa. Nykyää on se niin vaikeeta...

Tein tänään aamulla elämäni toisen raskaustestin näiden 16 yrityskuukauden aikana. En tehnyt sitä siksi, että menkat olisivat myöhässä, vaan huomisen lääkäriajan vuoksi. Lääkäriaika oli lapsettomuustutkimuksien aloitusta varten. Tein siis testin päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Tällainen tuli:

Voisiko siinä olla...haalea plussa?

Liitteet

• 1417669149865.jpg
    1417669149865.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 206
PandaKarhu, minä näen puhelimellaki selkeän punaisen viivan! Nyt varovasti onnea ja toivotaan viivalle vahvistumista :) Nyt soittoa lääkärille ja kysymystä, että mitäs nyt.

Elaffy, jellei, Diku...en oikein tiedä mitä ajatella...mutta kiva kuulla.

Täytyykin soittaa lääkäriin ja kysyä, mitä nyt. Milloinkohan kannattaa tehdä uusi testi?

PandaKarhu, periaatteessa sinä et mitään uutta testiä tarvitse. Plussaa mikä plussaa. Tietenkin jos esimerkiksi digin haluat tehdä, tee koska haluat. Kyllä siinä raskaus näkyy. :)

Nyt vain neuvolaan aikaa ja laskemaan laskettua aikaa. ;)

Takaisin