Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soma, suurentamalla ja kääntelemällä mä näin haalean haamun :) haalea onnittelu siis ja vahvistusta toivotaan!

Kiivi mä niin tiedän mistä sä puhut! Mullahan oli ihan samat puheet ja pahoitin itsekin mieheni mielen niillä puheillani. Ja tiedän tekeväni saman taas kierron lopussa.. :( jään kyllä kaipaamaan sua!

kiivi tulehan kertomaan välillä kuulumisia kun jaksat ja haluat, mulla tulee ikävä sua!!! yrittäminen aiheuttaa kyllä sellasen stressin kieltämättä usein ettei pahemmasta väliä. jaksamista ja hyviä vointeja.

soma maltan tuskin odottaa mitä digi kertoo :)

Ar-ultrassa käyty. 1,3cm möykky kera nopean sykkeen :) kai tää sit on uskottava että kyllä tässä raskaana ollaan... huh! Huomenna sit ensimmäinen neuvola, aamulla heti sinne höpöttään :) nyt on siis rv 7+4 ja ultratädin mukaan alkion koko vastasi viikkoja ihan just eikä melkein :)

Somalla sielä soma haamu :Heartpink Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista :Heartred
Kiivi; Komppaan MM nään kans haalean haamun,seuraavaksi aamu pisusta:)

Voi Mariska, suuret pahoittelut :sad001

Ja Kiivilintu tiedän mitä tarkoitat. Sitä tuntee itsensä vialiseksi kerta toisensa jälkeen ja miettii että miksei minulle suoda onnea. Meillä siis esikoista yritettiin se kaksi vuotta ja epätoivoa oli jo todella havaittavissa. Mutta koita vielä jaksaa tsempata, tässäkin yrityskierrossa on vielä mahdollisuudet ja kukaan ei tiedä mitä ensi vuosi tuo tullessaan, jo tammikuu voi olla se teidän kuukausi, jollei nyt tärppää:Heartpink

Täällä ei tarvitse enää arvailla. Se olis kp 1... en ihan vielä odottanut että alkaa kun kierto ollut kuitenkin minmissään 29 päivää ja tänään vasta 25:des, mutta mutta.. Sitä ne juilimiset sitten tiesi. Koska menkat pääsi yllättämään tuli myös itku. Koko ajan yritin ajatella, että ei tässä kierrossa mitään voi tullakaan koska en ovista tuntenut ja petipuuhat oli aika vaisuja, mutta kaippa sitä kuitenkin alitajuisesti toivoi. Tähän asti on aina ollut pieni helpotus myös koska antanut aikaa esikoiselle kasvaa ( ja alkaa nukkua paremmin) ja emme odottaneetkaan nopeaa tärppiä. Nyt sitten kuitenkin puolisen vuotta yritystä ja jouluplussaa ei tullut. Voi paska.

Somalle onnea ja viivale vahvistumista! Ja muille plussatuulia joilla vielä piinapäivät jatkuvat!

Soma kyllä siellä haamulainen on! Varovasti onnea ♡

Voi kiivi ja muutkin... Tämä on järjettömän rankkaa! Itse en edes ole keskenmenoa kokenut ja siksi en voi tietää miten paljon rankempaa silloin vielä on, mutta negatiivisia testejä on tullut tehtyä ja paljon...

Mun mies on ihana ♡ mulla ei ole pms oireita, koska elän 24/7 kuin hurrikaani... nollasta sataan alta nanosekunnin ja oon ihan liian impulsiivinen, temperamenttinen, spontaani ja JÄÄRÄ! Mies on onneksi mun vastakohta :) ja kuulemma juurikin siihen rakastui ♡ kun olen niin kova ja silti niin herkkä ♡
Monet on sanonut, että menisin vaikka läpi harmaan kiven; kun muut älyää kiertää sen!
Selvisin väkivaltaisesta parisuhteesta narsistin kanssa... opettelin uudelleen kävelemään! Selvisin suhteesta pettäjä alkoholistin kanssa... selvisin suhteesta pettäjä, narsisti, pahoinpitelijän kanssa... Aion selvitä 100000€ veloista, jotka mulle jätti yksi näistä... Joka sai mun nimen uhkaamalla mun perhettä! Mä selviydyin ja aion selvitä, mutta...

No polvilleen on tämä yritys minutkin saanut :'(

Onneksi kuitenkin löysin mieheni ja sain ihanan pojan ♡ mun perhe on mun elämä ♡

Voi mariska! Ei oo totta! Jaksamisia ja iso hali sinne <3 ihan kamalaa :'(

Jollekkin piti vielä jotain sanoa, mutta empä muista enää että mitä..

Täällä ei oo vuotoa tullu tänään muutakun pari hassua tippaa :o Sinänsä helpotus, niin ei oo kokoajan jokin asia mua muistuttamassa kkm:sta.. Mulle tuli postia tänään sairaalalta. Nousi taas v-käyrät kattoon, ne laitto mulle ultrakuvat takasin mitkä sain sillon kun syke vielä näky. Mä en todellakaan olis halunnu niitä takasin, muutenkin ärsyttää, itkettää ja masentaa koko asia, niin sit saan koko ajan muistutuksia siitä.
Joku muu olis ehkä halunnu säästää uä kuvat, mutta mä en vaan pysty.. :(
En halua jäädä roikkumaan menneeseen vaan mennä jo eteenpäin :)

mimi no tuo ei ollu kiva ylläri tosiaankaa, tulee mielee ku mulle tehtii 2012 kaavinta useampaa otteesee putkee ilman kivunlievitystä ja puudutusta muutaman tunnin aikana ja sit ku "lääkäri" sairaalassa oli ottan pikkusen ulos ni toi mun nenän etee että kato tässä on sun vauva. jotku on niin ajattelemattomia, oot siinä hormonien heittelemänä, surun murtamana ja sit pitää viel muistuttaa. sain viel jälkiseurauksena 3kk vuodon ja hyvä ettei henki lähten.

Soma kyllä minäkin nään haamun sun testissä! Jee! Jännityksellä odotan sun digin tulosta!

Monella voimat ehtineet tämän yrityksen tiimoilta. Ymmärrettävää jos kierto toisensa jälkeen saa pettyä vuodenkin ajan. Toivon että pieni tauko tekee hyvää ja antaa lisävoimia yrittämiseen. Joskus se pieni ihme suodaan meille kaikille. Oon ihan varma siitä!

Mimi ymmärrän täysin, olisi voitu kysyä haluatko niitä kuvia. Kyllä se alkaa helpottaa ajan kanssa. Hali♡

Jennnyy ihania uutisia! Nauti nyt täysin rinnoin! Onnea!

Täti löytänyt ihan vääriin osoitteisiin. Hillalle ainakin tsemppirutistukset!

Tämä menee nyt saunaan rentoutumaan! Toivotan Rentouttavia hetkiä arkeen myös iteille!

Oi voi sivut kahlattu läpi ja taas sain todeta, et ei noi haamut mun kännykkään näy, mut kyllä ne koneella näkyy :)
Ihania haamulaisia Kiivillä ja Somalla :)

Mariska, en osaa muuta sanoa, kuin että olen pahoillani :sad001 jaksamisia sinne toivottelen...

ON: Ovista olen nyt useampana päivänä yrittänyt tikuilla löytää, no joo nyt on vasta kp13, ja viivat ovat vahvistumassa, eli ehkäpä tässä kierrossa sitte se ovis oikeasti tapahtuisikin ja clomeista olisi minulle apua :)
Tänään kävi myös ihan outo juttu vessassa, pyyhkiessä paperiin tuli hieman vaaleanpunaista verta, mutta vain kerran. Koskaan siis koskaan aiemmin ei näin ole käynyt ja tähän ikään jo noita kiertojakin on jo kerennyt kertymään. Eli avuton kyselee, mitä tämä tarkoittaa?? onko normia että ennen ovista vähän verta tulee? :grin

Muoks. hieman pelottaa monikkoraskausmahdollisuus ja epätieto onko follit kehittynyt vaiko eikö. Kontrolliultra tosiaan vasta kp19... ehkä ei pitäis murehtia asiaa, tuskin edes tärppää ekasta.

muurahainen olen kuullu ovulaatiovuodosta joten eiköhä iha normia ol, tapahtuu yleensä ku munasolu on irtoomassa tai munarakkula puhkeaa mikäli oikein muistan.

Mimi; Ollut kurjaa postia :sad001 Onneksi olet vahva nainen ja selviät :thumright
Gatusalla ollu kans siellä melkoinen meininki,huh huh :salut
Jennyy onnittelut hyvistä uä kuulumisista :Heartred
Pikkumiskillä on ollut kova koulu :eek: Voimia,ne vaikeudet ovat tehneet sinusta upean naisen :Heartpink

Heips leidit <3 soma ihanaa jos se vahvistuisi ja saisit plussan :) olet sen ansainnut tietysti niin kuin me kaikki :)

Kiivi <3 älä mieti sellaisia että miehesi vielä sinut jättää kun et raskaudu. Kyllä teidän aika tulee ja hän varmasti tukee sinua 100% tässä asiassa :) eikä syytä sinua. Me naiset ollaan vaan vähän liian ankaria itsellemme!

Mitäs muuta tänne ?

Gatusa ootko vielä kasassa ?

Täällä ois 9pv kun pitäisi tädin tulla kp:sta tai dop:sta ei tietoa ja ehkä hyvä niin :) jos toisi vaikka onnea.

Ps sain tänään i phone 6 ;P

Jeilei, mulla kans lyhyen keskenmenneen raskauden myötä ovis on muuttunut tosi kivuliaaksi. Limapäivät jomottaa ja juilii niin pirusti koko ajan. Sitä vastoin menkat nyt keskenmenon jälkeen ollut täysin kivuttomat. Ennen tuskin huomasin ovista ja menkat puolestaan kivuliaat.

starling, ihan sama homma. Mulla tosin yhet menkat vasta ollu, mutta ne oli kivuttomat, toisin ku ennen ja ne kivut on siirtyny siihen ovulaatioon. Tuleekohan se aina olemaan nyt näin? :eek:

Jeileille Onnea oviksen hyödyntämiseen! Itse tikkujen kanssa bongailen, milloin plussa pärähtäisi, mutta eipä ole vielä näkynyt. Odottelen ovisplussaa huomiseksi tai ylihuomiseksi. Ja viikonlopun ohjelma on sitä myöten jälleen lyöty lukkoon :grin

Aurinkoinen, kiitos :D Täällä on tuo seksihomma luistanu ihan vaivattomasti, niin siinä sivussa tullu otolinen aikaki hyödynnetty. Toivottavasti siellä myös luistaa :wink

Mariskalle osanotot ja sympatiat.

Takaisin