Kiivi, mä en valitettavasti tietokoneen näytöllä näe kuin yhden viivan. Mutta en pysty tässä zoomaamaan kuvaa ja mulla on tunnetusti muutenkin aina viivalasit hukassa, kunnes siellä on lähemmäs ne elokuvaviivat.

Mutta eiköhän siellä se papunen ole, moni muu sen jo näkeekin! :)
Hillako se kyseli pms-oireista. Mulla oikeastaan vain mielialan lasku ja karsea vitutus sen myötä päivää tai kahta ennen kuukautisia.

Sit helpottaa, kun vuoto alkaa.
Jeilei, mulla kans lyhyen keskenmenneen raskauden myötä ovis on muuttunut tosi kivuliaaksi. Limapäivät jomottaa ja juilii niin pirusti koko ajan. Sitä vastoin menkat nyt keskenmenon jälkeen ollut täysin kivuttomat. Ennen tuskin huomasin ovista ja menkat puolestaan kivuliaat.
Dikun viivoja ihana katsella! Samanlaiset meille muillekin!!
Mimmun porukalle parantumisia ja
mimille voimia palautumiseen. Mulla tyhjennettiin kohtua imulla ja lääkäri ei mulle kyllä mitään maininnut, että pitäisi odottaa yhdet menkat väliin ennen kuin jatkaa yritystä. Jännästi kyllä vaihtelee ohjeet... En usko, että on niin vakavaa, vaikka ette mitään ehkäisyä ottaisikaan käyttöön. Ei se uusi raskaus ala, jos paikat eivät ole siihen valmiita.
Omaa napaa sen verran, että tänään kp 25/dpo 11(?) ja aamulenkillä jomotti hetken ajan masussa niin, että olin varma, että nyt se täti pyyhälsi reippaasti etuajassa. No eipä ainakaan vielä löytänyt tietään tänne ja eihän se kuuluisikaan vielä pariin päivään. Tossa aamulla luin läpi oirelistaa, jonka olin tehnyt viime raskauden alussa. Nopeasti unohtuu, missä vaiheessa mikäkin oire tuli. Olin ihan muistelevinani, että oireita oli jo ennen menkkoja, mutta nyt listaa läpi käydessäni huomasin ekat alkuraskauden oireet vasta, kun menkat olivat melkein viikon olleet myöhässä.