Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon voimia MIMILLE <3
KIIVILINTU: Minä näen siinä minuutin kohdalla otetussa kuvassa zoomaamalla ihan selkeesti vaaleanpunaisen viivan !!! Eikä tarvi edes kuvitella.
MARISKA86: älä vielä kuules luovuta! Teitkö aamupissasta vai päivä? Olepa tämä ilta niukalla juomisella ja teet aamulla uudestaan. Voisin melkein vannoa, että tulee vähän eri tulos <3

Kiivi mä oon aikamoinen viivalasipää, mutta mun mielestä tossa vinoon otetussa (sen ajan sisällä) näkyy viivanpaikka ja se näyttää vaaleanpunaiselta eikä harmaalta (siis haamulaiselta). Eiks toi oo pregcheck? Ite en muista siihen viivanpaikkaakaan saaneeni aiheetta.. noissa suoraan ylhäältä päin otetuissa mulle ei erotu, mut jos maltat noin hyvin oottaa niin eiköhän seuraava oo selkee! Kovasti plussatuulta :talk017

Pääsen verikokeisiin vasta maanantaina jos vuoto ei ala ennen sitä :(
Päiväpissoista oli kyllä tehty ja laimeista, mut aattelin ettei näillä viikoilla olis enää niin väliä...

MARISKA86: ..minä Kyl luulen, että Se nyt on vaan Se päiväpisu kun on ollut sulla laimeeta. Mulla nimittäin antoi liuskatesti tooooosi haalean viivan päiväpissasta kun taas seuraavana aamuna pissasin digiin ja antoi hyvät viikot...tekisit aamulla kuiteskin vielä uuden digin, joohan? <3

Kiivin viivalle vahvistumista, nään jotain... viivanpaikan ainaki! :smiley-bounce013
Mariskalle :Heartred Tee huomenna digi, täytyy olla viallinen jos tuli tikkuun toinen viiva.
Mimille vielä tsemppiä ja myös :Heartpink

Tuo ajatus miettiä kiertoa raskausviikkojen kautta kuulostaa ihanalle. Mullahan olis näiden mega-seko-kiertojen ansiosta jo 7+0! Viime kierrossa pääsin 7+3 kun alko vuoto. :eek: Huomenna vois pissiä vielä kertaalleen tikkuun... Viime keskiviikkona oli ainaki nega.

Meinasin heittää kommenttia jo tuonne raskaana 2015 puolelle, mut netti sano sopimuksen irti ja viesti katos, niinpä toivon että se olis enne, joten kirjaan itteni sinne vasta ens vuonna.

Ens viikko jo mielessä kovasti --> lapsettomuustutkimukset alkaa!

Niin paljon on vollotettu tänään etten taida yhtään tikkua enää pissiä :(
Eikä oikein toivokaan enää nosta päätään.

Mutta onhan täällä nyt mukavampia aiheita :) plussia pärähtelee ja ihanat tsempparit laskee viikkoja <3 ihania ootte !!

sabetti sanoit niin ihanasti, kiitos siitä ja juurikin näin. Aito olen enkä muuta haluakkaan olla :angel2
Toffee mä olin näkevinäni heti toisen haalean viivan kun katsoin tuota ensimmäistä kuvaa mutta nyt kun katson mitä vaan noista tai tuota kuivunutta tikkua niin negatiivinenhan se on. Kiitos rehellisyydestäsi, sitä mä kaipaankin + arvostan. Tuottaa vaan toiveikkuuden pyrähdystä varhaiset onnittelut ja sen jälkeen tulee se hys hys ei mulla oikeesti.. emmä.. Tää taitaa olla jo neljäs tai viides kerta kun täällä iloitaan mun tihrusteluista, se on niin väärin kun annan teillekin jännitystä mutta tulos on aina sama :confused:
Nakaro tuutikki90 plussasi ja lähti plussanneisiin oletan? Kävi täällä jokin aika sitten kyllä rupattelemassa :angel10

Mun mielessä kummitteli ajatus etten tuu IKINÄ raskaaksi.. tai jos tulen niin pitäisi mennä hoitoihin tai sitten tuun joskus 20 vuoden päästä tai sitten mulla olisi joku mies jota en rakasta eli joku toinen kuin tämän hetkinen. Hirveitä ajatuksia. Sitten rupesin pelkäämään että niin, tulisin raskaaksi mutta saisin keskenmenon ihan niin kuin viime kerrallakin, sekös vituttaisi näin pitkän odotuksen ja yrityksen jälkeen. Tiedän että se on useammalle täällä käynyt ja sekin surettaa heidän puolestaan. Olen myös alkanut hahmottamaan MITÄ TODELLA TÄSSÄ TOIVON. Lapsen saaminen on valtava vastuu, se on monen monta vuotta huolenpitoa ja kasvatusta, hyvinä ja huonoina päivinä. Ei sillä ettenkö olisi välttämättä valmis sellaiseen, vaan se että ei nää asiat ole oikeesti mitään pikku juttuja. Mähän toivon ihmettä.

Muokkaus* tikku ootpas sinä ihanainen :) tarttuispa se plussa jo mullekin, mutta siis joo.. minäkin olin näkevinäni. Mun mielestä ei oo viivanpaikka. Viivanpaikan olen nähnyt sen verran useasti pienen elämäni aikana että tiedän kyllä mikä se on. Mutta naiset, se on vaan mun mielipide. Toki joku saattaa nähdä v.paikankin noissa kuvissa.

Ja Aeria kiitosta, luulisi olevan kunnon elokuvaviivat jo siinä vaiheessa mikäli sinne asti pääsen. Toisaalta fiilis että pääsen mutta toisaalta ei koska viimeksikin ne menkat yllätti oikein veemäisesti + aina toki on toivoa. Me ollaan hyödynnetty ja löydetty ovis jo monen monta kertaa mutta still no results. Ja on pregcheck.

Muokattu viimeksi:
Nostellaan taas :)

Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
Anskunen 10.12
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
sabetti 14.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?

( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Jos tikun nimimerkki oli enne ja näette enne unia... No se mun sukupuoli ongelma oli kans enne! Huomenna vapaan testosteronin mittaukseen :O Lähete tuli sairaalalta bumerangina takasin kun yritystä VASTA 9kk... siis imetyksestä 9kk... kierto ollut säännöllinen jo 14 kk ja mun laskujen mukaan nyt Yk15... onneks meillä on ihana omalääkäri ja soitti mulle heti ♡ tekee mulle kaikki mahdolliset ja soitan sairaalaan kun imetyksestä 12kk ja sit päästään jonoon...

Lume: noista clomeista, nyt toinen päivä ni en tiedä voiko oikeasti vaikuttaa mut tunti tuon lääkkeen oton jälkeen alkaa oikeanpuoleinen munasarja tuikkimaan ja pistelee. .. muita oireita en oo vielä huomannu ku päähän koskee muutenki ennestään (ens perjantaita odotellessa ku hierojalle pääsen).

Juu tää laukojahan on itse kertomansa mukaan kuullut samaa mutta silti oli niin varma kannattaako kysyä. Hoikat jalat yhdistettynä turvonneeseen mahaan antaa kyllä kieltämättä itsellekin ajatuksen vauva mahasta itsellänikin. Pitäisi vaan keksiä keino millä ruoalla saan tuon pois ja osa on ihan vaan löysää raskauden jäljiltä joka ei oo palautunut. Saan hyvinkin ruokavaliolla turvotuksen pois ja 2-3kg painoa puotettua mutta "dietti" ruokavalio ei vaan meidän perheessä onnistu...

Lucky: mulla ei tunnu auttavan liikunta eikä ruokavalio... Huomenna aamulla labra (tosin vain tsh kun lääkäri meinas lauantaina et muut on turhia...) sit on yksityinen lääkäri ens viikolle... Onneks kanta.fistä näkee tulokset ite jo ennen sitä lääkäriä. Uskaltaisin näillä oireilla kumminkin väittää et jossakin on jotain vikaa, jollei kilpparissa niin jossakin muualla.. Mut sopevasti kaikki oireet menis kyl kilpparin oireisiin.

Homeopatiaa suosittelen kyllä lämpimästi kaikille niin hedelmällisyys- kuin muihinkin terveysasioihin! Mulla on tuttuja, jotka on lapsettomuuteenkin saaneet avun homeopatiasta :) Ja kilppariarvoihin ym.

Azalea kuulostaa mielenkiintoiselta. Mulla yks tuttavapiirissä joka tietääkin jotain ko. aiheesta mutta olen saanut sellaisen käsityksen jostain että niiden kanssa ei kannata pelleillä. Kaikille ei sovi tai jotain :eek: Käytätkö itse homeopatiaa apuna?:rolleyes: Plussaa sinne puuh! :sign17:sign19

Mimille pikaista toipumista!

Gatusalle tsemppiä!

Ja minäkin näen vaaleanpunaisen haamulaisen kiivin ekassa tikussa! Toivottavasti vahvistuu!

On: kp 16 ja eilen ja tänään kaks kunnollista viivaa ovistesteissä. Tänään ollut kunnon oviskipuja en muista kuinka monetta päivää. .. testaan vielä huomenna mutta veikkaan oviksen olevan tänään... mies tulee huomenna kotiin.

Mites noi kiertojutut menikään? Oliko oviksesta 14 päivää menkkoihin vai oonko ihan hakoteillä? :confused:

Astanga, noin 12-16 päivää. Keskimäärin ovulaatiosta kuluu kuukautisiin siis juuri tuo 14 päivää, mutta tässäkin asiassa on suuria yksilöllisiä vaihteluita.

Meillä on suvussa hoidettu jos jotakin homeopatialla. Tuo on kyllä ihan väärä käsitys, ettei sopisi kaikille. Siis samat aineet ei tepsi kaikilla samalla tavalla eikä tietenkään kaikki murheet silläkään pois pyyhkiydy. Mutta haittaa siitä ei kyllä ole kenellekkään eli kokeilla kannattaa ihan kaikkien ehdottomasti :)

Azalea itse oon käyttänyt homeopatiaa moneen asiaan ja pienenä hoidettu kaikki homeopatialla :) edelleen otan allergia tilanteissa homeopaattisia. Apua sain myös kiertojen lyhentymiseen. Jonka jälkeen aloitin terot.

Silv suosittelen akupunktiota. Mulla oli kahden kerran jälkeen (peräkkäiset päivät kp7&kp8) ovulaatioon asti vasen puoli vihloi ja vahvistui ovulaatiota kohti!

Takaisin