Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oonko mä ainut kellä on niin kökkö puhelin etten nää ihania viivoja. Pöh. Varsinkin kiivilinnulle toivoisin jo plussaa niin kovasti. En vaan uskalla kovin riehaantua onnittelemaan ennen kuin nään viivat kunnolla. :)

Ai niin, jos joku ihana viitsisi päivittää minut listalle ja testipäiväksi 14.12. Sillon kp 28 :cool:

Kiiville onnea! :)

Nyt Mariska testikaupoille ja uus digi! Mä en suostu uskomaan tota<3 haluan sut takas tonne elokuisiin! :(

Huomenta naiset! Varmistelin omia tuntemuksiani ja ovistestiin pärähtikin niin vahvat viivat, etten ole ennen nähny. Mun ovistuntemukset eli toispuoleiset nipistelyt ja jomotukset on kestäny monta päivää ja vahvistunu vaan ja pian pitäis ollakin ne kovimmat kivut ja itse ovulaatio. Jännä miten lyhytkin raskaus saa aikaan sen, että tuntemukset on hyvinki vahvat ja selkeät.

Huomenta ihanaiset!

Kiivilintu, mä syytän puhelinta etten näe viivaa, toivon silti kovasti että se siellä on. Onhan sitä olemassa paljon muutakin sellasta minä mun silmät ei näe :)

Oliko Hilla kun kyseli PMSistä. Mulla normaalisti noin viikon ihan helvettiä henkisesti ja fyysiset kauheudet alkaa jo oviksen jälkeen. Se henkinen puoli on pahin, oon vuosikausia syönyt kaikenlaisia mielialalääkkeitä siihen, nykyisin on kokeilussa homeopaattinen juttu. Oon ihan mt-potilas muutaman päivän, oi ihanat hormonit. Onneks mies jo oppinut etten se oo minä vaan hormonit eikä ota mun maailmanloppu/tuomiopäivä-puheita vakavasti :)

Mites Gatusa, yhtenä kappaleena edelleen?

Jollekin piti vielä jotain.. En muista vaan että mitä..

No kaikille tasapuolisesti hyvää veronpalautuspäivää :)

Ei hitto. Kone teki jonkun ihme jutun ja mun kirjoittama teksti hävis. Muurrrr!

kivilintu: kyllä mä jotain pientä näen, vahvistumisia sinne.

Mariska: toivottavasti vika oli vain testissä, ei muta kuin uutta testiä kehiin.

Gatusalle: voimia tulevaan koitokseen.

Onnea plussanneille ja plussatuulia myös muille ++++++++++++++++++.

Voimiaa myös vastoinkäymisten kohdanneille.

ON: Kp 24/28 ja dpo 10-11. Tottakai menin tekemään digin kun se mulle tuolta kaapista huuteli. Not pregnant- pärähti selkeästi ruutuun. Turha varmaan toivoa enää sen muuttumista.... Mulle voi kans varata sen paikan raskaaksi 2015 ruhmästä.

Jossain digin käyttöohjeessa muistelisin lukevan että suositellaan tehtäväksi vasta oletettuna kuukautisten alkamispäivänä. Ja jostain lukenut ( vai oliko se täällä) , että monet naisista plussaavat vasta kun kuukautiset on viikon myöhässä. .. joten malttia naiset, kyllä ne digitkin ehtivät mukaan kun malttaa odottaa :) (joo tiedän, helpommin sanottu kuin tehty :rolleyes: )

Huomenia naiset
Mimi: Mikä on vointi tänään?
Gatusa: Yhtenä kappaleena??
Kiivi; Koska uutta testiä?
Mariskalle ei löydy oikein fiksuja sanoja multa :sad001 Teetkö uuden digin?

Astanga muutoin samaa mieltä mutta se on se halu tietää :love7 Ja myös on tärkeää tietää jos on tiettyjä lääkityksiä..

Huomenta! Meillä ei mene hommat oikein nyt putkeen. Me ollaan nimittäin kotona oksutaudissa. Oon halaillut pyttyä pitkin yötä, nyt tuntuu olo olevan jo vähän parempi.

Meillä on myös töissä liikkunut oksutauti, toivottavasti siltä vältyttäisiin. Pikaista paranemista sinne mimmu.

Vointi on hyvä, kiitos kysymästä :)
Sain eilen päänsäryn ilmeisesti siitä nukutusaineesta ja menin kymmeneltä nukkumaan, eli nukuin ruhtinaalliset 11tuntia :) Tyttö menee illalla mun äidin luo muutamaks tunniks että saan pakattua viikonloppua varten tai sit vaan lepäilen ja pakkaan vasta huomenna :)

Mikäs olo Dikulla?
Ja Gatusa, joko olis pian lähtö synnyttämään?

Totta tuokin! :) Lähinnä tarkoitin ettei kannata toivoaan menettää jos aikaisin testaa :) Mutta tiedän tuon tarpeen saada tietää justnytheti :D

Itsellä on vielä rento fiilis yrittämisen kanssa kun eka yk vasta menossa, mutta muistan kyllä kuopuksen yrittämisajalta sen musertavan pettymyksen tunteen kun tikut ei tee yhteistyötä vaikka kuukaudesta toiseen toivoo ja kaikkensa tekee :( ja tiedän senkin että jos ei ihmettä tapahdu ja ekasta yrityskierrosta tärppää niin mun rentous katoaa ja kaikki "joko taas" fiilikset puskee pintaan :confused:

huomenta ihanat.

yhtenä kappaleena, yö meni suppareiden parissa illasta alkaen, tänää aamusta sit otettiin eka s käyttöön taas josko sais edistystä, pitää viel akupainantaa tänää harrastaa lisäks, kohta pesulle. pitää valmistaa esikkoa huomisee ku varmaa pistävät 2 koetta nenän etee huomen oppilaille ku eilen ja tänää opettajat lakossa ni oletan et huomen ottavat takas sen... tässä toivon kovasti että neiti tulis tällä viikolla inshaAllah.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia. on sen verra väsy olo ettei oikei aivot taho toimia kunnolla enkä muista mitä piti kirjottaa.

Voi Diku♡ nyt on elokuvaviivat ♡ Onnea! Ja yritä relata... helpommin sanottu kuin tehty!

Ihana kuulla mimi että voit jo paremmin! ♡

Piti kovasti kommentoida, mutta ei mun pää toimi :eek:

Pahoittelut taas tädin uhreille :( tai muita vastoinkäymisiä kohdanneille :(

Onnittelut plussanneille ja vauvaliimaa matkaan ❤ ja plussatuulia iiiiiiihan kaikille ♡

Aamu alkoi verikokeilla ja lähete todellakin palasi bumerangina... maaliskuussa uudelleen :confused:

Takaisin