Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Totta! Tosin mä oon kuullu että viimeistään 2 kk ennen plussaa pitäis alottaa foolihappolisä, plussatessa alkaa olla jo myöhäistä koska hermostoputki sulkeutuu olikos se 6. vai 7. vkolla (eli hetikohta plussan jälkeen).Voi olla että jotkut saa sitä ravinnostakin riittävästi, ei kuitenkaan kaikki joten varmuuden vuoksikin sitä voi vetää purkista. Tietysti jos ei oo aiemmin tullu syötyä niin kannattaahan se sitten plussasta alottaa. Jostain luin että sitä ois suunniteltu lisättäväksi eepillereihin kun sillon foolihapon puutetta ei olis kun pillerit jätetään pois ja tullaan raskaaksi (jos menee niinku strömsössäEn tiedä onko tuota lääketehtaat meinanneet toteutusasteelle viedä.Freya tekeepä hyvää kuulla etten ole yksin tälläisen pelon kanssa!
Ehkä toi 5mg foolihappo, tupakoimattomuus ja oman hyvinvoinnin eteen paljon tekeminen auttais pitää tän mukana! Mä oikeesti suosittelen alottaa miedon foolihapon jo ennen raskautta mutta viimestään plussatessa se on tärkeä :)