Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noi kilppariarvot on ainakin rajojen sisäpuolella. Itse en voi hyvin tuollaisilla arvoilla. Viimeksi kesällä taisi olla arvot noin alhaalla ja kaikki vajaatoiminnan oireet palasi.

oi onnea elli hyvistä ultrakuulumisista, kuulostaa rennolta pikkuselta asennon puolesta ainaki mashaAllah :)

mimmu sulla tuli vaa kaikki näköjää tehokkaast ni vuoto ei kestä sit välttämättä niin kauaa inshaAllah.

on: pitää alkaa tehä niin ku lääkäri sano keskiviikkona, tee mitä mieli tekee, kävele paljon iha mitä vaa mikä pistää edistystä tapahtuun... en ol tänää akupisteisii koskenu vielä.

ImageUploadedByVau Foorumi1417175170.008693.jpg
kuinkahan monta kertaa pitää naisen pissiä tikkuun uskoakseen että on varmasti raskaana ja ei se vielä mennyt ehkä kesken? :D

Mä oon niin jotenki taikauskonen tai jotain, etten sen km jälkeen voi uskoa että kaksi vuotta myöhemmin olisi samaan aikaan mahdollista jatkua tälläisen! plussa ja la olisi melkein samat.. pelottaa :D mutta samalla olen ollut niiiiin onnellinen, sillä tätä olen halunnut täysin maaliskuusta saakka! <3 ja mieskin suhtautuu tähän niin ihanasti, antaa mun levätä ja hoitaa esikoista, on ollut tosi hellä muutenkin! <3

Kylla makin pissin tikkuun about joka vessakaynnilla, lol. Ihan vaan varmuuden valttamiseksi.. :D

laurushka yritähän nauttia raskaudesta. ihana että mies on noinkin innoissaan tulevasta perheenjäsenestä, inshaAllah kaikki menee hyvin :)

Diku <3 laurushka <3

Täällä ei niinkään hyviä uutisia :/ taitaa jäädä tämä kierto käyttämättä.. Tosiaan miehellä ollu nyt muutaman päivän alaselässä niitä kramppeja. Viime yön valvoi kun ei pystynyt istumaan eikä makaamaan, seissyt koko yön ja kiertänyt taloa. Aamulla lääkäriin -> epäillään välilevyn pullistumaa... Nyt lihasrelaksanteilla ja kipulääkkeillä eteenpäin ja jollei auta niin sit magneettikuvat ja mahdollisesti leikkaus :/

silv voi ei, toi on niin inhottava vaiva, mun äidillä ollu se kerran...inshaAllah ei tarttis leikkausta ja mies paranee pian. muistaakseni äippä kävi fyssarissa vai oliko kiropraktikolla tuoho vaivaan ja autto lopulta.

Diku. Mahtavaa... ! Onnea valtavasti ja nyt miljoonasti tarrasukkia matkaan.. :)

Elli onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.. :)

Laurushka.Kyllä siellä on komeet viivat.. Onnea.. :)

Nyt sitten pidätte tän plussa aallon päällä... :) PLUS,PLUS,PLUS puhallan teille kaikille.. :)

Gatusa: joo mulla on kans tiedossa yks osteopaattinen ortopedi, joka sai mut välttään selkäleikkauksen aiemmin. Et kun tosta vähä tokenee niin soittaa siltä aikaa.

Mä en Mimi tiedä mitä yksikköä sulla on mitattu mutta meillä t4 raja-arvot on 5,1–14,1 ng/dl eli sun olis jo yli. Tsh on ihan ok mutta mun lääkärin mukaan olis hyvä olla lähempi yhtä.

Komeat viivat on Laurushka! <3

mimi, kuten mimmu just sanoi, pitäis tietää ko labran viitearvot. mutta vaikka sun tulokset olis viitteissä, jos oireita on niin yleensä saa tyroksiinin ainakin kokeiluun. TSH vois olla matalampi, mutta ihan normaali se on. hyvät arvot on ihmiskohtaisia. T4: viitearvot huslabissa näkyy olevan 9-19 pmol/l. jos sun koe on tällä skaalalla niin arvo on ihan ok.

ja muoks, piti sanomani että jos on oireita roppakaupalla niin lääkitystä voidaan kokeilla vaikka arvot olis viitteissä. jos vajaatoimintaa ei ole, niin ei ne auta muttei haittaakaan. jos oireet lievityy, niin sitten lääkitystä voidaan jatkaa. kaikki arvauskeskuslääkärit ei sitten muuten osaa hoitaa näitä, ihmisten kertomuksia lukeneena.

Muokattu viimeksi:
Dikulle onnittelut! Ihan mieletöntä!
Manipuralle tervetuloa!

on: En tiedä itsekään miksi, mutta tekee mieli testailla vaikka ei olla siellä päinkään kierrossa että kannattaisi. Mieli kehittelee kaikenlaisia teorioita valemenkoista ja raskausoireista, vaikka järki sanoo että kaksi negaa ja menkat pitäis riittää haihduttamaan haaveet :rolleyes:. Ehkä pitäis hommata ne ovistikut seuraavalla kauppareissulla, niin on jotain askarreltavaa seuraaville päiville. Mä niiiiiin haluisin surffata tällä samalla plussa-aallolla!

Komeat viivat laurushka! :Heartred juuri ja juuri pystyy viivalasein näkemään tuon haamuviivan :grin :wink

Onnea vielä :Heartpink

Takaisin