Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites noi digitestin viikot muuten menee, jos se nayttaa 1-2 vkoa niin onks silloin "virallisesti" joku 3+ ? Vai 4? 5?

Onnea Diku!!! Toivon sydämestäni, että tämä pikkuinen pysyy yksiössään seuraavat 9 kuukautta! Wau, ihan mahtavan ihanaa, kun lukee teidänkin yrityshistoriaanne! :Heartpink

Ihan mielettömän ihana aloitus aamulle tämä Dikun plussaaminen. Nyt on kyllä menossa niin mahtava aalto - Mariska, tikku, Katapultti, Diku... anteeksi jos jonkun unohdin, ei millään voi muistaa, kun teitä on niin monta. Eiköhän me naiset lähdetä kaikki messiin vuorollamme tähän aaltoon! :wav

Kyllä nyt on saatu sellainen aalto alulleen että toivottavasti siihen on helppo kaikkien muidenkin hypätä mukaan!! :)

Mä täällä ihmettelen tädin runsautta.. ainakin kolmet edelliset ollu erittäin niukat ja lyhyet ja tosiaan mun taustoilla kun ne ei oo välillä tullut ollenkaan. Alko kyllä melkosella ryminällä eilen. Mut oon kyllä omalla tavalla ilonenkin kun ovulaatiokin oli edellisessä kierrossa niin selkeä. Vähän toivon et se olis noiden gelee royalien ja multivitan ansiota mitä oon nyt syöny vajaa kuukauden, en oo koskaan oikeen uskonu tollasiin luontaistuotejuttuihin mut nyt näyttäs ainakin keho toimivan niinkun pitääkin eli tälle kierrolle nyt hyvillä mielin :)

Kp 11, miten aika voi kulua näin hitaaaaasti :D Ovisoloja kyllä ollut ja eilen oli paikat niiiiiiin kosteat, että vähempikin ois riittänyt, mut ei se kyllä vielä sovi mihinkään aikatauluihin :rolleyes: Ja nyt on hitusen hankala mitään limoja analysoidakaan, kun tuolta pukkaa nyt jonkun muun "limoja" :D

Mimmu; Tosi hyvä juttu,pitääkö nyt pitää niin "pitkä" tauko yrityksessä?
Mimi; Mikä on vuodon määrä ja vointi?
Katapultti ne viikot menee 1-2=3-4 ja 2-3=4-5 ja +3=5+..noin siinä ohjeessa luki.

Katapultti eikös se digi näytä viikot hedelmöittymisestä, eli suunnilleen sen 2 vk voi lisätä raskausviikkoihin. Näin mä oon ajatellu :)

Mimmu ihana että sinäkin sait hyviä uutisia! Nyt voi aloittaa yritykset nopeammin jos vaan on muuten valmis. :)

Täällä selkeästi moodi vaihtunut positiiviseksi! Nyt kaikki hyppäämään tähän aaltoon. Johan noita synkkiä uutisia olikin tarpeeksi!

Diku: Onnea!!!!!!!

Oliko joku muuki plussannu?? Onnea kaikille :)

Taalla kp29/26-30 ei oireita suuntaan eika toiseen, katsellaan. Mietinki tassa just et ois iha ok jos ei plussaa tulis taha kiertoon, kiiretta ois hevosten kaa ja jouluki tulossa, haluisin nauttii jouluruuista ilma et pukkaa saman tien ulos taas ;) tietty se plussaki ois kiva...

Pitkästä aikaa lueskelemassa ja täällähän o tullut plussia! Onnea!

Dikulle onnea digituloksesta <3

Gatusalle voimia loppusuoralle!

Ja pahoittelut km ja tädin kohdanneille, niitä on ihan liikaa :(

On.tänään 12+0 ja vähän uskaltaa jo huokasta.Np-ultrassa kölli pikkuinen jalkoja heilutellen ja kädet ristissä niskan takana :)

Onnea Diku :Heartpink :Heartred toivotaan että pieni pysyy nyt loppuun asti mukana! :)

Pitäisköhän sitä hakea tänään pc ja testata vaikka täti oletettavasti saapuukin viikon päästä ja on varhaista testata mutta on meinaan niin hyvä aalto käynnissä että toimiskohan se mukaan hyppäämisessä :grin

Minäkin taidan nyt vihdoin uskaltaa kirjoitella tänne. Vaikutatte niin ihanilta ja empaattisilta naisilta! Olen vähän reilun kuukauden seuraillut viestejä tippa linssissä ilosta ja surusta <3

Mulla on nyt kiertopäivä 22/24-28 (dpo ehkä 8) ja tissit ihan järkyttävän kipeänä. En viiti miehen kanssa arvuutella oireita, koska se on vähän stressissä tämän vauvajutun kanssa :D sain varhaisen keskenmenon neljä kiertoa sitten ja siitä lähtien ollaan yrittämällä yritetty.

Onnea plussan saaneille ja toivon pääseväni pian mukaan! ;P pahoittelut myös keskenmenon saaneille! En voi kuvitellakaan miltä nuo pahat vuodot tuntuu kun mulla meni niin aikaisin kesken :/

Ooooooo! Diku onnea ja tuhannesti tarrasukkia!!!! <3

Ihanaa että mimmukin sai hyviä uutisia! :)

Täällä vuoto muistuttaa jo kuukautisvuotoa :o käytiin aamulla kaupassa ja vein puhelimen korjaukseen, niin ei ollu siteessä paljon mitään kun kotiin päästiin. :o ei oo ees kipuja ja viimeyönä ei ollu tullu yhtän vuotoa.

Mimmu, säkö osasit kertoa niistä kilppariarvoista?
Tälläset tuli: T4-V 16.5 ja TSH 1.61.

Takaisin