Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä olin varma et menkat alko aamulenkillä kaupassa kävin ja ostin "vaipat"mukaan ja äkkiä kotiin...eipä alkanu tosin niiden pitäs alkaakki vasta su tai ma... jos ei ni tiistaina sitten testiä,mutta menkkaoireet on ihan selvät joten eiköhän ne sieltä tuu oikeaan aikaan.

Sannuinen mulla alkaa letrot :) ja eka kierto mennään ilman ultraa. Ja nyt otan tukena akupunktiota kun siitä oon lukenut paljon hyviä kokemuksia lapsettomuuteen etenkin clomien rinnalla. Niin miksikä ei letrojen kanssa myös toimisi kun sama idea niillä myös.

Täällä on taas uus tuntemus... ihan ku sellasia tosi lieviä suppareita mutta enemmän niinkuin aaltoilevaa menkka jomotusta. Vatsaki toimi ihan hyvä ku kerkes vessaan... Mistähän sitten tää vois johtua... Ken tietää... uskoa mihinkää ei oikeen oo ollu mutta seki hitunen alkaa hävitä joka väkisin alkanut tässä pikku hiljaa on muodostunut

Diku mä ymmärsin että enne ovista olis hyvä käydä :) voin kysellä siltä maanantaina lisää ja kertoa sitten!

Mä ootan niin innolla sitä Pepen akupunktiota :D Kysy niin paljon kun ehdit ja keksit ja kerrot sitten kaikki :D akupunktion suurlähettiläs Pepe :)

Jos mä oon raskaana niin kiinnittyminen oli eilen. Alavatsa oli suurinpiirtein koripallon kokoinen. Kun plussasin esikoisen, oli siinä kierrossa ollut tuollainen "pömpsähdys". Varmaan kiinnittyminen aiheutti turvotusta...

a>
url]
No niin mä sortusin , just aamulla huutelin etten testaa ennen maanantai aamua:laughing021 näin se ihminen itseään huiputtaa !

Joo testissä näin ehkä pienen haamun, vaikkakin luulen että ennemmin oli vaan ne kuuluisat viivalasit päässä:laughing002
Se ei kuitenkaa tuohon kuvaan tarttunut, mutta kattokaahan kuinka ehjä testi paketista ulos tuli. ( mä toki huomasin sen vasta kun olin jo kiireessä siihen pissinyt) :laughing025:laughing021

Muokattu viimeksi:
Orm onnekas: toivotaan että oli kiinnittymistä :)

Pepe: Hmm onko sille joku syy miks ei oo ekassa letro-kierrossa folliultraa? Mun logiikan mukaan just silloin ois oleellista. Näin ainakin toimittiin lääkärin suosituksesta mun kohdalla.

Mariska86, niin tuttu fiilis toi "en testaa kun vasta..." ja ennen ku huomaakaan ni on jo pissiny tikkuun :smiley-angelic006 En saa kuvaa suuremmaksi, eli on aika vaikea tuosta pikkukuvasta sanoa. Toivotaan että vahvistuu :)

Sannuinen sitä ihmettelin myös itse. Mutta sanoi että katotaan eka kierto että minkä pituiseksi venyy. Sitten väliin yksi terokierto ja sitten letrokierto ultralla.

Jellis mä kyselen parhaani mukaan ja tuun sit heti infoo ;)

Mulle mariskan kuvat ei ees näy :o

Mariska: Minä nään sun kuvan, ja kun sitä suurentaa niin Se Kyl menee tosi epäselväksi, mutta melkein väittäisin näkeväni siinä toooosi haalean viivan..en kylläkään näe onko Se värillinen..? :)

Mä osasin ennen ladata kuvat tänne, mut nyt en enää osaa :sad001
Kyllä mä siihen hitusen väriä saan kun oikein uskon ja toivon:laughing002 mutta voi olla että jos toi rikkinäinen tikku tekee temppuja :oops: Täytyy testata uusiks myöhemmin.

Takaisin