Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diku tänään otin vasta ekan. Toivottavasti ei tuu mitään.

Mä en kans Johanna nää mitään :sad001 Mut hei eikö me mennä samoilla kiertopäivillä? Mulla 24/28-30 ja olisko dpo9-10 eli en usko että mulla ainakaan edes näkyis vielä haamua :rolleyes:
Kyllä se vielä sulla plussaksi vahvistuu !! :)

timbe; pahoittelut. seuraavassa tärppää sit pysyvä kun saa kropan puhdistettua kunnolla!!! äiti on aina oikeassa!

gatusa:mua niin jännittää sun puolesta!!!

jellis: elämä on kallista!

sannuinen: sain päivystyksestä kuurin joka sopii raskauden aikana kun mainitsin että yritetään lasta. voisko rintojen arkuus johtua letroistakin? toivottavasti siellä olisi kytiläinen matkassa! ja saisit sopivammat antibiootit :)

pikkuMinski: sulla on noin pieni tuo pikkunen vielä ni kyllä teillä tärppää... alkoiko pikkuisen raskaus luomusti vai hoidoilla?

johanna: en nää testeissä plussaa :) onnea haamulaisen vahvistumiseen!

on. täällä kans taas vaihteeks rintojen sivut kipeet... mun ei pitänyt takertua näihin oireisiin kun en niihin usko. eli tämäkin arkuus johtuu lopukierron hormooneista... todennäköisesti olen ovuloinut kun keltarauhanen siellä aiheuttaa noita oireita :) niimpä niin. mutta unen saantia haittas kun mahallaa nukuin niin poltti nännejä :)

mutta nyt magnesiumit ja omega 3:t naamaan ja salille niin saa lihakset oikasti kipeiks niin ei tunne noita muita jomotuksia... paleltaa ja huono olokin on... toivotaan että nämä unohtuu... mikäli jaksan tehdä yövuoron jälkeen mitään :) pakko rääkätä itteään jotta saa valittaa mahdollisimman paljon..:)

Voi ei Timbe :(

Johanna: ikava kylla en minakaan nae mitaan, toivottavasti ens testiin tulee semmoset viivat ettei sun tihrustella :)

Gatusalle tsemppia, toivotaan etta neiti paattaa tulla heti ku "taysaikasuus" raja ylittyy.

Pahoittelut negoista, kp1sta... ens kiertoon +++ kaikille.

Taalla kp 20 ja ovis kipujen mukaan eilen, mitenkas toi ku oviksesta 6-10vrk myohemmi alkaa menkat. Onko liian lyhyt tuo vaihe???? Huomannu et viimesen muutamat kierrot ovis ollu kp 20 paikkeil ja sit reipas viikko myohemmi alkanu uus kierto...

kiitos lucky ja darkmimosa tsempistä. täällä iski hormonimyrsky tai sit vaa paineet purkautu ku aloin parkuu ja äksyilemää siitä että ukko ja muut aattelee itteää vaa mut ei minua yhtää, hiukset piti leikkuuttaa vaikka oliki lyhyet jne ja mä en saa ees sairaalaa varten vettä. alkaa tuntua että tässä ei saa kaikkea valmiiks ennen ku vauva syntyy ja minä oon jo siinä pisteessä että oisin valmis synnyttää vaikka heti kunha sairaalaa pääsis, seki on kysymysmerkki millo sinne pääsee.

Lucky: voi toki joo. Oon just töissä ja juossu vähän väliä vessassa kattomassa joko joko :) tähän mun vaivaan ei kai ole oikein parempiakaan antibiootteja, kun lääkäri näitä määräsi naistentautien osastolla, vaikka tiesi että yritetään lasta.

Timbelle suuret pahoittelut! Koeta kestää. Toivottavasti pian tulee uusi plussa ja pikkuinen pysyy matkassa mukana.
Gatusalla jännät paikat. Taitaa pikku neiti pysyä siellä hienosti täysaikaiseksi. Hyvä niin! Anteeksi piti kaikille muillekin jotain kommentoida, mutten enää muista mitä. Pahoittelut tädeistä ja negoista. Tervetuloa kaikille uusille.
Täällä kohta vkot 12 alkavat. Mut oon todella todella väsy. Pahoinvointi jo helpottanut, tilalle tullut äklö olo. Ens vkolla ultra. :)

Onko sitten mahdollista että joutuisit synnyttämään kotona yksin? Pakko sun on vettä saada. Kyllä siellä pitää olla sitten itsekkäällä tuulella miehen että leikkii synnyttävän naisen kustannuksella! Pistää niin vihaksi sun puolesta! Voisko ketään muuta kun sun miestäs pyytää hankkii sulle vettä tai auttamaan... olis miehes ihmeissään sen jälkeen.

Mun ovistuntemukset oli varmaan ihan huuhaata. Nyt nimittäin tikussa alkaa viiva vahvistua, huomenna viimeistään ois varmaan huippukohta jos tuo tuosta vielä vahvistuu. Aiemmin sain hailuroita ja sitten olin tuntevinani oviskivut joiden jälkeen ei tullut tikkuihin enää mitään testialueelle, ei häiväläistäkään. Ja nyt taas alkaa viivoja pukata. Voiko oviksia tulla kaksi samassa kierrossa? Oon miettiny tätä aiemmin mutten muista onko kukaan koskaan vastannut tyhjentävästi. Nyt alkais kierron normaalin pituuden mukaan olla todennäköisempi oviksen ajankohta, mutta toisaalta se edellinen oli oudon pituinen ja ajattelin että ovis tuli siksi aikaisin. En tiedä.

En tiedä enää mitään muutakaan. Oon vaan älyttömän väsynyt juuri nyt ja kyseenalaistan koko vauvaprojektin järkevyyttä taas. Raskaushan tekee väsyneeksi, ja jos tästä vielä vähän enemmän väsyttäis niin lopputulos ois varmaan jotain koomapotilaan tasoa. Ensisijaisesti pitää kuitenkin ajatella tuota olemassaolevaa lasta ja jos tuntuu ettei voimat riitä mihinkään ekstraan just nyt niin sitten lykätä tätä hommaa jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Jos nuo viivat tarkoittavatkin ovulaatiota, niin eivät ne toimenpiteitä vaadi. Me kun ollaan kipeenä molemmat joten illalla tapahtuu varmaan ihan vaan nukkumista.

kiitos harmony, saapi nähä on vaa sellai olo että tässä tulee kyllä kohta lähtö, tänää vähä jo poltteliki alaselässä ja alavatsalla ja sit tuli supparei. tsemppiä ultran odotteluun.

lucky mun äiti eilen tarjoutu laittaan rahaa mulle sairaalaa varten ni ukko valikoivalla suomenkielen ymmärryksellään ymmärsi ja sano suoraan ettei tarvi. tässä on kaikki todennäkösyydet että voi käydäki sillai että synnytän kotona ja yksin. ukon veli vaa haluaa kerryttää itellee rahaa enemmän ja enemmän, ukon porukat haluaa ukon maksavan takas 20 dinaaria ennen lauantaita vaikka tietävät että mulla voi tulla lähtö millo vaan koska heidän pitää päästä toisee kaupunkii oliivien korjuuseen. mä ku en nuku juuri ollenkaa enää ni hirvee väsymys, hormonimyrsky ilmeisesti, huoli että ehtiikö sairaalaan jne ja että onko meillä ees vaippoja neidille sit ku syntyy aiheuttaa että ärsyttää ja olo ollu viime päivät tosi levoton muutenki. ukko ei ol ees vaippoja ostan vaikka muistaa varsin hyvin mitä lääkäriki vähä sano ja jo ennen lääkäriä kätilöopiskelija. hyvä jos rv 37 asti päästään ja lääkäri puhu lauantaina että alkuviikosta voipi alkaa viemää sairaalaa tarkastukseen, ilmeisest lähetteessä on että ottavat käyrät ja ultran. olikoha ultrassa nähny jotai mitä ei kertonu sit, ukko sano tänää että inshaAllah huomenna hän vie mut sairaalaa tarkastukseen, siinä sitä ollaaki jos vedet menis sairaalas tai ois paikat auki jo sen verra että joutuu jäämää sinne.

Orm onnekas: nyt on tää pimeä vuodenaika. Keksi itsellesi joku asia mistä sulle tulee hyvä mieli. Vaikka kerran viikossa tms. Niin on joku kiva juttu mitä saa odottaa... muu stressi unohtuu ja olo paranee! Ovishan voi kipuilla pitempäänkin ja sit vasta irtoo. Viimeisenä kipu päivänä ..tai viimeisenä limapäivänä :) mulla vasta sen mun ehkä oviksen jälkee kivut vasta alkoikin...

Lucky vanhimus tärppäsi kyllä luomuna, mutta antoi odottaa itseään 9kk... Meillä alkaa ikä painaa ja 3 lasta olisi toiveissa niin siksi hakeuduttiin nyt jo tutkimuksiin. Orm ovulaatioita voi olla 2, mut käsittääkseni ero 24h?! Mulla oli tuntemukset sekä kp14, et 15 ja 16 :eek:

Timbelle pahoittelut <3 jaksamisia sinne! *halaus*

Muoks.
Gatusa, hurjalta toi teidän touhu kuulostaa, pitäiskö meidän lähettää sulle vaippoja sinne?

Gatusa eikö äitisi voi kuitenkin lähettää rahaa. Sit voit itse ostaa vaipat ja yms muut viimeiset tarvikkeet. Toiv nyt neiti pysyy siellä vielä sen verran et saat kaiken valmiiksi.
Minski ovatko vielä tutkineet?? Menitkö kunnalle vai yksityiselle?

muurahainen ei tartte. ukko vaa aina keksii jotai muuta ja nyt sit koska mulla stressi ja paineet että saako tarvittavat ja ehtiikö sairaalaa jne ni sillä menee hermot minuun, sano että vie mut sairaalaa ja pysyn siel kunnes vauva syntyy ettei tartte nähä eikä kuulla mua.

harmony mun mies sano ettei halua että mun äiti laittaa rahaa.

no ku nyt se alko leikkii että ylpeys kärsii jos mun äiti laittaa mulle vähä rahaa. se kieltäyty ja kiukutteli asiasta mulle ni piti haudata ja ilman sitä mä en pääs minnee

Takaisin