Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeilei: onnea testin tekoon!

Jellis: toivottavasti kun saat tulehduksen hoidettua niin et enää muuta hoitoa tarvitsisikaan vaan tärppäis heti seuraavasta kierrosta! Miettinyt kans sitä tulehdus mahdollisuutta viime ja edellis kierrossa mutta tässä kierrossa ei mitään vuotoja.

Pisama: toivotaan että tässä kierrossa plussaat! Ja kyllä Kait niitä vuotoja voi tulla millon mistäkin. Mutta kai aika harvinaista on että oviksen takia vuotelee.

Astanga: tykkäsin vain ja ainoastaan sun ajatuksista raksalla. Tsemppiä vuodon kanssa!

Sabetti: onneksi pääsit helpolla. Uutta putkeen vaan!!! ♡ halaus! Kyllä ihminen oman kroppansa aika tarkasti tuntee kun ei hötkyile!

Pikkuminski: toivon että selviätte vähin keinoin hoitojen suhteen. Pian se tarttuu kun sen aika on!

Anskunen! Stressi on ihan piip! :) onnea puuhasteluille! Saispa itsekkin ees olla ukon kainalossa sen 3x päivässä :)

Kiivilintu!!! Nyt aamu seksiä ja äkkiä!!!!

Osallistun tähän teidän hoito hommaan!!!

Että moi mä oon Lucky enkä oo hirveen Lucky ollunna! Kärsin pco tyyppisistä munasarjoista ja sen myötä ovuloimattomuudesta muttei lääkäri sanonut ettenkö voisi raskautua luomusti kunhan kierto pysyy jotenkuten aisoissa! Minuakkii se ahisti melkolailla mutta nyt jo helpottaa joten teille kaikille sen helpotuksen tuulahduksen haluan puhaltaa ja terveen diagnooseja toivottaa!!! Pikaista plussa tähän tautiin kaikille kaivattais ettei lääkäriä lapsettomuuden takia enää tavattais! Paljon tsemppiä tutkimuksiin lähetän, terveitä työ ootte tiedättehän, hyvähän se on paikat välillä tutkia jottei sinne ala kasvaa kukkia!!! Yö vuoroa tässä odotan päättyväksi, huomaattehan oloni tunnen järkkyväksi. Runonkin rustaan teille siitä vaan, kammattasko mennä mun nukkumaan!!!

ON. juu... Oireita oireita...viiltävät Vatsa krampit. Toissa öinen synkkä masis ja tämän yön tyyni ja hyvä olo. Hieman huono olo on ollut mutta voi johtua nyt valvotuista öistä. Tyyntä myrskyn edellä. ..

Minä tadan siirtyä clomifen-ketjusta tähän ketjuun pajattamaan, kun clomifenit vaihtui puregon-pistoksiin. Eli yritystä takan kohta puolitoistavuotta, kaksi kiertoa clomeilla ja nyt kolmas hoitokierto puregonilla. Lääkäri tykkäsi, että vaste clomifeneista oli mulla vähän huono, vaikka yksi hyvä folli olikin viimekierrossa. Pregnylillä tapahtuu munasolun irroitus ja tukihoitona oviksen jälkeen crinone...toivottovasti alkais jotain tapahtumaan....!:smiley-bounce012

Muille en osaa vielä kommentoida, kunhan pääsen kärryille teidän tarinoista. Voi kyllä tovi vierähtää, kun tänään saan käydä hakemassa kaksi kisuvaavia kotiin, niin menee ehkä muutama päivä yrittäessä koiraa totuttaa kissoihin..."EI SYÖ...!" :rulez :cool:

Tsempit timbe! Toivotaan että tuot mukanasi hyviä uutisia!!

Sabetti. Teet niinkuin itsestäsi ja kropasta tuntuu, kyllä keho tietää :Heartred Minulle annettiin sairaalasta eri henkilöiltä eri ohjeet, hoitaja sanoi että odota yhden kuukautiset, lääkäri sanoi että ei tarvitse odottaa tai ottaa ehkäisyä käyttöön mutta vuodon pitää loppua, myös kotiin tulleessa raportissa luki että ei tarvitse odottaa kuukautisia.

Kiitos ihanuudet <3 vaikka muualta ei saisi tukea, niiltä te ainakin osaatte sitä antaa! Tulen ultran jälkeen kertomaan sitten uutiset. Jännittää niin paljon että oikein paha olo on..

Timbe; tsemppiä ultraan
Jenia; tervetuloa
Gatusa; mites siellä voidaan?
Monella on alkaneet tutkimukset tai hoidot on alkamassa voimia ihan hirmu paljon <3

Kiivi; oot kyllä ihanan positiivinen ja jaksat tsempata aina <3
Toivottavasti saat toiseen testiinkin plussaa <3

huomenta ihanat!!!

timbe tsemppiä ultraan!!! :)

diku kiitos kysymästä suppareita yöllä ja vähä aamullaki, tänää tai huomen sairaalaa tarkastukseen inshaAllah... jännittää että tuleeko kommentti "sinä jäät tänne nyt ku oot auennu sen verran jo". huomasin et kivuttomatki supparit alkaa kohdunsuulta ja leviää ylös eli ei olekaa harkkoja näköjään lisäks alaselkä ja alavatsa välil kipeinä suppareitten takia.

kiivi plussatuulia sinne!!! :)

on: saapi nähä miten tässä näinä seuraavina päivinä käy ku tarkotus mennä tarkastukseen inshaAllah. mulle lääkäri oli kirjottan siihe lähetteeseen et käyrille ja ultra joten alko mietityttää et oliko lääkäri huomannu mun auenneen lauantaina jo jonki verran supparien seurauksena mut ei kertonu ku sano sillo ukolle et voit alkaa maanantaista lähtien viemää emäntää sairaalaa tarkastukseen. ukko vaa kerto mulle ni tuli mieleen. jännittää aika paljon nyt ja olo jatkuu samana ku viime päivinä.

Ultrassa käyty, todettiin se tuulimunaraskaus mitä jo epäilinkin. Lääkkeellinen tyhjennys kotona ja sitten uutta yritystä.

pahoittelut timbe huonoista uutisista. inshaAllah seuraavalla kerralla on pikkunen sissi kyydissä. noi tuulimunat on niin rasittavia kyllä ku tulee ne 2 viivaa ja sit huonot uutiset.

Pahoittelut Timbe! Olipa huono uutinen :( Mutta niinkuin sanottu, niin täällä on tukijoukot virtuaaliolkapäät valmiina!

Onpas ihanan kallista toi yksityisellä käyminen. Hei hei rahat, kiitos käynnistä! Taitaa jäädä verikokeiden tulosten jälkeen vähän tauolle. Jos vaikka tulehduksen hoitaminen jo auttais jotain ja kun selviää onko kilppareissa tai muualla jotain korjattavaa.. Mutta ehkä se on odotettava vuosi täyteen ja mennä jatkamaan kunnalliselle kun olis kivaa jos jäis jotain rahaa vielä tilille. Tästä on nyt lisäks jotenkin tullut ainoa riidan aihe meillä, muuten on hyvinkin sopuisaa mutta tämä lapsiprojekti on vissiin niin arka aihe, että kilpaa syytetään itseämme ja kaikilla on paha mieli.

Sellasta mietin, että onko siinä mitään järkeä että siihen syyskuiseen hyvinvarhaiseenkm:n liittyen olis se tulehdus tullut ja sen aiheuttama erite tms on voinut torpata siittiöt kohdunsuulta ja jo sen hoitaminen voisi korjata tilannetta. Toive ajattelua varmaan. Positiivista se, että ovulaatio on ainakin tapahtunut silloin ku ajattelinkin.. ja kohdun limakalvo oli niin paksu kuin tässä kohtaa kuuluukin, eikä siellä muutenkaan näkynyt mitään epänormaalia. No, kunhan näkee ne verikokeen tulokset niin mietin sitten lisää. ÄÄÄÄÄÄÄHH!! Tää on jotenkin niin raskasta. En voi edes käsittää miltä se tuntuu kun vaan vilkaisemalla tulee raskaaksi..

Voi ei timbe♥

Voimia ja jaksamista!
Uutta yritystä kun olet valmis. Harmittaa sinun puolesta, sitä kun kerkeää jo plussasta niin iloita vaikka varovaisesti, mutta kuitenkin :(

Täällä me ollaan sinuakin varten, halaus!♡

Kiiville plussatuulia talletuksiin! :signs003

Voi Timbe, olen tosi pahoillani sun puolesta! :sad001

Jellis, meilläkin tämä vauva-aihe tuntuu olevan vähän arka aihe keskenmenon jälkeen. Keskenmenosta puhuttiin paljon silloin alkusyksystä, kun se tapahtui, mutta nyt uudesta raskaudesta puhuminen tuntuu vaikealta. Tai itsehän pöpisisin vaikka kuinka, mutta tuntuu, ettei mies innostu ollenkaan juttelemaan ja sit itse jotenkin varon, etten niin puhuisi aiheesta. Yksi isompi riitakin on ollut aiheesta. Eilen onneksi pitkästä aikaa uskaltauduin ottamaan asian puheeksi, että mitä mies oikeesti haluaa. Kun musta tuntuu epäreilulta toivoa kierrosta toiseen, jos toinen ei toivo ja torjuu mut jne. Nyt saatiin juteltua rauhassa ja sovussa. Ehkäisyä ei mies halua käyttöön (JES!), mutta sanoi, ettei oikein uskalla edes vielä toivoa uutta vauvaa, kun viimeksi raskaus meni kesken. Se keskenmeno taisi olla hänelle rankempi paikka kuin on mulle näyttänyt, kun on ollut mun kallio. :hug003

Takaisin