kiitos harmony, saapi nähä on vaa sellai olo että tässä tulee kyllä kohta lähtö, tänää vähä jo poltteliki alaselässä ja alavatsalla ja sit tuli supparei. tsemppiä ultran odotteluun.
lucky mun äiti eilen tarjoutu laittaan rahaa mulle sairaalaa varten ni ukko valikoivalla suomenkielen ymmärryksellään ymmärsi ja sano suoraan ettei tarvi. tässä on kaikki todennäkösyydet että voi käydäki sillai että synnytän kotona ja yksin. ukon veli vaa haluaa kerryttää itellee rahaa enemmän ja enemmän, ukon porukat haluaa ukon maksavan takas 20 dinaaria ennen lauantaita vaikka tietävät että mulla voi tulla lähtö millo vaan koska heidän pitää päästä toisee kaupunkii oliivien korjuuseen. mä ku en nuku juuri ollenkaa enää ni hirvee väsymys, hormonimyrsky ilmeisesti, huoli että ehtiikö sairaalaan jne ja että onko meillä ees vaippoja neidille sit ku syntyy aiheuttaa että ärsyttää ja olo ollu viime päivät tosi levoton muutenki. ukko ei ol ees vaippoja ostan vaikka muistaa varsin hyvin mitä lääkäriki vähä sano ja jo ennen lääkäriä kätilöopiskelija. hyvä jos rv 37 asti päästään ja lääkäri puhu lauantaina että alkuviikosta voipi alkaa viemää sairaalaa tarkastukseen, ilmeisest lähetteessä on että ottavat käyrät ja ultran. olikoha ultrassa nähny jotai mitä ei kertonu sit, ukko sano tänää että inshaAllah huomenna hän vie mut sairaalaa tarkastukseen, siinä sitä ollaaki jos vedet menis sairaalas tai ois paikat auki jo sen verra että joutuu jäämää sinne.