Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Timbe :( voimia ♡

Aamulla verikokeissa käyty ja 6 isoa putkea se hoitsu halusi :eek:
Lääkäriaika saatiin ens torstaille ja sieltä lähetteet eteenpäin ♡ varovasti lupailivat, et tänä vuonna saataisiin tutkimukset tehtyä ja ens vuonna oltaisiin jo hoidoissa ♡
Mies ei ollutkaan yhtään niin innoissaan/peloissaan/jännittynyt kuin minä :confused: Huooooooh! Yritä noita nyt ymmärtää... Saatiin kyllä puhuttua ja on samoilla linjoilla, mut edelleen tjottailee :oops: voi mistä mäkin saisin ton tyyneyden?! :rolleyes:
Jouduin aamulla ensimmäistä kertaa melkein 1v9kk herättämään vanhimuksen :confused: ja olihan labrareissu... Reipas pikkuinen oli loppuviimein ♡ Positiivinen yllätys oli kun on vuosimaksu maksettu jo molemmilla ja ens viikolla päästään molemmat lääkäriin :) Miehellä onneksi otettu just kattavat verikokeet työhöntulotarkastuksessa ni ei tarvii niitäkään ootella ;)

Ja me siis todellakin mennään kunnallisen kautta ja ikää mulla jo 30 ja miehellä 34 ja vanhimus nyt 1v9kk. Säännöllinen kierto (27-31) 15.10.2013 alkaen

Muokattu viimeksi:
Olin taas eilen hätähousuu, himotestaaja....huonot on kyl kuvat! 1416467724379.jpg

Voimia timbe <3

Johanna en itse nähnyt puhelimella mittään.

Hirveästi olitte kirjoitellut ja en oo kerennyt ku nopeesti lukea js jostain oon tykkäilly. Täällä tänään otettu eka letro!! :)

Diku tuliko sulle jotain sivuvaikutuksia?

Kiitos kaikille <3 helpottavaa kun päästiin epätietoisuudesta, ja se suurin suru taisi olla jo viime viikolla kun tätä aavistelin. Tästä ei voi nousta kuin ylöspäin :) niknkuin äitini sanoi, että tämä oli vasta harjoituskappale, seuraavalla kerralla kaikki menee hyvin :)

Yritän olla vaan positiivisin mielin, hetkeksi varmaan jään täältä kuitenkin sivusta seuraajaksi..

Tsemppiä kaikille <3

Oon vähän huolissani. :/ rinnat arat ja tosi turvoksissa, samaten nännit. Paidan pitäminen ilman liivejä sattuu. Minulla ei yleensä kipeydy rinnat ennen kuukautisia. Ei muuten huolettas, mutta ne ab-kuurit päällä. Toivottavasti alkaa tänään. Nyt kp 26 ja kolme vikaa kiertoa olleet kestoltaan 25pv, kiitos letrojen.

Keksipurkki: nää kaks kuuria molemmat sellaisia joita ei voi käyttää raskaana ollessa. Toinen voi aiheuttaa luuston kehitykselle häikkää ja toinen kielletään kokonaan.

Jos hedelmöitys on tapahtunut kiinnittyminen tuskin vielä on joten teillä ei vauvan kanssa olisi yhteistä verenkiertoa vielä, soita lääkärille yliopiston apteekin lääkeneuvontaan tai teratologiseen palveluun. Kuinka pitkä kuuri sulla on ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oi voi Timbe :( Voimia uuteen nousuun! ♡ Seuraava on se, joka oottelee teille tuloa!

Sannuinen, kannattaa kysyä lääkäriltä tuosta tilanteesta että mitä jos raskaudut kuurin aikana, tai soittaa sinne teratologiseen. Tosiaan alkuvaiheessa monet ehtivät juoda alkoholiakin ennen kuin tietävät raskaudesta. Ennen kiinnittymistä kaikki muuten raskauden aikana kielletyt aineet eivät välttämättä vaikuta mitenkään raskauden kulkuun. Joidenkin lääkkeiden osalta on rajoituksia missä raskauden vaiheessa voi tai ei voi käyttää ym. Kannattaa noiden lääkkeiden osalta varmistaa tilanne että lasketaanko raskaudeksi myös tuo vaihe. Jos raskaus on alkanut niin kiinnittyminen varmaan tapahtuu vasta näitä aikoja ja antibiootin voi varmaan vaihtaa toiseen jos raskaaksi tulee.

Timbelle lämpöisiä ajatuksia myös täältä!

Takaisin