PikkuMinski
Sukkela juttelija
Voi Timbe
voimia ♡
Aamulla verikokeissa käyty ja 6 isoa putkea se hoitsu halusi
Lääkäriaika saatiin ens torstaille ja sieltä lähetteet eteenpäin ♡ varovasti lupailivat, et tänä vuonna saataisiin tutkimukset tehtyä ja ens vuonna oltaisiin jo hoidoissa ♡
Mies ei ollutkaan yhtään niin innoissaan/peloissaan/jännittynyt kuin minä
Huooooooh! Yritä noita nyt ymmärtää... Saatiin kyllä puhuttua ja on samoilla linjoilla, mut edelleen tjottailee
voi mistä mäkin saisin ton tyyneyden?! 
Jouduin aamulla ensimmäistä kertaa melkein 1v9kk herättämään vanhimuksen
ja olihan labrareissu... Reipas pikkuinen oli loppuviimein ♡ Positiivinen yllätys oli kun on vuosimaksu maksettu jo molemmilla ja ens viikolla päästään molemmat lääkäriin :) Miehellä onneksi otettu just kattavat verikokeet työhöntulotarkastuksessa ni ei tarvii niitäkään ootella 
Ja me siis todellakin mennään kunnallisen kautta ja ikää mulla jo 30 ja miehellä 34 ja vanhimus nyt 1v9kk. Säännöllinen kierto (27-31) 15.10.2013 alkaen
Aamulla verikokeissa käyty ja 6 isoa putkea se hoitsu halusi
Lääkäriaika saatiin ens torstaille ja sieltä lähetteet eteenpäin ♡ varovasti lupailivat, et tänä vuonna saataisiin tutkimukset tehtyä ja ens vuonna oltaisiin jo hoidoissa ♡
Mies ei ollutkaan yhtään niin innoissaan/peloissaan/jännittynyt kuin minä
Jouduin aamulla ensimmäistä kertaa melkein 1v9kk herättämään vanhimuksen
Ja me siis todellakin mennään kunnallisen kautta ja ikää mulla jo 30 ja miehellä 34 ja vanhimus nyt 1v9kk. Säännöllinen kierto (27-31) 15.10.2013 alkaen
Muokattu viimeksi: