Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepelle pahoittelut, on tuo kyllä väärin :sad001

Keksipurkki: minulla on myös niin että ennen kuukautisia on maha sekaisin ja on vähän huono olo, lisäksi myös särkee selkää ja nippailee vatsaa. Siksi en luota yhtään mihinkään mukaraskausoireisiin. Oviksen aikaan puolestaan on alavatsa todella kipeä. Itse kuukautisten aikaan ei sitten mitään. Ennen oli toisin päin, mutta ikä ja synnytys vissiin vaikuttanut.

Moikka vaan kaikille.

Nyt ollaan sitten tässä, 2 vuotta yritystä takana eikä raskaus ole alannut. Noh, tulee kun on tullakseen vai miten sitä sanotaan. En enää ota asiasta stressiä. :) En käy missään tutkimuksissa koska en halua aloittaa mitään hoitoa tai lääkitystä, jos ei luomuna tuu niin ei sitten.

Seksi on viime aikoina tuntunut niin pakkohommalta eikä sitä olla harrastettu kuin pari kertaa oviksen aikana. Joten nyt jos kokeilis sitä että unohtais ovikset sun muut testit ja tikut ja keskittyis siihen seksin harrastamiseen säännölisesti.

Mukavaa talven alkua ja joulun odotusta teille. :)

:angryAaaaarg!! Tässä mielipide Pepe, sun testitulokselle! Alko ihan ärsyttää!!

Ja mihin Se täti on oikein juuttunut, kun niin moni sitä oottelee..? Taitaa olla joulukiireet silläkin alkanu :/

Täällä oli puhetta tätiä edeltävästä mahan sekaisuudesta. Minäkin ilmottaudun samaan ryhmään, joka siitä on aina kärsinyt :( Nyt ei toki itsellä taida ainakaan vuoteen olla sitä ongelmaa, muita oireita senkin edestä, onneksi ihanasta tilasta johtuvia.

Koittakaa leiidit kestää. Plussatuulia !!

Tääl kans ei maha toimi normaalisti just ennen menkkoja mut siihen auttaa ku syö säännöllisesti ja juo tarpeeksi :)

Mulla on yleensä samana päivänä kun menkat alkaa jaon kipeimmillään niin sellai täydellinen maha tyhjennys.. Se on kaikin puolin kaunis ja hieno päivä aina. Not. :)

Voi pepe! Argh! Ja kaikkille muillekin sympatiat joilta täti puuttuu ja testit herjaa negaa.

Täti pamahti eilen, eli nyt kp2. Kierto venyi poikkeuksellisen pitkäksi, 36/26 mutta olen tyytyväinen että alkoivat. Eipä tarvitse pohtia missä vika tai käyttää rahaa testeihin. Ja olisi jotenkin tuntunut "väärältä" raskautua heti ekalla yrittämällä. Ja minullakin maha sekaisin...

Osaisiko joku kertoa terolutista? Kaapissa olisi jemmassa yksi 10 päivän satsi, jäänyt viime kerrasta kun söin niitä munasarjakystan irtoamiseen. Olisiko niistä jotain apua raskautumiseen ja koska pitäisi aloittaa syöminen? Voi olla että kystan takia tämäkin kierto venyi näin pitkälle, onneksi lähti itsekseen ettei lääkäriin tarvinnut raahautua.

Teroista ei teoriassa oo mitään apua raskautumiseen. Mutta joillain ne voi kai auttaa jos niiden kautta saa kierron toimimaan säännöllisesti. Ne ei siis esim. aiheuta ovulaatiota. Mut jos niitä syö hetken ja saa menkat tulemaan säännöllisesti myös ilman niitä et keho säätää hormonitasot kohdalleen niin sitä kautta saattaa olla avuksi. :)

Tekasinpa vielä aamulla kumminkin :D Eikä se kyllä sen positiivisemmalta näytä kuin eilenkään. Eli kyllä mä meen torstaina hakemaan labrasta sen negan ja sitte mars gynelle :D

Liitteet

• 1416146538987.jpg
    1416146538987.jpg
    42 KB · Katsottu: 147
  • 1416146550327.jpg
    1416146550327.jpg
    41.8 KB · Katsottu: 146
Voi ei Pepe! Ihme huijaushaamuja liikkeellä... Ja tosta tädin odottelusta, mulla autto kun lantio hierottiin auki. Tai väitän et se sen teki, koska se on tehny niin aiemminkin. Sattu ihan käsittämättömän paljon (toki niin jumissakin kaikki et ei ihme...) mut mun alaselkä oli kun kivee ennen tota hierontaa, ja nyt on kaikki taas paikallaan. Menkatkin ihan superrunsaat :eek: Mut eikös tää päivä nyt periaatteessa oo kp1, eikös se laskettu niin et jos iltakuuden jälkeen vasta alkaa niin seur päivästä? Heh, saakohan tästä tekstistä nyt mitään selvää :DDD

Pakko viel laittaa päivälle piristystä (SK 16.11.):

Etsi kuvasta virhe!
image.jpg

....tätä on niiiiiiin naurettu koko päivä :D ja jolle satakunnan kansa tulee, saa huomenna meiltä pienen kannanoton tähän :D

Mä pistin huomiselle tekstaripalstalle kans et mitenkäs näin naisihminen jos haluaa alkaa leipoa, niin käynkö naapurissa mittaamassa maidon munanlämpöiseksi :') :D

Huhhui. Täällä on leivottu ja touhuttu koko päivä. Näköjään oivallinen tapa olla kuuntelematta kehoaan, en nimittäin huomannu yhtäkään nipistystä tai jomotusta koko touhuamisen aikana! Nyt rauhottuessa alavatsa kyllä hieman kiristää, mutta ei sillain "hei oonkohan raskaana?" -tavalla. Nyt tuntuu, että ehkä sain jotenki nollattua aivot siitä pakonomaisesta "oireiden" tarkkailusta, niin jospa nyt vois rauhassa odotella mitä kropassa tapahtuu ens viikon loppuun mennessä.

PepeXXL : älä ota :) sulla kyllä menkat alkaa sit ku alkaa...ja sit ku vähiten niitä odotat. :)

Mulla on ollut pisimmät menkat jotka kestänyt n. 2,5 viikkoa putkeen ja pisin kierto oli 2 kk ettei tullu menkkoja ollenkaan... sit aloitettiin lääkkeellä nimeltään primolut. On myös keltarauhas hormooni valmiste. 2 viikkoo siitä kun menkkojen olis pitänyt alkaa on ns. Normaalia myöhästymistä. .. sit jo kannattaa lääkärille mennä.

Titem: jos sulla on vaan tämä kierto sekaisin en aloittaisi teroluttia. Yleensä lääke aloitetaan kp 15 ja syödään kp 24. Useamman kierron ajan jonka jälkeen on mahdollista että oma kierto tasaantuu. Jotku lääkärit sanoo että voi haitata ovulaatioo ja jotkut taas sanoo ettei estä ovulaatioo ja esim. Madh raskautui terolut kierron aikana ja minä raskauduin terolut eka kierrosta. Tosin enpä voi sanoa että onko ovis ollu ennen teroluttien aloitusta vai vasta sen jälkeen. .. joskus terolut aloitetaan 3:sta ovulaation jälkeisestä päivästä jolloin se voi auttaa kiinnittymisessä.

Hello tytskyt! Monen viikon taustailun jälkeen täällä taas. Viime kierto meni harakoille niin eipä juuri omalta osalta ole ollut jännäiltävää. Tässä kierrossa päästy taas itse asiaan ja kp 13 menossa. Talletuksia tehty muutama ja tänään pärähti ovistestiin 2 viivaa. Täytyy ainakin vielä tänäön touhuilla. :grin

Täällä on ollut kyllä aikamoisia jännitysnäytelmiä ja myöskin todella sydäntä riipaisevia tapahtumia. Tädit, keskenmenot ym. parisuhdeasiat. :sad001 voimia teille kaikille :Heartblue.

Itse sain vihdoin ja viimein varattua ajan lääkärille lapsettomuustutkimuksiin. Ensi viikolla olisi aika Kari Ratsulalle. Onko täällä jollain kokemusta hänestä? Muualta olen lukenut positiivista palautetta hänestä. Toivotaan että jotain selvii sunntaan tai toiseen.

Tekis mieli tehdä testi huomenaamulla... se olis kp34... Mutta, mutta, en kestä negaa... Edellinen kierto oli 52 päivää niin ei tiedä yhtään mitä odottaa tältä kierrolta.

Takaisin