Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vastauksista! Annan Terojen hengata lääkekaapissa ja kropan tasaantua :) Voihan se tietysti olla että olen ollut niin täpinöissäni siitä, että olemme vihdoin luopuneet ehkäisystä, että jännäsin itselleni sekavan kierron.

Ovisoireista ei ole mitään tietoa, joskus luulen tuntevani kun munasolu irtoaa, mutta tiedä nyt siitä sitten. Lämpöjä aloin seurata vasta kun menkat olivat myöhässä.

Junttura, plussatuulia sinne jos päätät testata! Itse saatoin illalla päättää että en testaa kun en kestä negaa ja aamulla kuitenkin ryntäsin tikku kädessä vessaan. Tässä kierrossa yritän olla testaamatta liian aikaisin. Paino sanalla yritän :D

heippa kaikille :)
Täällä on heitetty ehkäisyt nurkkaan ja kp 7 nyt menossa :) pikkuista kakkosta haaveilaan :P
Edellinen pienokainen sai alkunsa heti ekasta kierrosta ni nyt muka jännittää tosi paljon, että kuinka nyt käy :P
Onko täällä muita kellä ois samat kp:t menossa ni vois jänskäillä yhessä????

Mulla ovis tuntuu vähän samanlaiselta krampilta kun mennka kivut, mut ei tietenkää kestä kauaa vaan sellanen kramppi ja aina tulee mielee et ihan kun olis menkat :)

Joku kysyi ovisoireita mä olen sellainen jolla niitä ei ole koskaan ollut siinä määrin että voisin tietää että ovuloin..kalenteri on ainoa joka on antanut osviittaa siitä milloin se ehkä olisi.
Lh huipun löytäminen testillä on sekin vaikeaa mun lh huippu on ajallisesti tosi lyhyt aamulla saattoi testi olla negat. Illalla posit ja seuraavana aamuna jo hävinnyt..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ovis taas voi juilia pari kolme päivääkin. Ennen ekaa synnytystä en tuntenut mitään, nyt kipeämpi kuin kuukautiskivut.

Heippa minde! Mulla olis ihan sama kiertopäivä menossa :) Myöskin toista lasta yritämme.

Täällä en myöskään tunne mitään ovisoireita, limoja yritän seurata mutta eihän sekään välttämättä oikein ole.

Lucky viimeksi kun odotin plussan jälkeen vuotoa kertyi kiertopäiviä yhteensä 59. Joten taidan kuitenkin tehdä niin että huomenna testaan vielä jos testit tullut laatikkoon, jos Nega niin keskiviikkona haen terot ja letrot apteekista. Koska mitään jättikiertoa en todellakaan tahdo tähän taas.

Itsekkäästi tulin kertomaan että pupuilu jäi tänään väliin :sad001 huomenna uusi yritys :) mietinkin jo että olisi liian täydellistä jos kaikki menisi oppikirjan mukaan. Hyvä mieli nyt mutta aiemmin päivällä harmitti. Ei voi mitään kun tulee yllätysmenoa.
Tervetuloa uudet ja uusille ja vanhoille tsemppiä kierron joka vaiheeseen :) huomenna alkaa taas viiden päivän harjoittelun työputki joten oon hiukan hiljempaa. Hyvät yöt <3 :goodnight

Onko muilla ollut samaa, että 6 päivää oviksen jälkeen edelleen tulee paksua valkovuotoa? Mitä se yleensä meinas? Sori yksityiskohtaisuus, mut jossei esim. käytä pikkuhousunsuojaa niin ihan alkkareille asti. Tässä tais olla yks päivä vähän kuivempaa välissä, ettei edes pyyhkiessä tullut mitään mut tänä aamuna taas oikeen kunnolla. Yleensä mulla kyllä on ihan selkeästi ne kuivat kaudet.

Kp 1 alko hyvin nopeesti tai huomenna vasta olis pitäny. Osuinpa oikeeseen eilen kun aavistelin tädin vierailua :sad001
Mä alan kohta jo luovuttaa. Ei musta mitään äitiä koskaan tuu. En varmaan koskaan tuu saamaan sellasta pientä vauvaa mun syliin tai ehkä jonkun toisen, mutta omaa :sad015
En kyllä enää edes niin paljoa odota kun sillon alussa, mut edelleen harmittaa kun täti tulee. Mä en vaan enään jaksa haluta jotain mitä nähtävästi en voi saada.. :sad001
Anteeksi valitus.

Jotain hyvää tähän päivään, mulla on vapaa eli saan vaikka jatkaa nukkumista.

Mymmelisti täällä samat tunteet. Eilen tuli itkettyä suihkussa silmät turvoksiin tätä pahan olon ja epäoikeuden mukaisuutta. Mielessä kävi jopa yrittämisen lopettaminen pariksi vuodeksi. Mua eniten sattuu tässä se et oon vierestä nähny kuinka oma äiti raskautuu tuosta vaan ja itsellä ongelmia. Mitä väärää oon tehnyt että mulle ei suoda yhtään vauvaa mutta äidille tällä kertaan kaksi? sori avautuminen mutta vituttaaa. Eikä täti tullut yöllä mä haluun sen tänne........

huomenta ihanat, mitä kuuluu? taas tullu niin paljo tekstiä että en pysy perässä...

tervetuloa uudet ja plussatuulia :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti inshaAllah tulee pian uus plussa-aalto :)

on: 35+5 menossa neiti voi hyvin. eilen aamul alko sähkökatko joka päätty iltapäivällä, mies ollu tosi sairas joten oon keskittyn huolehtiin hänestä ku muutama päivä sitte aamuyöllä hän pyörty ku tuli vessasta ja eilen oli tosi huonossa kunnossa kans joten en ol ollu koneella. alhamdulillah hän näyttää nyt voivan jo paremmin. tällä viikolla pitäs mennä käymää sairaalassa ultrassa jne no saapi nähä millo se onnistuu siellä ku on omat taksat taas.

Joo mä kans eilen lenkillä päästelin vähän höyryjä. Mulla myös tuhat ja sata asiaa jotka kaikki painaa mieltä niin koko lasti vaan kerralla tuntuu liian painavalta kannettavaks ja sitten kun kaikesta tahtoisi puhua ja alkaa miettimään mitä sanois, niin ei oo missään mitää järkee. Ehkä mä reagoin kaikkeen vaan vähän liian vahvasti.
Kaikista eniten sattuu, tää yrittäminen. :/
Olis varmaan aika jo mennä sinne tutkimuksiin.
En millään jaksais odottaa vaan ens vuoden puolelle niinku miehen kans sovittiin..

Huomenta! Mulla ovis tuntuu siltä että jotain vähintään repes. Jos en tietäis sitä ovikseksi niin oikealta puolelta irtoamisen kierroissa vois helposti luulla umpparin puhkeamiseks tms. Joissain kierroissa jää kipu pariksi kolmeksi päiväksi päälle ja se tuntuu yhtä voimakkaalta kun synnyttäis mutta eri kohdassa. Ja mulla kans kipeempää kun kuukautiskivut. Kuukautiskipuja ei oo oikein koskaan merkittävässä määrin ollut eikä vieläkään. Oviskivut alkoi synnytyksen jälkeen kierron käynnistyessä. Joissain kierroissa mulla ei oviskipua ole, joten saattaa olla ettei sillon ole ovistakaan.

Limoja en seuraa. Tuntuis ällöttävältä, ja joudun joka tapauksessa käyttämään jos jonkinlaista puikkoa ja voidetta ni ainahan siellä jotain rojua on joka homman sotkisi.

Aika moni tuntuu käyvän ultrissa selvittelemässä oviksia tms. Käyttekö omalla kustannuksella vai liittyykö nuo johonkin lapsettomuushoitoihin tai aiempiin kohdunulkoisiin? Ainakin täällä se että lääkäri ottaa ultran käteensä maksaa jo satasen (yksityisellä).

Heissuliwei ihanaiset :)
Gatusa, Toivottavasti miehesi paranisi pian,on aika hurjan kuuloinen sairaus..Hyvä että neiti on virkeänä. :Heartpink
Oviksen aikaan mulla menee noin viikko kun alavatsalla on kipuja.Limaa kyllä riittää ihan ällötykseen asti :oops:
Itsellä menee täti aika sarvi otsikossa,harmittaa niin pirusti ja itkettää..:angry2
Orm: Omasta pussista menee kaikki yksityisellä. (lapsettomuus).Ultra - kela jo =116,70€ (huom pelkkä ultra)

Diku, onko julkisella niin ruuhkaista että edes sä et pääse niiden puolen hoitoihin? Tuo teidän yrityshistoria on sen verran kuoppainen ollut...

Hilla: minkä ikäinen teillä ensimmäinen? Meillä on kohta 2,5-vuotias pojan pötkylä <3
Mulla niin jännittää, että unta jo nään raskaustesteistä ja vauvoista :D

Onko täällä muita kellä jo lapsia??

Ovistesteistä kysymys kaikille: Kokemuksia One step -testeistä, toimiiko? Tuleeko niihin viiva? Käytin esikoisesta haaveillessa kaupasta saatavia (oisko ne ollu pregcheck -merkkisiä) ovistestejä ja niihin ainakin viiva tuli.

Takaisin