Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeilei toivottavasti tulis vaan täti. Vaikea uskoa enää tähän kiertoon. Niin monesti oon noita kiinnittymisyrityksiä saanut että oikein ärsyttää. :(

Pöh, pahoittelut pepe negasta! Niin epäreilua, kun aiemmissa testeissä jotain näkyi ja kun kiertokin jo venynyt noin monta päivää yli, niin ihan yliepistä saada tuollainen tulos testiin. :mad:

voi ärsytys pepe! mä en yleensä nää näissä mitään haamuja mut sun testissä näin... tsemiä!

mulla nyt menossa dpo7....ärsyttää ja v****** kaikki...

Nyt olen niin vihainen Pepen puolesta että parempi kun pidän loppupäivän taukoa foorumilta. Totean vain että kyllä Pepelle vielä vauva saadaan mutta tuo nyt on jo v*ttumaista.. :smiley-angry002 tietty se voi olla että plussaat vielä digitaalisen kanssa mutta pregcheckin ostaisin jos olisin sinä. Toki 4h pidätyksen jälkeen heti tänään. Aina se aamupissa ei ole parhain. :hug013:hug013:hug013:Heartbigred

Diku testi oli yesno en tiedä kenen valmistama mihin sain sen haamun.

Kiivi tänään en pääse ostamaan testiä kun ei menoa täältä tuppukylästä. Huomenna pitäis tulla postissa cb:n digi ja niitä cbn+ testejä 2kpl. Sain ilmaisiksi joltain palstalaiselta :)

Kyllä ärsyttää, ja eniten se ettei se täti oo tullut vielä???

Nyt on Dikun nenässä jo herneitä.. Clearbluen digi ovis testi,ei mee päälle!
Onko kukaan tulkinnut niitä viivoja,et kuinka vahvoja on oviksen aikaan?
Pepe; hyvä et tulee lisää testejä..

Diku mä käytin muutaman kierron niitä cbn ovistestejä ja kerran sain hymynaaman ja silloin viivat ei edes olleet yhtä vahvat!

ImageUploadedByVau Foorumi1416128045.577479.jpg

Joku joskus tulkitsi näitä viivoja?

Omaa cb:n raskaustestitulosta sillon pohdin. Ovistestin viivoja en ees kattonut silloin.
Oisko patteri menny tyhjäksi? Jos sul on vaihtaa patteria niin kannattaa varmaan aukaista ja vaihtaa josko lähtis toimimaan.

On: samanlaista vihlontaa vasemmanpuoleisessa munasarjassa mitä oviksen aikaankin on. Ja tänää kp. 45/28-32
Jäiköhän multa vaan yhet menkat väliin? Käyn kohta varmuuden vuoksi rekeen ovistestin.

Mäki jo aamusta kerkesin lukee pepen huonot uutiset, en vaan vastaamaan kerenny :(
Voi harmi!!! Mua niin harmittaa, sulla oli kunnon viivat niissä edellisissä!!
No, mut nyt saadaan tietää toimiiko akupunktio! :) jos siis jotain positiivisuutta pitää löytää.

Mulla ollu tänää kramppeja alavatsassa, taitaa täti tulla huomenna :(

Ärsyttävää pepe! Paljon tsemppiä sulle! :)
Itellä menossa nyt dpo5 ja hirveän kipeä finnin alku kasvamassa leukaan, ja mulla ei IKINÄ ole finnejä :sad001 alavatsaa alkanu vähän juilimaan ja vatsa meinaa vetää ittensä löysälle niinkun yleensä ennen menkkoja...

Sulla diku tuo ylempi viiva vahvempi? Muuta ero en huomaa.

Ja kiitos kaikille tsempeistä. Nyt täytyy saada se täti tänne.

Jos tää kaikki johtuukin siitä kun en ottanut teroja tässä kierrossa?? Voinko ottaa niitä näin myöhäisessä kierrossa vaikka muutaman että täti tulee? :D

onko muilla muuten btw maha sekasin ennen menkkoja? mulla tulee tällänen (ällö varoitus) vatsan tyhjennys yleensä kolme päivää ennen menkkoja.... siitä jo tietää tarviiko testaa vai ei...

Keksipurkki:Just tuossa aiemmin laitoinkin, et mulla ainakin menee yleensä 2-3 päivää ennen kuralle ja ehkä jomottelee alaselkään, siitä tiiän et täti on lähellä. Mut sekin tasaantuu heti kun ne vaan alkaa!

Takaisin