Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aloin tänään vaan ihmetellä, että mites nää oireet nyt taas tuli, vaikka jo olin ihan asennoitunutkin siihen, että "jes, ens viikon jälkeen saan lähetteen johonkin", eli en tod oleta edes, että sieltä mitään plussaa olis tulossa ennenkuin on saatu täti tulemaan jotenkin.

Azalea, minä näen ekassa kuvassa hailakan haamun. Odotteletko siis kierukan poiston jälkeisiä menkkoja vai?

Ja siis menkat alko 6vk synnytyksestä ja pari ekaa kiertoa oli 40-50pv, sitte tasaantu tohon 30 päivään, eli useempi kierto on ollu jo ihan säännöllistä (kakkonen täytti just 1v).

Joo siis kierukan poistosta parin päivän päästä vuosi 3pv omituisesti (satunnaisesti lorahdellen, kirkasta verta eikä siihen liittynyt yhtään menkkamaista kipua tms.), mut muuta ei oo ollut. Viimeks mulla kierto ei ollut moksiskaan kierukan poistosta, niinkuin sen ei pitäiskään olla.

Eniten tässä nyt veetuttaa se, kun koko ajan joutuu pelkäämään, että koska ne hanat aukee :D En uskalla ilman sidettä lähteä kotoa, kun mulla on aina niin runsaat kertarytinällä alkavat menkat, että siinä on sitte kyllä hetkessä housunpersaus joulun väreissä :rolleyes: Niiden kanssa pärjää hienosti, kun kierto on säännöllinen, mut tämmönen ei oo kivaa..

On Azalea erikoinen tilanne kyllä. Onneksi oot menossa verikokeisiin pian, niin sieltä varmasti selviää ees jotain. Muistan ite sen, kun vaihdoin pillerimerkkiä ja menkkoja sai odotella ja odotella ja tulivatkin vasta, kun lopetin kyseiset pillerit. Menkat ehti olla pois 3kk. Mutta se epävarmuus siitä, että ne saattaakin yhtäkkiä alkaa, oli rasittavaa, kun viimeiset 10 vuotta oli tienny tasan tarkkaan millon tulevat.

Silv onnittelut menkoista. Tähän kiertoon sitten plussa ;) <3
Azalea minäkin jotain haamuilua näen. Toivottavasti olisi kyytiläisestä kyse mutta verikokeen jälkeen olet viisaampi :) <3

Eilen annettiin ja otettiin vastaan rakkautta kolmesti! :oops: huomenna jälleen ja sitten tiistaina ja torstaina ja lauantaina ja maanantaina <3 näin ainakin on suunniteltu. Ihanaa :) toimisivatpa foolihapot miehellä ja miksei mullekin niistä voisi olla hyötyä. :rolleyes:

Jotenkin tää sovellus aina sumentaa kuvia, kun galleriassa näyttävät aina ihan erilaisilta kuin sitten täällä. Mut outoja nuo haamut on, kun kuitenkin ihan täysin tulkinnanvarattomia negoja oon saanut saman merkkisillä testeillä. Tietty ne tikutkin voi olla keskenään erilaisia. Pitäis vaan testailla pelkillä digeillä niin ei tarvis ihmetellä. Ne vaan on niin pirun hintavia :D

Mä taas sorruin tilaamaan r-testejä, kun ei tässä ovistakaan pääse tikuttamaan. Ne seisoo turhaan kaapissa, kun mun tädille iski nyt joku ujo vaihe ja päätti men piiloon. Digiä en viiti tuhlata tälläseen tilanteeseen, kun tiedän etten raskaana voi olla, tai niin se lääkäri sanoi...

Täälläki on raskaustestit ostoskorissa odottamassa maksua. Kova kuumeilu nyt on päällä, vaikka kuinka yrittää olla rauhassa. On vatsanippailuja, jotka välillä yltää nivusiin asti, rinnat on astetta täyteläisemmät ja herkistyneet, äkillistä närästystä on ilmaantunu nyt tänään ja eilen ja hassuna asiana vielä aivastelu. Keskenmenneessä raskaudessa aloin aivastelemaan hieman ennen plussaa ja aivastelinkin sitten lähes neljä viikkoa. Tänään sanoin jo miehelleki, että noinkohan ois heti tärpänny. Eiköhän nämä oireet kuitenki ole "oireita", jotka kehittelen päässäni, koska nyt ois vasta dpo 7. Kävi tosin mielessä, että ehkä kroppa reagoi herkästi hcg:n nousuun, kun on tuoreessa muistissa miten raskaana ollaan. Yritä nyt tässä odotella sitte päivien kulumista.

Muokattu viimeksi:
Pepe jeee!!! Aamua odotellessa! :wink

Itse teen testit aina purkkiin,tuntuu et en osaa sihata pissiäni siihe oikeesee kohtaa! :grin Ja digeissä olikin sit tooosi pitkä aika mitä pidetään pississä kun purkista otetaan,olikohan jopa 20sek. :eek: Et ohjeet kannattaa lukasta,näkyy suuret erot puikoilla,tikuilla olevan ja vielä se pissaako putkkiin vai suoraan tikkuun. :cool:

Takaisin