Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos, ei tässä hirveästi ole vaihtoehtoja :)
Nyt vaan pelkään että hehkutin liian aikaisin, viime vessareissulla ei ollut yhtään niin vahva tunne enää. :(

Tervetuloa uusille!

Toivottavasti pepe viiva vahvistuu :)

On. 6/27 mä viettelen myös hiljaiseloa. Käyn kyllä teidän juttuja lukemassa. Oon vaan tauon tarpeessa tän "projektin" suhteen. Nyt vietetään ilman stressiä miehen kanssa laatuaikaa ja unohdetaan kropan tutkiskelu hetkeks.

Plussatuulia kuitenkin kaikille! :Heartred

Mulle neuvolantäti laitto lähetteen verikokeeseen, ens viikolla siis sinne, jos ei täti sitä ennen tuu. Ja KUN sekin näyttää negaa, pääsen gynelle, niin katotaan mikä näitä värkkejä nyt oikein vaivaa. Toivon nyt vaan sitä tätiä jo mahd pian... Kp ehkä jotain 50 kieppeillä nyt :D

Olen melkein kolkyt sivua lukenut ja vielä olisi noin parikymmentä luettavana... ( eli en tiedä mitä on kirjoitettu sivun 1945 jälkeen. Ja puhelimella luen...)
Pahoittelut negoista ja tädeistä! Ja sabetille suuresti voimia! Mielestäni on törkeää laittaa km:n jälkeen vastasyntyneiden kanssa samaan paikkaan.. :(
Keksipurkille tervetuloa! Harmony kävi kuuntelemassa sydänääniä, niitä on ihana kuulla <3 ja loora84: aivan ihania kuvia!!
Saattaa olla että unohdin jo puolet mitä piti kommentoida joten omaa napaa :D testaan huomenna aamulla clearblue digillä. Olen menossa pikkujouluihin ja tarvitsen sen armottoman "ei raskaana" tuomion. Maanantaina olen ollut ilman pillereitä neljä viikkoa, joten jos ei menkkoja ala viikonloppuna kuulua niin soittelen ensi viikolla ehkäisyneuvolaan... limoja on vähän väliä. ... Ostin ekan vauva lehdenkin piiiiitkään aikaan kun sai kaksi yhden hinnalla :) jatkan kommenttien lukemista huomenna ja tuun samalla kertomaan mitä testi kehtasi huudella ;)

Astangalle plussatuulta testailuun! Mulla eka raskaus (meni kyl sit kesken) alkoi heti pillereiden lopettamisen jälkeen eikä menkkoja ehtinyt tulla lainkaan. Joidenkin mukaan se heti eka kierto ehkäisyn jättämisen mukaan on erityisen hedelmällinen. Onko sulla mitään oireita? Mulla silloin heräsi epäilykset raskaudesta, kun juurikin noilla kp:llä, millä itse nyt meet, alkoi tulla alkuraskauden oireita.

Azalea, hyvä että asia on nyt jotenkin hoidossa, jos täti edelleen viivyttelee. Toivotaan, että tulisi pian! Mulla ennen ehkäisyn aloittamista nuorena tyttönä oli joka toinen kierto hirmu pitkä, jotain 46-54 väliltä. Joka toinen taas sen perus 28. Toivottavasti nyt hormonitoiminta olisi asettunut jo sen verran, että kierrot olisivat sitä tasaista neljää viikkoa niin kuin pillereiden kanssa oli. Joku 50 päivää on ihan hirveän pitkä aika odottaa.

Plussatuulta kaikille! :grin

Mulla on ollut kierto aina sen 30 päivää, ja oli nytkin ennen kierukan poistamista. Ja koska sen ei pitäisi mitenkään kiertoon vaikuttaa, on ihme juttu miks nyt kroppa on muka "sammahtanut". Ei siinä, kyllähän mä voisin ilman menkkoja hyvillä mielin nyt olla, kun ei sen vauvahaaveenkaan just nyt tarvii toteutua, mut se etten koskaan tiedä millon ne hanat aukee, on kyllä kertakaikkisen rasittavaa!

Meillä lähti näin ihanasti aamu liikkeelle! Dpo 13, kp 35/31-35 ja yk 4. Laskettu aika olisi heinäkuun 22! Ollaan tosi onnellisia tulokkaasta!
P_20141115_091452.jpg

Onnea bella! :)

Tätiä ei vaan kuulu eikä näy.. Kp 34/30-31 nyt. Eilen olin puumettälläkin purkamassa paineita, ajattelin et sillä ainakin saa menkat kylään. Paskat. Sit join muutaman saunasiiderin, koska sekin yleensä kutsuu tädin kylään. Phyh. Rajua seksiä vielä myöhemmin, eikä vieläkään. Nyt olis vielä hieroja tunnin päästä, viimeinen keino ja sit annan olla :D

En tiiä muistaako mua kukaan, oon välillä teiän kuulumisia käyny lukemassa ja elo-syyskuussa kirjottelin ahkerasti....

Pepelle valtavasti onnea!!! Kyllä toi plussa on!!!

Gatusa hienoo et edelleenkin oot yhtenä kappaleena ja joulukuu alkaa parin viikon päästä, neitikin siis syntyy hyvän kokosena! Voimia viimeisiin odotusviikkoihin!!

Muokattu viimeksi:
Oi onnea Bella! :)

Ah tsemppiä kaikille tädin (tai plussan :wink ) odottajille ja pahoittelut taas tädeistä niille kellä vierailu ei ollu tilattu. Azalea hyvä että tulee selkoa!
Niin ja Timbelle voimia ja rauhaa! Tiedän että melkein mahdotonta, mutta koita ottaa rauhallisesti sinne ultraan! Noilla viikoilla se on niin tunnista ja tuurista kiinni, mitä näkyy... tulee herkästi turhia pelästytyksiä!

Bella juu oon yövieroittanu reilu kk sitten ja myös vähentäny päiväimetystä (tosin päivällä vielä useempi kerta, mutta tuo on aika t-takiainen..) ja sillä ei ollu vaikutusta mulla. Kaikki oireet sun muut alkoi jo aikasemmin mutta tilanne ei oo varsinaisesti muuttunu imetysvähennyksellä. Saa nyt nähdä, mun pitäis ehkä olla ennemmin tuolla "matkaa yritykseen" ketjussa, mut oon jo aivan koukussa tähän.. ja tietenkin mittailen aamulämpöjä ja teen ovistikkuja ja mitä kaikkea lie, ettei vaan jäis eka ovis hyödyntämättä kun se viimein suvaitsee tulla.. :grin

Tikku mä käsitin niin, ettei asialle tarvi tehä mitään vaan se korjautuu itekseen. Joillakin kierto palaa vahvana jo pian synnytyksen jälkeen täysimetyksestä huolimatta ja jotkut tarvii "toipumisaikaa" vielä imetyksen loppumisen jälkeenkin, se on sitte vähän nikn ku oma ominaisuus mille ei voi mitään.. tai tietty ehkä jos haluais niin sitä keltarauhasta vois avittaa jo ennen kuin se ehtii palautua itekeseen tehokkaaks? Mutta luulis että sulla alkaa olla kuukausia vierotuksesta jo niin paljon, että palautuminen ja raskauden mahikset nousis jo kohisten ihan itestään? Ainakin jos se on syy.
Mä oon "vasta" 34 mutta ku haaveilin vähä isommasta perheestä.. ja jos tässä menee vuosi kaupalla/ lapsi kuten näyttäis menevän, niin ne haaveet voi kyllä heittää.. Eka ei tullu sormia napsauttamalla myöskään ja km koettu kans.

Muistetaan Mira :) mitä kuuluu?
Bella ihan mieletöntä ja aivan ihanaa :) onnea monta sataa kiloa <3 teillä ollut kyllä paras aamu siellä, onnittelut vielä isällekin ja sinulle onnellista odotusta ;)
Pepelle edelleen pidän peukkuja <3
Timbelle myös peukut pystyssä <3
Aeria ja moni muukin saisi mun puolesta raskautua heti paikalla, harmi kun ei ole olemassa semmoista taikasauvaa joka tekis raskaaksi heti :) Toisaalta ehkä ihan hyvä juttu että ei ole. Tsemppiä kaikille, tehkää voitavanne ja mies kanssa kantakoon kortensa kekoon ;) muuta ette voi <3

Takaisin