Oi onnea Bella! :)
Ah tsemppiä kaikille tädin (tai plussan

) odottajille ja pahoittelut taas tädeistä niille kellä vierailu ei ollu tilattu. Azalea hyvä että tulee selkoa!
Niin ja Timbelle voimia ja rauhaa! Tiedän että melkein mahdotonta, mutta koita ottaa rauhallisesti sinne ultraan! Noilla viikoilla se on niin tunnista ja tuurista kiinni, mitä näkyy... tulee herkästi turhia pelästytyksiä!
Bella juu oon yövieroittanu reilu kk sitten ja myös vähentäny päiväimetystä (tosin päivällä vielä useempi kerta, mutta tuo on aika t-takiainen..) ja sillä ei ollu vaikutusta mulla. Kaikki oireet sun muut alkoi jo aikasemmin mutta tilanne ei oo varsinaisesti muuttunu imetysvähennyksellä. Saa nyt nähdä, mun pitäis ehkä olla ennemmin tuolla "matkaa yritykseen" ketjussa, mut oon jo aivan koukussa tähän.. ja tietenkin mittailen aamulämpöjä ja teen ovistikkuja ja mitä kaikkea lie, ettei vaan jäis eka ovis hyödyntämättä kun se viimein suvaitsee tulla..
Tikku mä käsitin niin, ettei asialle tarvi tehä mitään vaan se korjautuu itekseen. Joillakin kierto palaa vahvana jo pian synnytyksen jälkeen täysimetyksestä huolimatta ja jotkut tarvii "toipumisaikaa" vielä imetyksen loppumisen jälkeenkin, se on sitte vähän nikn ku oma ominaisuus mille ei voi mitään.. tai tietty ehkä jos haluais niin sitä keltarauhasta vois avittaa jo ennen kuin se ehtii palautua itekeseen tehokkaaks? Mutta luulis että sulla alkaa olla kuukausia vierotuksesta jo niin paljon, että palautuminen ja raskauden mahikset nousis jo kohisten ihan itestään? Ainakin jos se on syy.
Mä oon "vasta" 34 mutta ku haaveilin vähä isommasta perheestä.. ja jos tässä menee vuosi kaupalla/ lapsi kuten näyttäis menevän, niin ne haaveet voi kyllä heittää.. Eka ei tullu sormia napsauttamalla myöskään ja km koettu kans.