Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos onnitteluista! Toivottavasti saat Pepe huomenna saman tuloksen, silvinkin tilanne näyttää lupaavalta!

Oireita on ollut lämmöt koholla, vihlaisut ja repäisykivut, kiinnittymisvihlaisu, juokseva nuhaisuus nyt, huonovointisuus jo dpo12, arat rinnat, turvonnut olo...niin ja huimauskohtaus istualtaan dpo 11. Kuivaa kautta ei ole tullut, eikä normaalikiertoon liittyviä näppylöitä ja ärtyisyyttä, et vähän ennakoin et vois olla tärpit käynyt! Niin ja tosiaan imetysaikana onnistui, kun nuorempi, just 2v täyttänyt saa edelleen maitoa 2-3 kertaa vuorokaudessa ( joskus useamminkin)... ihana olo kyllä!

Tästä nyt aalto liikkeelle, tsemppiä kaikille!

Jäätävä raskauspahoinvointi ja sairasloma ohi, nyt oon tällä viikolla 4 päivää ollu jo töissä ja ihan ok menny, loppu viikosta alko kyllä väsy painaan. Torstaina on np-ultra tosi jännä mennä kun näin pitkällä ollaan ennenkö mitään varmaa merkkiä murusesta on! Nyt siis jo 10+6 mun laskujen mukaan

Kiitos tervetulotoivotuksista! :) Ja erityisesti onnea plussista, pidetääs peukut ja varpaat pystyssä jatkoon!!

Ja pahoittelut niille joilla ei tässä kierrossa tärpännyt :sad001 Meillä lähti myös yrityskierto 4 käyntiin. Tai ilman mitään ehkäisyähän ollaan oltu kesäkuulta mutta varsinainen yrittäminen aloitettiin elokuussa. Imetys loppui syyskuun puolivälissä joten en tiedä sitten mitä se vaikuttaa vai vaikuttaako mitään. Kuukautiset on kuitenkin tulleet säännöllisinä jo toukokuusta.

Vielä jaksaa tsempata ja toivoa parhaita mahdollisia joulu-uutisia! Niitä joululahjoja toivon muillekin :wink

onnea bella plussasta, mashaAllah. :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti.

täällä käyty lääkärissä ja oliki mun vika käynti siellä, ens viikolla sairaalaan tarkastukseen ja siellä hoito jatkossa. lääkäri päätti sit olla oikei kiero ja yrittää saada viel mut huolestuu jne ni ei keskittyn mittaamaa neitiä ultrassa vaan juorus kätilön kans ni kaikki mitat meni päin mäntyä painosta lähtien joten tuota ultraa en laske kyllä koska sit tääl ois muka kehitys tyylii pysähtyn, 19g 2vko aikana muka tullu painoa neidille ja muutenki ni olin et jaa että tällästä tänään, lisäks mun maanantaisen kokeen tuloksia ei tullu ollenkaa lääkärille. no ens viikolla sit paremmat laitteet, parempi lääkäri inshaAllah ja enemmän tietoa mikäli ollaa yhtenä kappaleena, lääkäri tuli vast vähä ennen puoltapäivää vissii ni mulla oli jo olo et tää muksu tulee maailmaa ennen ku lääkäri tulee paikalle.

Hyvää viikonloppua naiset! Nyt en ole ties kuinka moneen päivään ehtinyt vilkaistakaan tätä ketjua ja lopputuloksena viestejä on niin tuhottomasti, että luovutin heti alkuun. Mitä tänne kuuluu? Bella ainakin plussannut? Onnea sinne ja mahdollisille plussaajille! ^^ Tsemppiä kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille, on ne sitten negoja, menkkoja, keskenmenoja tai jotain mikä ei edes liity vauvoihin. Ja tervetuloa kaikki uudet. Täältä huutelee vuoden alussa plussannut, ja jo vauvan saanut joka ei kykene jättämään ryhmää kokonaan vaikkei aika sille riitäkään, kun sain niin paljon tukea viime vuoden ryhmästä ja paljon on täällä vielä samoja (vaikka monet myös on seuranneet plussanneisiin). Ja uudetkin on ehtineet tulla tutuiksi kun olen tässä roikkunut. :>

Täällä elelen vauva-arkea ja hämmästelen pojan nopeaa kasvua (sen vaatteet aivan varmasti kutistuu) ja ihastellaan hymyä ja jokeltelua. Nyt on makuuhuoneessa sellainen harvinainen tapahtuma kuin päiväunet menossa, joten ehdin hipsiä tänne. Tavallisesti niitä ei nukuta kuin vaunulenkillä + pieniä pätkiä syönnin lomassa. Yöllä onneksi sitten nukutaankin.

Muurahaiselle pitää sanoa että on kyllä hyvä asenne ja toivotaan sulle seuraavaan kiertoon niiiiiiin paljon onnea!

Anskunen, voimia projektiin ja ehkä se tärppi tulee perinteisellä tauolla kun ei stressaa raskautumista!

Bellalle onnea kauheesti plussasta!

Vargynja ihanaa vauva-arkea! Meillä on tosiaan vietetty ekoja synttäreitä ihan lokakuun lopussa joten vauvavuosi päättyi silloin, onhan toi ihan vauva kun ei puhua pukahda eikä kävelekkään vielä :D muistan niiiin hvyin sen ensimmäiset hymyt ja jokellukset, eilen kerroin hälle kuinka piteli ekaa kertaa samaa helistintä jolla leikki, pysyy itselläkin tuoreessa muistissa kun välillä kertoilee :D meillä on kutistunut kaikki alle 86cm vaatteet pesussa varmasti myös! ja äiti kanssa sillä toi on kohta mun pitunen varmaan kun niin hurjaa vauhtia kasvaa :D

Mulla oli tässä 1200 viestiä välissä, luin pari vikaa sivua vain ja haluankin toivotella onnea kaikille plussanneille vielä ja pahoitella niitä joilla on negaa, tätiä ja venyneitä kiertoja, kyllä se vuoro sieltä vielä tulee <3

Mä olen nyt keväästä saakka haaveillut pikkukakkosesta, mutta mies ei ole lämmennyt, vaikkei kieltänytkään. Joulukuussa puhutaan vakavasti koko asiasta, sitä ennen on menty vähän aikaa ehkäsyrenkaalla, keskeytetyllä ja ei millään :D tällä viikolla oli maanantai-iltana sutinaa ja eilen, eilen olisi myös tän vaun ovulaatiolaskurin mukaan ovis. Eli sikäli ihan ok mahdollisuudet, mutta jos tulen tänne taas jännättämään niin kehitän sellaiset oireet että oksat pois!

Ikävä on ollut teitä ja tsemppiä mutta en voi käydä lukemassa kun sitten pitää jotain sanoakkin itse! :D katsotaan jäänkö nyt taas seuraamaan vai tulenko vasta kierron lopussa jännäämään! :D

Melkein ehdin jo innostua et lenkki ja hieronta autto, mut ei se täti tullutkaan vaikka luulin! Siteeseen tippa vaaleenpunasta tuhrua, ei kuitenkaan verta vaan valkkaria mitä ilmeisemmin.

Matkalla pikkujouluihin joten pikainen oma napa: ei raskaana teksti lävähti testiin. Joten pää täyteen viunaksia ja ens viikolla soitto johonkin tilanteesta ;)

Anteeksi kuvatulva...mutta mitäpä mieltä ootte naiset näistä?! Tänään taas ollut oikein ekstraetova olo, painetta alamahalla, tissikipua jne. Eli ne kaikki oireet, jotka tässä jo hetken oli poissa (oletan niiden johtuneen siitä kierukan poistosta, kuulemma tekee raskausoireita) + kauheat repäsykivut alavatsalla. Tein sitten hetken mielijohteesta taas yhden testin, iltapäiväpissasta parin tunnin pidätyksen jälkeen ja siinä istuin odottamassa sitä vitivalkosta negaa, jonka viime keskiviikkona sain aamupissasta. No, testiajalla kuvattu, ei tuo ollutkaan ihan vaan vitivalkonen :rolleyes: En mä tähän nyt kyllä luota, mutta oisko ne viimekertaset haamut voineet tulla oviksesta??

Liitteet

• 1416068525356.jpg
    1416068525356.jpg
    28.5 KB · Katsottu: 184
  • 1416068535572.jpg
    1416068535572.jpg
    31 KB · Katsottu: 181
  • 1416068545274.jpg
    1416068545274.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 165
  • 1416068554955.jpg
    1416068554955.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 162
Sehän selviää ens viikolla sitte siellä verikokeissa :rolleyes: Kun vaan nyt pystyis olla testaamatta niin ei tarvis taas tuottaa harmia itelleen tihrustamalla...

Onnea bella! :)

Mä täällä jo odotan pepen huomista digiä!! :) haha pepe on nyt jääny vahvasti mieleen. :D

Azalea, mä nään parissa kuvassa vaaleenpunasta yläreunassa ja yhessä viivanpaikan. Missä vaiheessa sulla siis nyt olis kierto? :)

Onnea bella! Ihana aamu ollut siellä päin! :Heartred:Heartbigred:Heartred Lopuillekki plussa tuulahdus "puuuuh" olisipa ihana joululahja plussata viimeistääm ensi kuussa! :wav

Azalea,ikävä kyllä puhelimella en ainakaan nää mitään.. :sad001 Enkä haluaisi olla ilonpilaaja mutta noilla kiertopäivillä pitäisi kyllä olla huutava plussa jo testeissä,toivottavasti saat asialle pian selvyyttä.. sulla taisikin olla jo aika varattuna jos en väärin muista. :)

Pepe,olikos tarkoitus huomen aamulla tehä digiä,mä niin oon jo 8 kyyläilemässä täällä! :p Kyllä sieltä raskaana teksti tulee! :cool:

Mun kierto...siis mikä? :D Kp siis jotain 50 paikkeilla, ihan vähintäänkin kp 38, jos se yks outo vuoto olis ollut menkat. Ja normisti kierto siis 30. Eli ei nyt oo kyllä mitään käryä mistään, siks sinne verikokeeseenkin meen, että vaan "suljetaan pois raskauden mahdollisuus" ja pääsen gynen tutkimuksiin. Kierukka otettiin pois 7.10..

Takaisin