Nyt en enää muista mitä piti kullekin sanoa, mutta kaikki olette ajatuksissa ja jokaiselle toivon vain parasta muistakaa se!
Timbelle spesiaalisti ison iso sympatia voima hali, kyllä sinä olet raskaana ja pikkuisen sydän saattaa alkaa sykkimään näinä tunteina, oikeasti. Olen täysin samaa mieltä muiden paremmin tietävien ihmisten kanssa täällä, että ei pitäisikään näkyä noina viikkoina vielä paljon mitään, rauhaa ja rakkautta sinne.
Ymmärrän että itkettää ja olo on epävarma mutta seuraavan ultran jälkeen olet viisaampi.
Kyllä tämä viikko on taas mennyt vauhdilla, ihan pelottaa.. vain 4 viikkoa jäljellä harjoittelua! Seuraavat 2 viikkoa olen varmaan hiukan hiljaisempi foorumilla kun pitää tehdä tehtäviä ja sen sellaista.. Tulisipa se plussa pian jo tännekin tosiaan. Taas eilen ja tänään pällistelin miksi näin kauan on kestänyt tulla raskaaksi, saada oma perhe. Mutta taas eilen ja jälleen tänään unohdin nuo höpötykset sillä me ei olla ainoita ja kaikella on tarkoituksensa. Ei olla siksi saatu vauvaa/lasta koska niin ei ole tarkoitettu. Jos mulla oli 101% varma tieto että tulen raskaaksi valmistumisen aikoihin niin ei haittaisi kuin vähän. Mutta kun ei voi tietää niin ei voi. Siksi toivon että plussaan pian kun tässä on jo näin kauan sitä toivottu. Kp 14 ja ovulaatio on noin viikon kuluttua, huomenna tehdään jälleen talletuksia, hyh! Joka toinen päivä olisi ihanteellinen mutta katsotaan nyt.. Molemmat on liikkuvaisia + mulla tämä harjoittelu vie mehut ja soodat.
Valkovuotoa tai jotain sellaista kirkasta nestettä on lorahdellut alkuviikosta asti ja viimeksi tänään, koko viikon siis.. Ovulaatiosta johtuvaa? Bongaan aika aikaisin noita märkiä pikkuhousuja.. Hmm?

Jotenkin inhaa kun tuntuu märältä ja jopa hiukan kylmältä vaikka kävelisi ihan sisätiloissa. Ei ole kyse spermasta vaan ihan minusta itsestäni tullutta.. Sitä hiukan säikähtää kun lorahtaa yhtäkkiä, nyt ymmärrän tosissaan kun täällä on puhuttu lorahduksista.
Hauskaa viikonloppua joka iikalle, olette ahkeria kirjoittamaan :)