Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä myös on joskus nykyään myös viikon puolen toista taukoja. nyt kun mies lähti töihin on todella väsynyt iltaisin.

eipä aikasemmin ollut näin harvakseltaan....

pöh, ei vieläkään menkkoja:angry7 ja tikkuihin en pissi enää ennen ens viikkoa jos siihen mennessä ei oo alkanu :mad: tuo on kyllä ihan mielenkiintosta tuon imetyksen vaikuttaminen vielä lopetuksen jälkeenkin, enpä tuota oo sillä tavalla ottanutkaan huomioon...hmmm itellä nyt kuitenkin joku reilu 3kk kun imetys jäi kokonaan pois...

muoks. kp33/31-33 ja pari aiempaa kiertoa menty tuolla 31.. argh... ja voikohan olla vaikutusta tähän raskautumattomuuten myös sillä kun aina hommailujen jälkeen käyn vessassa pyyhkimässä "ylimäärät" pois... se vaan tuntuu ikävältä kun tavarat valuu pitkin reisiä/sänkyä:oops::grin

Muokattu viimeksi:
nyt kaikki plussaamaa pepen seuraks eikös? :)

täällä mulla oli huonon olon lisäks ärsytys taas vaihteeks ni tein suursiivouksen ku ukko lähti töihi. esikko autto kantamaa patjat ja muutaman muun jutun muuten minä siivosin kunnes ukko tuliki ennen ku ehin saada kaikkea valmiiks, alko heti auttaa tosin eipä ollu hirveest tekemistä enää mut oli yllättyn ja kiitteli jne. saatii just kaikki valmiiks. totes että nyt emäntä on hyvä ja lepää eikä tee mitään. meni tiskaamaa valittamatta, kyllä onki kropas tuntun nyt jonki verran mut pakkoha täällä oli saada kämppä kuntoo ku ei tiä millo neiti tulee tälle puolelle ja aina ku tarkotus siivota yhessä ni tulee ukolle jotai menoa joten eipä ollu muuta vaihtoehtoa ku alkaa itekseen hoitaa asiat.

Nyt en enää muista mitä piti kullekin sanoa, mutta kaikki olette ajatuksissa ja jokaiselle toivon vain parasta muistakaa se! Timbelle spesiaalisti ison iso sympatia voima hali, kyllä sinä olet raskaana ja pikkuisen sydän saattaa alkaa sykkimään näinä tunteina, oikeasti. Olen täysin samaa mieltä muiden paremmin tietävien ihmisten kanssa täällä, että ei pitäisikään näkyä noina viikkoina vielä paljon mitään, rauhaa ja rakkautta sinne.
Ymmärrän että itkettää ja olo on epävarma mutta seuraavan ultran jälkeen olet viisaampi. :hug013

Kyllä tämä viikko on taas mennyt vauhdilla, ihan pelottaa.. vain 4 viikkoa jäljellä harjoittelua! Seuraavat 2 viikkoa olen varmaan hiukan hiljaisempi foorumilla kun pitää tehdä tehtäviä ja sen sellaista.. Tulisipa se plussa pian jo tännekin tosiaan. Taas eilen ja tänään pällistelin miksi näin kauan on kestänyt tulla raskaaksi, saada oma perhe. Mutta taas eilen ja jälleen tänään unohdin nuo höpötykset sillä me ei olla ainoita ja kaikella on tarkoituksensa. Ei olla siksi saatu vauvaa/lasta koska niin ei ole tarkoitettu. Jos mulla oli 101% varma tieto että tulen raskaaksi valmistumisen aikoihin niin ei haittaisi kuin vähän. Mutta kun ei voi tietää niin ei voi. Siksi toivon että plussaan pian kun tässä on jo näin kauan sitä toivottu. Kp 14 ja ovulaatio on noin viikon kuluttua, huomenna tehdään jälleen talletuksia, hyh! Joka toinen päivä olisi ihanteellinen mutta katsotaan nyt.. Molemmat on liikkuvaisia + mulla tämä harjoittelu vie mehut ja soodat.
Valkovuotoa tai jotain sellaista kirkasta nestettä on lorahdellut alkuviikosta asti ja viimeksi tänään, koko viikon siis.. Ovulaatiosta johtuvaa? Bongaan aika aikaisin noita märkiä pikkuhousuja.. Hmm? :eek: Jotenkin inhaa kun tuntuu märältä ja jopa hiukan kylmältä vaikka kävelisi ihan sisätiloissa. Ei ole kyse spermasta vaan ihan minusta itsestäni tullutta.. Sitä hiukan säikähtää kun lorahtaa yhtäkkiä, nyt ymmärrän tosissaan kun täällä on puhuttu lorahduksista.
Hauskaa viikonloppua joka iikalle, olette ahkeria kirjoittamaan :)

Ihanaa Pepen testissä kaksi viivaa!!! Kännykälläkin näki selkeästi!!! Onnea ja tarrasukkia sinne nyt hurjan paljon!!!

on: epätoivo iskee... Kp 42/28-32 mitä mun kropassa tapahtuu?!? Täti sais tosiaan tulla jo...

Oliko se larissa kun kyseli varhaisen km vuodosta. Mähän sitä itselläni epäilin kun ensin tuli 9 päivää kirkasta verta ja sitten alkoi ryminällä mustempaa ja kuukupissa sellasia isoja klimppejä. Ällövaro: Kaadoin kerran kupin sisällön lavuaariin jotta näin mitä se oli ja yks iso sormenpään kokoinen missä oli joku kirkas kohta.. Sitä tuli reilusti kolme päivää ja kivut oli kovat. Oma, siskon ja terkkarin mielipide oli että varhainen km vaikkei mitään näkynyt testissä, tiedä sitten.

Ja kukas kyseli saunapanoista, ei kai se varsinaisesti voi vaikuttaa mutta kaikki hienosäätöhän se on otettava huomioon. Miten muuten ne parit jotka panee vain lauantaisin saunassa koskaan lisääntyis :)

Se mun mieletön i dont care-fiilis alkoi eilen hiipua ja iski taas kauhee ahdistus että miksi minä en voi ikinä saada omaa perhettä :( huooooooh...

Muurahainen, mä vinkkaan tädille sun osoitteesta seuraavaksi, kun se nyt täältä tekee lähtöään!

Voi Jellis, ihan varmasti sinä ja me kaikki muutkin saadaan se oma perhe jonain päivänä. Tänään taas mullakin ollut mielessä nämä vauvajutut, mutta olen hätistellyt niitä pois ja kanavoinut ajatuksia muualle, kun nyt kerta päätin ottaa yhtä rennosti tjottaillen, kun kesällä siinä kierrossa, josta raskaus alkoi.

toivottavasti tulin tanne nyt pysyakseen (9kk). joko silmat naki omia mutta haaalean haalea plussa tuli eilen,epailen etta on viiivanpaikka mutta se nahdaan sitten huomenna ku teen uuden testin kun menkkojakaa ei nay eika kuulu piti alkaa 9.10. oireita ei kyllakaan paljoa ole joskus on menkkakipua jne.. :confused004

Heippa kaikille! Siirrympä mukaan lukujoukoista kuumeilemaan toista vauvaa :) Olen 30v. Ihanan pienen tytön äiti, jolle kaipaillaan jo pikkusisarusta. Esikoinen on syntynyt 9/13 ja häntä yritettiin aktiivisesti reilu kaksi vuotta ennen kuin tärppäsi juuri kun ajattelimme lopettaa yrittämisen:rolleyes:

Nyt on menossa kakkosen yrityskierto kolme ja samat turhautumisen tunteet alkavat tulla takaisin kuin esikoisen yrityksessäkin. Vaikka kuinka itseään toppuuttelisi, että ei kiirettä vielä kun esikoinenkin niin pieni vielä, silti tämän vuoden puolelle toivon tärppäystä tai jos ei tänä vuonna niin sitten tammikuussa heti eikö :wink

Tervetuloa uudet :)

Toivotaan jannah että aamulla pärähtää sulle plussa :)

Jellis, kiitos vastauksesta. :) Tuskin mulla sitten varhainen km on vaan ihan vaan menkat.

Oon nyt kylläkin vähän ymmälläni näistä menkoista, kun päivän aikana ei ollut tullut kuukuppiin yhtään verta vaan pelkkää valkovuotoa/kirkasta limaa ja paljon. Eilen oli kuitenkin vuoto tyyliä verilöyly ja yön aikana oli tullut paljon mustaa vuotoa ja kokkaretta. Kai mun menkat on vaan tällaiset nykyään.

Joo ja täälläkin on noita epätoivon tunteita ollut viime viikkoina. Siksi tauko foorumista ja kaikkeen tähän liittyvästä vois olla ihan paikallaan.

Silv, testaathan huomenna aamulla? :)

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Takaisin