Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä testaan lauantai- aamuna, sillon dpo 13 ja pitäs varmaan näkyä jo jos jotain mukana on! Vielä on ainakin palelua ja jomottelua ja vihlaisuja... Nyt siis kp 33/31-35..

Aeria, imetätkö vielä öisin? Se yöimetys on kai se, joka eniten ovulaatiota haittaa. Meillä ainakin on yövieroitus toiminut hyvin noin vuoden ikäisenä ja kun Muksut olleet 1v ja 5kk niin kierrot ja samalla ovulaatiot on palautuneet ( oon tiputtanut vahvat ovisplussat + kivut, ja kuopus sai alun kun esikoinen noin 1v 6kk). Vois auttaa ovuloimaan, jos alkuun luopuis yösyötöistä ja katsos auttaisiko se. Itse oon siis ihmetyttänyt molempia yli 2v, ja pienempää siis edelleen!

Muokattu viimeksi:
Mimmu: Veit sanat suustani. Oli taas niin hirveä aamu et tuntui siltä et pysynkö pystyssä :D

Pepe: Minäkin näin 2 viivaa! Vahvistumista niille <3

Plussaa täältä puhaltelen kaikille!

ON: Rv 8+5 ja taas huono olo. Aamulla tuli lahjakkaasti puuro ja tee samantien ulos kun ne suuhuni sain. Jotenkin lohduttavaa tietää et kyllä tuolla masussa joku on kun hän aina ilmoittelee itsestään :) Muuten olo kuin zombiella, niin väsynyt et meinaa välillä pystyyn nukahtaa.

Timbelle tsemppiä ja voimia! Varmasti on hankala olla miettimättä ja murehtimatta, vaikka se olis just se mitä kannattais nyt tehdä. Kyllä sitä kuitenki huolehtiaki saa. Toivotaan, että viikko menee nopsaan ja sitten ois kuultavissa ihania uutisia.

Pepe, minä myös minä myös! Minäki näen selkeät kaks viivaa. Nyt kun se vielä vahvistuu siitä, niin voi että :)

Lume, harmi että ne menkat nyt tuli sieltä. Kuten puhuittekin, niin onneksi ei kierto kuitenkaan enempiä venyny ja nyt sitte tähän kiertoon kovasti sulle tsemppiä! :)

Omista oloista. Olin muka päättäny, etten ala vouhottaan nyt mitenkään. No hankalaapa se on, kun alavatsaa alko tänään nipistelemään ihan kummallisesti ja kuivuuden sijaan vessakäynnin yhteydessä oli huomattavissa runsasta valkovuotoa, mikä on kierron ajankohtaan nähden tosi epätavallista. Nipistely ja jomottelu tuntuu jopa samanlaiselta ja samaan aikaan, kun plussakierrossa. Että yritä tässä nyt sitte pitää järki päässä vielä viikko.

Kiitos kaikille <3

Moniko teistä on jouluihminen?? :) onko lahjoja tullut hankittua :D täällä aloitettu syyskuussa jo jouluhössötys! Vimmatusti puikot kilisee kädessä sekä virkkuukoukku. Tänä jouluna haluan antaa enemmän itse tehtyjä juttuja.

Entä seuraako joku lemmen viemää?

Minä en kyllä ole kummonenkaan jouluihminen, en ainakaan ennen ollut. Liekö se tuo raskaus sitte ollu, mikä lyhytkestosenaki sai aivot sulatettua, kun nyt haluan laittaa joulua ja olla pullantuoksuinen :D

Minäkin ilmoittaudun kahden viivan näkijäksi! :) peukkuja pepe!

Joulu on ihanaa aikaa, ja jouluvalotkin on pistetty jo aikoja sitten tunnelmaa tuomaan kun illat alkoi pimetä :) ihanaa et niitä on alkanu ilmestymään jo muidenkin ikkunoihin! Joululahjoja en oo ostanu vielä yhtään ja itelläkin on vaan yksi toive ;)

Pepe, mie olen jouluihminen :) Tänä vuonna olen vielä entistäkin höyrähtäneempi :D Lahjat on pääosin ostettu, joulukortit on tekeillä ja tänään ostin lahjapaperit yms :D

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Pepelle onnea tuplaviivoista! Ihanaa!! :)

Timbelle jaksamista ja voimia yrittää olla murehtimatta! Tahdon uskoa, että saat viikon kuluttua ultrassa hyviä uutisia!

Jeilei, heh, se on vauvakuume, joka kuitenkin laittaa tutkimaan oloja ja spekuloimaan niiden perusteella! :wink Mä myös ekassa kierrossa km:n jälkeen ajattelin, etten nyt mitään odotuksia kiertoon lataa. Ja parin viikon päästä löysin itseni kuvittelemasta ties mitä oireita. Ja tädin vierailu olikin sitten iso pettymys. Toivottavasti sulla parempi onni!

starling, se taitaa olla just se :D Ajattelin tuossa nyt kuitenki, lähinnä rauhottaakseni itteäni, että ei taida olla yhtään luottamista kropan tuntemuksiin nyt km:n jälkeen. Ovis jo tuntu tosi kovana kipuna aiempaan verrattuna, niin varmasti kaikenlainen hormonaalinen toiminta aiheuttaa nyt vaikka minkälaisia nipistyksiä ja jomotuksia.

mä tykkään kanssa laittaa joulua ja hommata lahjoja, mutta yleensä alan nitä hösäämään vasta joulukuussa :) jouluvalot tosin on jo ikkunassa kun en niitä koskaan poistanukaan (hups) ja on kiva kun saa kaamokseen vähän valoa. tänä jouluna mennään mun vanhempien luo, mutta saa sielläkin kokata ja koristella :)

Lume laittaa sit tädin tulemaan tänne, jookos!

taustajoukoista päivää! :) taas piti tulla jotain kommentoimaan ;)

pahoittelut sabetille :( timbe: hermoja! pepelle viivan vahvistumista!

kertokaapa viisaimmat ja samalla tää on ällövaroitus: me käytetään usein liukasteena sylkee, mutta törmäsin sattumalta netin ihmeellisessä maailmassa keskusteluun, jossa puhuttiin syljen heikentävän raskautumismahdollisuuksia. siis tottakai syljessä on ruuansulatusentsyymejä, mutta voiko se vaikuttaa niin paljon? toinen kysymys: me myös harrastetaan seksiä välillä saunassa tai lämpimässä suihkussa<onko lämmöllä myös negatiivisia vaikutuksia?

siis ei varmaan voi syyttää negoja testejä näistä, mutta kun raskautuminen muutenkin jo hankalaa, niin onko nää vaan urbaanilegendaa vai pitäiskö kiinnittää huomiota? :)

on: täti lähti, mutta en taida testata ovista, jos nyt alkaa taas nää pitkät kierrot (40). masentaa vaan. odotan ens vuoden hormonihoitoja, jos niillä alkais natsaan.

Kiitos kaikille tsempeistä :) ♡ ja nyt tulevilla testaajille kamalasti plussia !!! :)

ooo rakastan joulua ♡ mä olen niin joulu ihminen kun vaan voin :) täälläkin puikot kilisee ja kovaa vauhtia tulee sukkaa ja sivussa näprätään keppihevosta :D

toffee mä pistän sit sulle kiertoon tädin ;) :)

Muokattu viimeksi:
Mun on kyl pakko sanoo, et tää nykyinen kulutushysteria joulun aikaan on syvältä. Tykkään ennemmin siitä rauhasta ja perheen kesken olosta. Muuten joulu on ihan jees mutten silti oo mikään jouluhössöttäjä..

Pepe jo otti ohraleipä, onneksi olkoon rakas foorumikuoma :hug013 rutkasti vauvaliimaa ja tarravaatteita pikkuiselle/sille sinne :signs003 molemmissa avatuissa testikuvissa näin heti selkeät kaksi viivaa :Heartbigred kyllä se niin on että sinä olet raskaana :wav tuulahdukset ovat tuottaneet tulostaan :Heartblue
JEE :hello2tuli kyllä hyvä fiilis itsellenikin, pidän peukkuja että kyytiläinen/set pysyy matkassa :thumleft:thumright:thumleft:thumright:thumleft:thumright

kp2. Toivottavasti tämäkin täti (niinkuin edellinenkin) älyäis lähtee jo huonenna lätkimään, kenelle lähetän?
Ennen synnytystä siis menkat kestäneet aina viikon. Viime kierrossa vaan 3päivää.. :D

Mäkin tykkään joulussa nimenomaan perheen kanssa olosta, en lahjojen ostosta tai koristeluista. :)

Kiiviiii<3 sulle myös plussa pian jooko? Tosin oudolta tuntuu että lääkäri sanoo ettei olis ovista ollut? Mutta shh ei saa liikaa vielä iloita koska niin monesti se on pois lähtenyt :(

Hmm. Tuli semmonen olo ettei oo ikuisuuksiin touhuttu, semmonen hetkellinen maanrakoon vajoominen "tässäkö tää elämä nyt sit on". Oli pakko oikein kattoo kalenterista, siitä on VIIKKO JA YKS PÄIVÄ. En edes muista koska ois näin pitkä tauko ollu :o

Jaa a aika outoa. tää vuoto on todella tumman ruskeaa !? :O eipä ole ennen ollut.

ällövaroitus; koko side oli melkein musta :O

Takaisin