Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ajattelin pitää pari viikkoa ainakin taukoa foorumista, lämpöjen mittailusta, ovistikuista jne. Stressaa ehkä liikaa ja ehkä paremmin tärppäisi kun en miettisi asiaa 24/7.

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Eipä se välttämättä ole ollenkaan huono juttu. Itsekin päätin, että tämän kuluvan kierron jälkeen en meinaa enää rahojani ovistikkuihin sijoittaa. Pieni saapi tulla kun on tullakseen. Itselläni kuitenkin sen verran säännöllinen kierto/ovikset, että väistämättä taitaa siellä takaraivossa kuitenkin olla varsin tarkka tieto kierron vaiheesta.. Ehkä kuitenkin jatkuvan testailun lopettaminen vähän rauhoittaa mielialaa.. :rolleyes:

Ohhoh kävipä helposti.. Soitin terkkariin ja kysyin lääkäriaikaa et pääsis labraan ottaa niitä kilppariarvoja. Oli terkkatäti ilmeisen hyvällä tuulella kun anto mulle talon ulkopuoliselle naislääkärille ajan, ja sano et näin ei kyllä saisi sanoo mutta voi olla et tää nainen määrää sulle paljon helpommin suuren verenkuvan otettavaksi, et saadaan kaikki katottua samalla kertaa! Kuun loppuun toki meni mut sillä ei oo väliä, sai asian eteenpäin!

Mustikka, voi vitsit sä oot jo reippaasti yli puolen välin, vastahan sä plussasit :grin tsemppiä loppuodotukseen! :Heartred

Toivottavasti Larissa saisit paikan vaikka virallinen paikka menikin :)

Silv, hieno juttu että sait asian noinkin helposti hoidettua :)

ihanaa harmaata iltapäivää naikkoset!
AERIA: mielenkiintoinen oli tuo gynesi heitto..itsekin olen tuota asiaa pähkäillyt tässä viime kuukausina. Toki mulla tilanne vähän eri, mutta en tiedä muistatko, mutta minullahan lykkää miltei järestäin joka kierrossa jonkinmoisia haamuja r-testeihin..? Imetyksen jouduin lopettamaan n.7 kk sitten kun pikkuherralle ei kelvannut enää kuin toinen tissi ja sitten ei enää kumpikaan..mutta siitä asti mulla rinnat vähän tihkutellut maitotippoja, ei siis maito enää aikoihin ole rintoihin noussut, mutta päivittäin tulee tippa jos toinenkin, varsinkin jos muksut könyää päällä ja rinta jää litistyksiin, ja välillä kyllä ihan itestäänkin tiputtelee.. Jotenpa siis, olen pienessä päässäni miettinyt, että voisiko tuolla tissien tihkumisella olla joku yhteys niihin haamuiluihin ja siihen, että en raskaudu...?!?
Eikös Se jotenkin niin ole, että jos on aivolisäkkeen liiallinen prolaktiinin eritys niin Se estäisi raskaaksi tulemisen..?
Korjatkaa jos oon hakoteillä..? ...Mutta siis sitähän en tiedä, onko mulla mitään liikatuotantoa, vaiko ihan "normi tihkumista"..?

Jos vähän napailisin myös. Nyt kp 4/27 ja oon kans jotenkin aivan kyllästynyt tähän puuhailuun. Mitä enemmän yrittää ja toivoo raskautuvansa, sitä enemmän pettyy joka kerta :sad001 tarttis vaan yrittää pysyä poissa täältä ja unohtaa koko touhu niin ehkä se sitten joskus tulis se plussa.

Mutta kun ei täältä pysty oleen pois kun ootte ihan korvaamaton vertaistuki :love2:Heartred tarvis poistaa kokonaan tunnukset jos meinais pysyä poissa kuvioista :grin

Tikku Löysin Väestöliiton lapsettomuusklinikan sivuilta seuraavaa infoa: "Maitohormonin (prolaktiini) liikatuotto sekä kilpirauhasen toimintahäiriö voivat aiheuttaa munasolun kypsymishäiriön, jonka vuoksi kaikilta tutkitaan näiden hormonien eritys verikokeella." Olisikohan sinulla mahdollisuutta tuohon verikokeeseen? :)

Tosta imetyksestä ja raskautumisesta sen aikana. Itse aloin odottaa kakkosta pian sen jälkeen kun kierrot palautuivat, esikoinen oli 1v ja 5kk, kun menkat palasivat. Yhdet menkat ehti vaan tulla ennen uutta raskautta. Tossa vaiheessa imetin 3-5 kertaa päivässä, vuoden ikäisenä oli yöimetyksestä luovuttu ( joka varmaan edesauttoi menkkojen palautumista)! Ehdin jo luulla sillon et pitää imetys lopettaa jotta voi raskautta uudestaan, mutta alkoikin menkat ja ovulaatiot toimia jo imetysaikana. Esikoisen imetys jäi lopulta kokonaan reilu kuukausi ennen synnytystä ( joka oli muuten luomusynnytys ja aivan ihana, voimaannuttava kokemus)!

Nyt tän kakkosen jälkeen menkat alkoi tasan samaan aikaan eli kun pienempi oli 1v ja 5kk... raskautuminen ei vaan oo tapahtunut nyt samalla vauhdilla (yk4 menossa). Ihan malttamaton oon jo!

Huomenna kakkosen 1v neuvolassa puhun tästä munkin ongelmasta samalla. Viimeks siis syyskuussa olleet menkat ja jotain tiputtelua 9.-13. lokakuuta ja sen jälkeen EI MITÄÄN. Tein äsken vielä yhden testin, se täti huomenna kuitenkin siitä kysyy. Negaa tuo ihan odotetustikin näytti. Mutta kyllä siis todella tiedän sen teidän muidenkin veetutuksen määrän myöhässä olevista tädeistä :rolleyes:

Liitteet

• 1415811318954.jpg
    1415811318954.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 161
Kyfi86, muurahainen, Toffee: Niin sama... Viikon myöhässä, tänään se kirkas nega. Tämä välitila on tuskastuttavaa. Olisi nyt joko selvä plussa tai selvä täti.

Aurinkoinen: Mut voi lisäillä testaajiin. Kaapissa odottaa CB:n digi ja käytän sen 19.11., jos täti edelleen pysyy poissa kuvioista.

Lume täällä taustalla ollaan... oon innostunut neulomaan, niin nyt menee aika siihen. :D Ja jos nyt tärppi kävis tässä tulevassa kierrossa, kun ei jännittäs ja tutkailis oireita. Mutta en unohda teitä, käyn päivittäin lukemassa tekstit :)

Olette ihanat naiset mielessä päivittäin ♡

ootteko kuullet että sektiot (mulla 3kpl) vaikuttaisi raskaaksi tulemiseen? joku jossain foorumilla niin kirjoitteli.

ja mulla ovis oli maanantaina mutta nyt vasta limat? voiko olla mahdollista? ja tsori liika info ...

No niin v***u sentään ! Työnantaja ilmoitti tänään että mun työsopparii ei jatketa joulunjälkeen kun on tehtävä säästöjä ja mä oon viiminen taloon tullu :angry5
Nyt potuttaa niin rankasti että !!
2vko sit suunniteltiin kevättä ja kesää ja nyt tämä. Näin joulunpyhien lähestyessä onkin tosi helppo taikoa uusi työpaikka:eek::sad001
Anteeksi omanapainen marmatus :oops:
Suututtaa vaan niin vietävästi !

Josko sen plussan sais testiin niin ...:rolleyes:

mariska pahoittelut ikävistä uutisista työn suhteen. inshaAllah kuitenki löytyy jotai työtä piakkoin sulle. noi yt-neuvottelut yms on niin rasittavia. plussatuulia kuitenkin inshaAllah tulee se plussa raskaustestiin

Takaisin