Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin eilen tuli itku kun näin kaveria joka jo puolessa välissä ja yritystä niillä tais olla vaan joku 2-3kk ja oon ilonen, mut samalla omasta tilanteesta tulee paha mieli..
Ja täällä ei mitään tietoo onko edes mahdollista saada lapsia kun ei viellä oo saanu edes mitään aikaseks..
Äääää millä mä pääsen täältä itsesäälistä/inhosta pois? Miks en voi vaan olla iloinen ja ajatella aina niitä hyviä puolia? Aina mä vaan valitan ja jopa valitan siitä et valitan.. HUOH! :D

Mymmelisti mulle sanottiin että ennen ovista. :)

Mulla pahan olon tunteen saa kun äitini soitti tänään että tulee kaksoset. Ja heti keskenmenon jälkeen tärppäsi. Vaikka pitäis olla iloinen niin tuntuu pahalle että toinen saa tuplat ja itelle ei ees yhtä suoda :(

@sukki, riippuu laskeuman sijainnista ja asteesta. Laskeumaahan voi olla kohdussa, emättimessä, peräsuolessa tai virtsarakossa (tai vähän joka puolella). Lievissä tapauksissa auttaa lantionpohjanlihasten jumppaaminen (joka raskausaikana ennaltaehkäisee) ja synnytyksen jälkeen ajan kuluminen eli palautuminen. Pahoissa tapauksissa leikkaushoito, mutta niitä leikkauksia ei kauhean herkästi kai silloinkaan tehdä ennen kuin on lapsiluku täynnä. Minulle lääkäri sanoi että on lievää ja palautuu vielä jonkin verran ja kannattaa harjoittaa lantionpohjanlihaksia. Usein laskeumat alkaa aiheuttaa oireilua vasta vanhemmiten, esim. virtsankarkailuna.

Mutta jos tätä nyt on jo valmiiksi niin uudelleensynnytys ei tilannetta ainakaan millään muotoa korjaa.

Mulle todettiin myös hieman vain ohimennen, että jotain laskeumaa, mutta ei siihen sen enempää puututtu.

Kyllähän se kieltämättä ikävältä tuntuu, kun samantien pamahtaa joku paksuksi, kun ehkäisy jätetty. Vaikkakin ainahan lapsensaanti on ihana asia. Toisaalta sitten myös olen suunnattoman iloinen niiden puolesta, jotka pidempään yrittäneet ja viimein heille oma pieni nyytti suodaan. Sitä kun tietää, mitä kaikkea tunnemyrskyä ja pettymyksiä siinä odotellessa on saanut käydä läpi. Ja toki se myös suo itselle toivoa siitä, että ehkä meillekin jonain päivänä.. :smiley-angelic003

Meillä onnistui esikko niin, että raskauduin heti ekasta kierrosta, mutta mulla on nyt ollut sellainen fiilis, että tähän menee nyt aikaa... En tiedä miksi.

Pepe; Toivottavasti muuttuis oikeaksi/kunnon plussaksi :Heartpink
Kun oma raskautuminen viivästyy,niin kyllähän siinä on vaikea olla ihan kypällä mukana kun muut vaikka kerrasta raskautuu.Eihän se tietenkään ole itseltä pois,mutta kyllähän siinä kateuden karvas maku itselläni ainakin nousee. :gen026 Tuntuu välillä olevan aika raskasta odottaa odottamista.Eikä helposti raskautuva välttämättä käsitä mitä vaikeamman kautta on käyty läpi.

Hei naiset, löysin (ainakin itselleni) uuden digin. 12,90/kpl. Hyvin oli piilotettu kyllä kaikki testit, ihan lattiatasossa ja kaikkien tavaroiden takana -.-
ImageUploadedByVau Foorumi1415793771.354691.jpg

Tos nyt toi toinenkin, rfsun puikko..

Mutta kyllä se on mullakin nyt negakierto, kyllä täs kohtaa pitäis jo jotain näkyä jos olis näkyäkseen. Ton puikon siis tein, herkkyys 10. Pääsempä sit Levillä rinnekuppiloihin juopotteleen muitten kans.

Aurinkoinen; suurin ongelma oli lapsena tehty hätäleikkaus ,joka oli muodostanut arpikudosta ja yms..Leikattu on uudestaan ja korjailtu.Simpat on priimaa,eli ei miehestä johtuvaa..Clomeilla on saatu aikaisempi raskaus,joka alkoi gemini raskautena.Tästä raskaudesta yksi lapsi. Munanjohtimissa ollut arpeutumaa,ja tukosta.Aukkari on tehty muutamia kertoja,jonka jälkeen on ollut raskauksia,tosin niitä seurannut km/kkm.Viimeisen km jälkeen jouduttiin tekemään pari kaavintaa kun kaikki materiaali ei tullut ulos.Limis ei ole toivotun paksuinen.Ovis tulee itsenäisesti,mutta liian myöhään.Nyt yritetään ovulaation induktiota ja pidentää liian lyhyttä luteraalivaihetta.Seuraavaan kiertoon ehkä se pregnyl.

Muokattu viimeksi:
Blääh. En saanu sitä työpaikkaa, mutta onneksi hävisin hyvälle tyypille eli yhdelle parhaista ystävistä :D Lupailivat kuitenkin, että palkkaisivat myös mut ennen joulua tai vuoden vaihteen jälkeen. :) Toivotaan! Nyt suklaata nassuun ja peitonmutkaan masistelemaan "tappiota" ja menkkoja :D

Vai ompelisinko sittenkin yhdet verhot valmiiksi ;)

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Diku on sinulla ollut koettelemuksia monen ihmisen edestä.. Toivottavasti kaikki ikävät tapahtumat ja vaiva palkitaan pian toivotulla tavalla :love022Kerran yksi lapsi jo on, ei toisen pitäisi olla kuitenkaan mahdottomuus. Se varmasti suo toivoa. :Heartred

Kaivoinpas taas listan esille ja päivittelin, jotta tiedetään kenen testailuja päästään yhdessä jännittelemään! Kiivilinnun lisäsin liställe, kun sinun testipäiväsi tuolta sivuilta bongailin :smiley-bounce012

Testaajat:

pepeXXL 12.11.
Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Mymmelisti 20.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
tirpukka 26.11
PikkuMinski 27.11.
Kiivilintu 3.12.
@sukki 7.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.

Elli Etana?
lucky87?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
Toffee?
miemalia?
Soma?
Kyfi86?
Lume?
Larissa?
Silv?

( yht. 25)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, jennnyy, Timbe (43)

Muokattu viimeksi:
Aurinkoinen, hyvä että heivasit mut kysymysmerkille :) Ilmoittelen sitten uutta testipäivää kunhan ensin katoan täältä ja palaan taas :D

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Takaisin