Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
titem, toivottavasti saat plussan huomenna! :) että edes joku jatkaisi meidän plussa-aaltoa tai käynnistäisi oikeastaan sen uudestaan :grin

Heips kaikille ja kiitos kovasti !♡ pahoittelut tädistä jos joku sen ilkeän ilmiön on kohdannut ! :(

puhelimista oli kyse mulla ennen oli Lumia ja ihan sieltä syvältä. sitten ostin Samsung note 2 ja olen kyllä tykännyt tosi paljon :)
silv me ollaan mun miehen kanssa pixwordissa tasolla 60 ja jotain :D se on loistava !

Täällä ei ole oikein tänään kerennyt turista kun töissä olen illan ollut. huoh. huomenna taas jatkuu...
ei ole täti tullut eikä ole mitään tuntemuksia sen suhteen edes mikä on outoa :?

testaajat nyt plussia teille puhallan ja kunnon Puhuri tänne joohan? :) ;) +++++++++ × 10000 0000 :)

Pahoittelut keskenmeno saaneelle,:sad001 tiedän tunteen...helppoa se ei ole, mut pakko sanoa, et itse olin tyytyväinen kun km tuli jo heti rv5+, kun lukenut niitä kauheita juttuja et huomattu vasta rv 12 ultrassa.:sad001.Kaikki yleensä tapahtuu helpommin ja luonto hoitaa asiansa.. Jaksamist sinulle. :)
Lume pahoittelut myös negasta.
Larissalla ainakin työhaastattelu, tsemii sinne:signs003

on: talletuksia viikonloppuna tehty, eilen tunsin selvän oviksen, joten pitkät päivät taas edessä odotellessa tulevaa..:grin
Ja se runo oli ihan huippu, minkä joku oli laittanut:)

Hei tytsyt, musta tuli nyt sit Tikku!
Eli Tirpukka vaihtui Tikkuun...älkää kysykö mistä moinen nimitys.. :)
..enkä Kyl tiedä mistä Sillon v.2010 Tirpukka-nimenkään repäsin, mutta aina oon sitä inhonnu..hah, ja Tikkuko ois muka jotenki järkevämpi???
Noooh, ainakin mä tikuttelen paljon, olkoon Se yhteys minun ja nimimerkin välillä :P

...ja on se ainaski lyhempi ku tirpukka..suora lyhennös ois kyl ollu tikka, mut ei musta kyllä tikkaa saa tekemälläkään :)
..en oo nääs penaalin terävimpiä kyniä ! :) Jepjep, kiitos ja kumarrus ja Tää poistuu nyt paikalta. Liian pitkä päivä tekee vähän pehmeeks :)
Öitä murut! Tikkuilkaas huomenna kovasti plussia!!!!! ;)

Huomenta tytsyt!

Täällä alkoi aamu vauhdilla eli tätihän se sieltä kurvasi. Plussaa on, että kierto jäi lyhyeksi (vain 26 pv!) ja testit jäi tuhlaamatta. Nyt matkaan sinne haastatteluun ja eipä ole ainakaan sellainen olo, että olisi jotain salattavaa ;)

Tsemit kaikille kierron/raskauden vaiheesta riippumatta. Itse pidän nyt ainakin pari viikkoa taukoa foorumista vaikka te niin ihania olettekin ;) Sovelluksen heitän tästä puhelimesta hiiteen, lämpöjä en mittaa ja ovista en testaile! :D Katson nyt vain enää, että kuinka pepen, Lumen ja Silv:n käy ;) Sitten hyvästit hetkeksi ;)

-------------
yk 5
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Täällä testattu Nega/viivanpaikka testin herkkyys on 20. Kerrankin mittasin aamulämmöt ja oli 36,9 ja normaalisti maksimissaan 36. Yöllä tuli nähtyä unta että tuli niin vahva plussa ettei olis ollut mietittävää onko plussa vai ei :D

Tänään kp25/23-25

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä haasatteluun Larissa!

Itsekin joudun pitään kohta hieman taukoo täältä jos vain suinkin kykenen :D lähen lomailee isän luokse ja siel olis yks pikkusherlokki (pikkusisko) paikalla ja en kuitenkaa vielä haluu kertoo aikeistakaan mitään...

Larissa: Tsemppiä haastatteluun!

pepeXXL:
Argh, täällä sama juttu! Minäkin näin unessa niin vahvan plussan, ja negaahan tuo apteekin testi näyttää. Herkkyydestä en tosin tiedä... Menkat ovat nyt tasan viikon myöhässä. Viime kerralla tosin plussasin vasta kp39 (tänään muistaakseni se kp33) mutta se päätyikin sitten keskenmenoon. Jotenkin toivoisin plussaavani ennen sitä kp39.

Onnea Larissalle työhaastatteluun. Ikävä, että epätoivottu vieras iski paikalle :( Mmutta jouluplussa olis varmaan aika ihanaa ;)

Pepexxl, toivotaan että viivanpaikka muuttuu viivaksi :) Sulla kun on noin "lyhyitä kiertoja, ja niin eikös sekin voi vaikuttaa,ettei heti testeissä näy?
Mä olin NIIN varma, että sun testis on viiva.. Mutta jos ei testi nyt ole sun puolella, niin miten ihana onkaan Se jouluviiva ;)

Titemille pahoittelut myös negasta. Toivotaan, että muutaman päivän aikana muuttuu "tikun ääni kellossa" ja antaa vaffan lussan :D

Mukavata päivää kaikille :D

Meillä varmaan jää tämä kierto väliin. Tänään kp 5, ja kivut sitä luokkaa että tuntuu kun synnyttäis. Eli lääkäriin menossa. Mutta ei sillä niin kiire muutenkaan, esikoinen valvoi koko yön eli minä myös. Meillä on tässä vauvaa kerrakseen vielä vähäksi aikaa. Näinä hetkinä vauvakuume ei ole ihan niin vahva, vaikka heti kun tulee tänne sivulle ja katselee pallomahaisia profiilikuvia, tulee haikea olo ja toive että kunpa vielä ja tietenkin pelko siitä että mitä jos ei ikinä.

Päällimmäisenä toiveissa on kuitenkin juuri nyt selviytyä lääkärireissusta yksillä ronkkimisilla, kun pahimmillaan on joutunut ensin tk-lääkärin, sitten päivystävän ja lisäksi vielä poliklinikkalääkärin ronkittavaksi. Toisinaan siellä jalkovälissä on monitoria tuijotellut kaksikin lääkäriä. Inhokki on se kun sillä ultrakepillä tökitään munasarjoja ja kysytään että "sattuuko". Niin no, mitäs luulisit :smiley-angry026 Joillain lääkäreillä tuntuu olevan vastustamaton tarve väännellä murtuneita raajojakin ihan vaan testatakseen että sattuuko niiden vääntäminen. Kai se nyt lääkiksessä opetetaan jos ei sen vertaa maalaisjärkeä päässä ole. Anteeksi. Olen vähän väsynyt. :smiley-angelic002

Ehkä minäkin tähtään siihen jouluviivaan, jos kierrot ja tämä mikä lie kremppa onkaan sen sallivat :)

Pötkylä olishan se ihanaa että viiva vahvistuisi tai sitten jouluksi. Mutta hirveästi ei oo luottoa tuohon testiin :(
Koska keskiviikon ultrassa ei ollut merkkejä olleesta oviksesta.

Perjantaina testaan uudestaan jos ei täti ole siihen mennessä tullut. Mutta liian monta kertaa oon saanut miehelle näkyviä haamuja ja aina se täti tullut..

Ps. Täti jos oot tullaksesi tässä kierrossa niin ala tulla niin saat aloittaa letrot ja kokeilemaan akupunktiota!

Sabetille hirmuisesti jaksamisia <3

monta sivua tekstiä, mut en kerkee niitä nyt lukeen ku on menoa. Tulin nooeesti vaan napailemaan ja kertomaab teille että rusehtavaa valkovuotoa havaittavissa, oletettavasti täti siis kurvaa mestoille tänään tai viimeistään huomenna. Terkuin vittuuntunut pp kp29/30

Takaisin