Aeria onpa jännä! Täällä myös imetetään, ja nyt kp 33/?. Mikä ei sinällään olis poikkeuksellista mut olevinaan ovisoireet oli ajallaan ja sen jälkeen on venynyt ja nyt sama kuin viime kierrossa, ovislimoja tunkee ihan loppukierrosta ja edelliset menkat oli olemattomat. Eli epäilen kyl kans että en välttämättä ovuloi, oireet tulee mut tuskin munista irtoaa. On seki reiluu et toiset paukahtaa paksuks saman tien imetyksestä huolimatta ja toisilla tarttee tosiaan lopettaa tyystin ennen kuin raskautuu. Siihen mä en oo valmis vielä ainakaan vuoteen ellei ipana itse vieroita itseään, että ei auta ku toivoa kuuluvansa ite siihen ensimmäiseen porukkaan kuitenkin. Pöh. Persiistä varsinki jos mun hormonitoiminta on ny oikeesti tälläinen et vaik koko ajan imettää ja loppuajan pumppaa ei maitoa nouse tarpeeks mut se pienikin määrä estää ovulaation...
pepe ja mimi noissa ilmoituksissa on jotain häikkää välillä. Kannattaa ottaa pois seuratuista ketjuista ja lisätä uudelleen ja katsoa että tulee ne ilmot siinä asetuksessa :) Jos ei silti tule ni sit ei auta tosiaan kuin tarkistaa seuratuista ketjuista erikseen aina. Vikaa tutkitaan kyllä mutta vielä ei ole tiedossa miksi toisilla toimii moitteettomasti ja toisilla ei (ja joillakin osassa ketjuista toimii mutta toisissa ei).