Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos :) ehkä mä teen niin että ostan ihan sen tikkutestin Ja jos raaskin niin kaveriksi digin ja jos tikku näyttää jotain ni teen sen perään ehkä... mut tunnen itseni kyllä lähinnä taas idiootiksi jos oon taas kuvitellut kaiken ja noi mammaksi testien haamut on sontaa.. niin ku tirpukka sanoi tiputus on hurja. :D mä hajoon :D

Anteeksi ku stressaan :D mä vaan mieti et jos kierto onki vaan venynyt ja noi tyhmät haamut on vaan jotain huijausta :D

lume inshaAllah siellä tulee kunnon viivat ku testaat :)

täällä alko mietityttää yhtäkkiä tuo kätilöllä käynti ku siel oli opiskelija joka meinaan tutkittuaan (kätilö kuitenki keskeytti ja oli et sun piti ottaa vaa näyte) totes ku sanoin et oon 34+5 et onneks on kaks viikkoa enää tuoho täysiaikasuuteen, sen jälkee ktilö hiljens opiskelijan. kätilö tutki ja sano että kohdunsuu on kiinni mut sen enempää ei sanonu. kätilön mielestä mun tiheet kivuttomat supparit ei ol vaarallisia. niitähä mulla on tänää olluki sit jo vähä väliä.

Olisko mammaksilla tai jossain sitä yesno testiä?? Tänne tuppukylään se ilmestyy kuitenkin vasta 10 vuotta siitä kun muualle :D täytyykin alkaa tutkia :) just tulin töihin ja työnantaja näköjää nukkuu ni ehtii kahtella :D

lume eikös oleki. "ei edistystä" vaikka mulla päivittäin ja välillä on tunnissa sellaset 5 supparia välillä vähemmän, välillä pitää joitai tuntei taukoa alkaaksee illan mittaan uudestaan. jostai syystä tuntuu et se opiskelija on vähä erimieltä kätilön kans mut eihä se voi sanoa mitää ettei tul ongelmia. sai kuulla jo siinä vaihees ku möläytti tuon onneks 2vko kuluttua rv 37.

Silv, ei se olekaan digitesti vaan viivan vahvuudesta pitää itse tulkita viikot :confused:

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Silv: Muistelinkin juuri, että täällä on ollut jossain välissä keskustelua tuosta yes/no testistä..ja Larissa ehtikin kommentoida, että se ei olekaan digitesti! Tuotetiedot lukiessa tosin tulee sellainen kuvitelma, että olisi..mutta eipäs vaan olekaan.

Ostin Tälläset :) kokemuksia tuosta apteekin omasta ?
gatusa; kuulostaa kyllä ihka oudolle. kyllä nuo supistukset kuulostaa edistykseltä ja siltä että alkaa kohta pieni tulemaan maailmaan. ... :?
onko toi yesno testi joku uusi ?

Liitteet

• 1415630270923.jpg
    1415630270923.jpg
    47.8 KB · Katsottu: 177
Lume, minä kyllä luottaisin kaikkiin apteekista löytyviin testeihin :)

Napaa: Tyhmät toiveet nostaa taas päätään, kun näyttää toi tuhrukin vähentyvän.. Mutta en innostu, viime kierrossa väheni myös mutta antoikin tilaa vaan täti punaiselle :(

Hitsi mitkä slaagit aiheutin äsken itselleni kun en heti löytänyt työ- ja tutkintotodistuksia haastattelua varten :D

Larissa kp 26/29 ja dpo 11

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Takaisin