Varhaiseen keskenmenoon saa usein vastaukseksi että kyllä luonto hoitaa. Paljon sulla oli Soma menkat myöhässä? Mulla tuli klönttejä nimittäin jo siinä vaiheessa kun ehdin plussata niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitten parin päivän päästä alkoi vuoto. Sanoivat että jos vuoto yltyy runsaaksi tai ei lopu tai on kovia kipuja niin pitää hakeutua lääkäriin, mutta jos on muuten normaalien kuukautisten oloset niin ei tarvi. Mutta mulla tosiaan ei ollut paljon myöhässä eli se oli vaan käytännössä hedelmöittynyt munasolu joka oli yrittänyt kiinnittyä tai hetkeksi kiinnittynyt.
PikkuMinski, kiitos tiedosta. Mulla ei siinä tapauksessa ole kohdunulkoista raskautta, mikä on helpotus. Yritys jatkukoot, vaikka välillä kyllä meinaa revetä pelihousut ihan jo yhdenkin kanssa kun se on keksinyt että haluaa olla pystyasennossa vaikkei vielä osaakaan kävellä (tää raskauspahoinvointi ilman raskautta/krapula ilman alkoholia ei yhtään auta asiaa).
Orm onnekas ei ollut kuin kaksi päivää myöhässä. En saanut plussaa tikkuun. .vuoto on melko runsasta nyt ja kauheet kivut ympäri vatsaa ja lantiota. Nyt lähden töihin, jospa sillä nämä kivut helpottaa. Ja huomenna soitto neuvolaan, niin tietää onko nää menkat vai keskenmeno.
Hyvää päivän jatkoa kaikille! ♡
sullakin jännät paikat :) tuohon en osaa sano että kuuluisiko näkyä... hmmmm... Onko sulla millaisia oloja ollut ? :) mm. oletettuna oviksen aikana ja nyt ?
Mulla oli viikonloppuna olot että vuoto alkaa mut ei mitään. yleensä ollut yksi kuiva päivä ja vuoto alkaa ja nyt koko viikonloppuna alkoi kuivuus ja valkoisia limakökkäreitä tulee vain. :D niin ja tissit kipeät mutta niin ollut melkein jokakierrossa ennen menkkoja. Toivon vain että täti tulisi pian jos on tullakseen niin pääsen letrot ja akupunktion aloittamaan :) eli oireita ei ole tällä hetkellä mihinkään suuntaan :D keskiviikko aamuna testaan jos ei täti ole tullut kylään! Sillä päivällä oon listallakin mielestäni!
Loora:ihania kuvia <3 onnittelut
Marinamelinai ihanaa,olet jo noooooin pitkällä <3
Gatusa:toivottavasti pysyy paikat kiinni vieläkin.
Pahoittelut kenelle täti on tullut
loora84: Ihania kuvia! En osaa edes kuvitella millaista se olisi nähdä pieni ensimmäistä kertaa ruudulla. Siitä hetkestä olen haaveillut varmaan jo silloin, kun näin elokuvan 9 kuukautta ensimmäisen kerran lapsena :D
Olen nyt tässä kuumeilun huumassa kanniskellut aamulla tekemääni testiä laukussa mukana ja kaivanut sen aina välillä esiin tihrustettavaksi. Viiden minuutin intensiivisen tuijotuksen jälkeen siihen ilmestyi häivähdys haamua, joka tosin katosi kun katsoin sitä äsken uudestaan. Näen kohta varmaan pikku-ukkojakin kun oikein keskityn :D
Mä käyn tänään illalla apteekissa ostaa jonkun toisen testin se digi houkuttas mutta jotenki karu se et joko et ole raskaana tai olet jotenki tuntuu et normi testissä olisi enemmän toivoa. kumman teen auttakaa ?!
Lume digillä saisit ainenkin varman vastauksen. Itse ostaisin vaikka apteekin oman testin tai jos sinne on tullut yesno (itsellä tällänen oottanas ja on herkkyydeltään 12) testejä niin sellaisen. Ja tilaisin netistä digin koska apteekista saa yhden melkein samalla hinnalla kuin netistä 2!
Lume: "I feel You", tiedän tunteen. Itsekin aina sorrun tuohon, tarkoitan, että paljon mieluummin tihrustaa niitä haamuja koska silloin tuntuu olevan vielä toivoa, että jos olenkin raskaana..Digi on vaan niin julma, kun Se surutta läväytää päin näköä sen "ei raskaana". Mutta, kakspiippunen juttu, yleensä sitä kyllä tipahtaa korkeammalta silloin kun on antanut itsensä kuvitella jos ja vaikka mitä niiden haamujen vuoksi ja menkat alkaakin.
Digin jälkeen yleensä iskee vaan Se järjetön vtutus ja itsensä solvaaminen, miten tollo olikaan kun taas kuvitteli kaikkea!!!
...Mutta eipä sillä, minäkään en ole tässä asiassa viisastunut enkä oppinut, aijon tässäkin kierrossa testata ehkä tuhat kertaa ja tippua sieltä korkealta