Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en ole edes miehelle uskaltanut kertoa että plussa jäi jälleen kerran haaveeksi. Flunssa kun vei äänen niin ei pahemmin ole juteltu :grin eli oon aika rauhassa saanut nuolla näppejäni..

Plussaa sullekin Kiivi!

Tervetuloa kaikille uusille, jos en ole muistanut toivotella! :)

Mulla on vatsassa samanlainen olo kuin oksennustaudin aikana eli ikään kuin olisi vatsalihakset maitohapoilla. Jos selkää kallistaa taakse päin ja vatsalihakset venyy (esim. jos luen vatsallani kirjaa) niin tuntuu niin "imelältä" vatsassa että alkaa etoa o_O Miksi piti tällainenkin "oire" kehitellä :grin

Tuhrua on ollut tänään vähemmän. Viime kierrossa se tarkoitti sitä, että menkat alkaisi parin päivän päästä kun tuhru on ollut yhden päivän pois.

On se nyt tämäkin taas :grin

Larissa kp 25/29, dpo 10

Harmi että ei saatu kunnon plussa päivää tähän isäinpäivään kun mä niin odotin kunnon plussa puhuria...

Plussatuulia kaikille.. :)

Mä täällä jännään huomista ultraa niin paljon että vatsa on kipee ja sekasin..

Lume. Mulla nuo viivanpaikat oli sellasia että näky kännykän kameralla mutta ei omalla silmällä

Silv: itselläni on ollu noita kipu kohtauksia panemisen aikana varsinkin kun ollut kohdun suu alempana. Sillon riittänyt että mies vähä hellittää ettei mee nii syvälle. Alavatsa kramppaa melkeinpä järestään puuhastelujen jälkeen... sillä siitä ei oikeen osaa nauttia

Moikka! Meillä miehen kanssa varovasti iloittiin jo kesällä haaleita plussia raskaustesteissä kunnes verituhru muuttui menkoiksi ja raskaustestien haamut selkeäksi negaksi. Syksy on mennyt oikeastaan ihan muissa ajatuksissa eikä olla jaksettu kuluttaa energiaa toivomalla joka kierrossa uudelleen tärppäystä..

Kunnes nyt varovainen toivo nostattaa päätään kun tänään kp 31 / 27-33 ja tissit olleet jo viikon verran tosikipeet (ei mitään kovin ihmeellistä mulla ennen menkkoja kylläkään). Lisäksi eilen huomasin nänneissä arkuutta joka on tänään vain lisääntynyt! Heti ajatus tärpistä heräsi. Nännit ovat minulla arat vain ovulaation aikoihin jos aina silloinkaan. Harmittaa etten tänään ole voinut käydä hakemassa raskaustestiä :)

Nooh piti sit mitata lämpö kun luin että raskaana se voi olla hieman koholla ja niin tuo mittari näytti 37,3?! Ei ole kipeä olo kylläkään. Noo ukkokin tuossa sitten mittas omat lämpönsä ja näytti 37,1... että voipihan tuo noussu lämpö johtuu kai pienestä rapulastakin ku vietettiin polttareita eilen? Tiiä tuota.

Noh maha on juilinu jo kohta viikon menkkamaisesti mutta mittään ei näy ei kuulu.. viime kierron väli oli 27pv ja nyt tosiaan huidellaan jo yli 30:ssa..

Huomenna testi ostamaan ja heti testaamaan, pitäkee peukkuja!

Lucky olitko sillo raskaana? :) eilen näkyi ihan selkeä viivanpaikka tietyssä asennossa ja valossa :) en vaan paljoa niiden varaan laske :)

Mietin itsekkin tässä täytyisikö pitää taukoa foorumilta ja lopettaisi oireiden kyttäämisen. Voisi helpottaa raskautumista, kun ei koko ajan miettisi asiaa. Mutta täällä niin ihania ihmisiä kirjoittaa, niin kuinka voi olla ilmankaan :)

Oon koko päivän ravannut vessassa pissalla ja tuntuu välillä, että nyt täti tuli ja eiku tarkistaa. Ja ei mitään muuta , kuin vv. Ja viltin alla saanu olla kun kylmää.

Oireet viittaa siihen, että olis tärppi käynyt mutta nuo negat puhuu puolestaan. Osaakos kukaan sanoa, että jos soittelen neuvolaan tämän takia kun täti ei oo tullu, niin tutkiiko ne ollenkaan näin vähästä?

Jos se ei vaan vielä näy testeissä :) voihan sekin olla mahdollista. Olikos sulla kuukautiset jo myöhässä ?

Aina olleet säännölliset ja pari kertaa lopettanut pillerit aikoinaan ja silloinkin säännölliset kierrot 28pvää. Nytkin pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot 28 ollut paitsi nyt menee 30/28 .

Toffee: Oletpa sä runollinen.
Onnea Mimi! !!!!!!

Onnea Freyja86!!!! ♡

Onnea Silv! !! ♡kumpaakaan kuvaa ei ees tarvinnu avata ku selkeät vahvat haamut näky mun puhelimella!

Gatusa: onko siis ihan normi pesukone jota nostelit! ? Soo Soo! !! Mutta Ompa ukkos ollu taas itsekäs!!!

Mimmu onnea ihanaa!

Takaisin