Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ok Silv, on toki tosi aikaista mutta mä tekisin uuden cb:n. Jos kyseessä ei ole ollut kiinnitysyritys niin silloin pitäisi jo kohta näkyä jotain.

Lume: haamulaiselle vahvistumista,ihan selkeä näihin viiva laseihinkin :)
Silv: varmasti toisella testillä olis ollu selkee plussa <3 viivan näin siinäkin <3
Missä Lucky??
Mukavaa sunnuntaita/ isänpäivää :)

Mää sanon tän uusiks, mutta se cbn testikään ei oo mitää kovin hyviä kehuja saanu, googlettamalla löytyy asiasta paljon juttua :( digi olis varmaa sit seuraava tai joku muu testi.
Mä sain sillä kans sillon plussan, mutta suhtauduin varauksella just noiden negatiivisten kokemuksien takia..

Huomenta leidit :)
soma voi ei :/ :( jospa se siihen vielä piirtyy kun tätiäkään ei näy ;) :) ♡

silv kyllä mun mielestä siinä joku haamun haamu näkyy ! Ja tosiaan jos selitys olisi tuo herkkyys :)

kiitos kaikille ihan kamalasti tsempeistä ja tuesta ! ♡ anteeks jos jollekin oli ne silmäpussit tullu :D ;)
mä niin toivon et toi viivanpaikka pitäisi paikkaasa ja täti pysyisi poissa ja viiva vahvistuisi ♡ :)

hyvää isänpäivää ja sunnuntaita!!!!!!

Hih, kiitos kaikille tsempistä :) ei auta muu kuin odottaa, tien joo et on Toosi aikaista mut ajattelin että ei se mitään ota jollei annakaan :)

huomentapäivää!
täällähän on ollut varsinainen jännitysnäytelmä käynnissä, hauska lueskella jälkeenpäin!

pahoittelut negoista Somalle ja Silville. Toivottavasti homma selkiintyy pian :) Silvin eka testi oli kuitenki lupaava, ehkä se tästä kääntyy vielä plussalle..?
Lumen kuvista en oikeen nähnyt mitään selvää, ekassa kuvassa tosiaan kahdessa paikkaa pinkihköä. mutta mä oonki tämmönen puusilmä. :P

Tein just sen mitä ei ois pitäny katoin sitä eilistä testiä :D ja siinä näkyi nyt silmällä tuo viiva .. ei hyvin mutta näky..... Tiedän ettei oo luottamista mutta.......

Silv, uutta testiä vaan myöhemmin kehiin ja Lumelle samat sanat! :wink Uskon, että te kyllä saatte ne plussat!

Sabetti, joko tuhru loppui?

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekin :) En ole ihan perillä teidän jutuista, kun en ole päässyt kurkkimaan :grin

Navan kaivelua: Kaveri teki eilen oharit eli jäi illanvietot pitämättä ja baarit käymättä. Harmittaa lähinnä se, että en tätä kaveria päässyt näkemään (nähdään noin kerran vuodessa), mutta hänellä vaan näyttää muut menot ja kaverit menevän mun edelle. Annoin asiasta kyllä kyllä asialliseen sävyyn palautetta, saa nähdä milloin tajuaa että miten pöljä oli, jos tajuaa...

Täällä ei oikeastaan mitään uutta oloissa tai muuten. Tuhru jatkuu, flunssa jatkuu myös. Vatsalihakset tuntuu siltä kuin ne olisi maitohapoilla vaikka mitään treeniä en ole tehnyt flunssan takia yli viikkoon. Eilen oli illalla myös nopeita vihlaisuja alavatsassa, mutta liekö vaan keltarauhasen tykyttelyä. Pieni lonkero ei oikein mennyt alas eilen illalla saunan jälkeen, maistui tiskivedeltä jossa olisi ollut viinaa seassa :grin

Keskiviikkona on työhaastattelu eli sitä ennen en ainakaan testaa mitään :grin En halua siinä vaiheessa tietää, että onko tärpännyt, koska jos on niin en halua möläyttää sitä ja pilata mun mahiksia :grin

Kovin paljoa en silti tärppiin jaksa uskoa edelleenkään ton tuhrun takia. Tuskin edes testaamiseen asti pääsen taaskaan.

Ihanaa isänpäivää kaikille! Hellikää niitä miehiänne :Heartblue

Larissa, kp 25/29 ja dpo 10

Täällä on ollut varsinainen jännitysnäytelmä eilisiltana ja uutta tekstiä sivutolkulla! Mä oon niin huono kattelemaan noista raskaustesteistä noita aikaisia haamuja, että en osaa sanoa oikein mitään testeihin.

Jeilei, me juteltiin miehen kanssa silloin heti keskenmenon jälkeen asiasta tosi paljon. Ensimmäisen viikon aikana tuli puhuttua paljon ja käytyä läpi molempien ajatuksia ja kokemusta keskenmenosta. Edelleen tulee viikottain juteltua, joskaan ei joka päivä. Useimmiten se olen minä, joka asiasta monesti ohimennen mainitsee, kun tulee jokin keskenmenoon liittyvä tunne tai ajatus mieleen. Avoimesti voidaan asiasta puhua, mikä on suuri helpotus.

Muurahainen, en pääsekään lähettämään tätiä vielä sun luo. Nimittäin nyt 5 päivän tuhruttelun jälkeen tänään aamulla vastassa se mulle tuttu täti kaikessa runsaudessaan. Viisaammat, lasketaanko tästä vasta alkaneeksi kp 1? Edeltävät viisi päivää olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla, mutta nyt tarvitsee jo kunnon siteen.

Lapsen sukunimestä on ollut puhetta. Mä olen jotenkin niin vanhanaikainen tässä asiassa, että ajattelen lapsen saavan isänsä sukunimen. Toki toivon, että koko perheellä olisi jonain päivänä sama nimi, mutta ei se ole välttämättömyys. Ajattelen myös niin, että vaikka parisuhde joskus päättyisi, niin siitä huolimatta tuo mies on se, jonka haluan olevan lasteni isä ja toivoisin tällaisessa tilanteessa lasten ja isän yhteydenpidon säilyvän. Meillä on takana niin pitkä suhde, että tuntuu ajatuksena oudolta, että jos joskus ero tulisi, se olisi niin riitaisa, että mua jotenkin häiritsisi, että lapsilla on mieheni sukunimi.

Ikävää Larissa että kamu teki oharit. Parempi puhua aina suoraan mitä ajattelee. Se on sitten toisen päätettävissä mitä ajattelee/tekee.

Mäkin hautasin just yhden pitkäaikasen ystävyyssuhteen. Ei oltu ehditty pitään yhteyttä kun hälle maistu vaan muki ja sitten alko jauhaan mun elämästä muille (kateellisena ilmeisesti). Anteekspyyntöä odotin mutta hän ei mielestään tehnyt väärin. Eli oliko se edes ikinä ystävyyttä.

Starling, mie laskisin että kunnon vuodosta alkaa kp 1. Näin taitaa lääkärikin ohjeistaa?

Anskunen, tämä mun ystävä ei juurikaan alkoa edes käytä mutta on vähän liikaa näemmä menoja ja kavereita että ei pidempiaikaisille ystäville sitä vähääkään aikaa riitä. Sanoin suoraan mitä mieltä olen, pohtikoot itse mitä on mieltä ja menikö jotain väärin.

larissa harmi että kaveri teki oharit se ei todellakaan ole hauskaa. yritähä nauttia päivästä :)

pahoittelut menkat kohdanneille. plussatuulia.

mun mies kävi ostaas tänää sitterin ja kantorepun mein pienokaiselle ja mulle tohvelit. <3 nyt puuttuu enää peti, peitto, tuttipullot, vaipat ja talkki. ja mulle kännykkää akku!!!

Huh ! :) yli 300 viestiä tuli kahlattua :grin Olipas jännää !

Lume mä nään kyllä tuplat ja pinkkiäkin ! :) Viivalle vahvistumista !!

Myös Silvn testissä olen näkevinäni jotain hailuraa haamua :)

Mä oon taas menny pää kolmantena jalkana koko viikonlopun :eek:
Ensin oli kuvaukset, sitten lasten kaveri synttäreitä ym ym :)
Nyt makaan koiran kanssa sängyssä kun isäntä ei oo kotona :p
Piti eilen talletella kun olis päivät kohdillaan, mut nukuttiinkin molemmat 12h, noh ehkä se teki hyvää molemmille eikä ole plussan esteenä :rolleyes:

Mukavaa isänpäivä sunnuntaita kaikille <3

Larissa ei ollu yöaikaan tullu mitään, laitoin siteenkin varoiksi. Huh. Toivotaan että ei tulekkaan enää, oon niin kova stressaamaan muutenkin.

Larissa tuo on kyllä ystävältä ikävästi tehty. Toivottavasti ymmärtää jatkossa arvostaa pitkää ystävyyttä paremmin. :)

Larissa Kylläpä teki ilkeästi sinun ystävä :/
kyfi mä jännään jo :P mikä kp ja dpo sulla oli ku en muista :D

ON; huono olo saavutti minut jälleen

Takaisin