Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soma, ei ne yleensä noin vähästä tutki. Käskevät vaan oottelemaan :/ Onko sulla oviksen ajankohta tiedossa?

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Huh huh! Olipahan urakka lukea kaikki jännitysviestit läpi :grin .

Lumelle ja Silv:ille vahvistumisia, uusille tervetuloa.

Muille plussatuulia ja pahoittelut tädeistä.

ON: Täällä kp 27/28-32 ja dpo 9-11. Testit ei tulleet vielä perjantaina postissa, joten testailu jää ensi viikolle. Kaikki mahdolliset kuvitellutkin oireet on kadonneet :(.

Sillon kun mulla oli menkat 10pv myöhässä ja soitin neuvolaan, niin käskivät vaan ootella. Ja tylysti, jossei ne 3kk aikana ala, niin sit vasta katotaa missä vika -.- Onneks ne sit tuli itellänsä.

Kannattaa :) mäkin pyörittelen aina kaikkea päässä... koko ajan tää olisinko enkö ole olenko päässä taustalla. stressaavaa. ..

tuli huono olo kun söin lämppäreitä. yök. ..

Täällä käydään niin ihanan vilkkaasti keskustelua että menee kyllä jonkin aikaa ennen kuin muistaa nimimerkkejä ja missä vaiheessa kukakin menee :) Looralle tsemppiä ultraan ja toivottavasti otuskin oireet viittaisi plussaan!
Vetäydyin tänään hetkeksi piiloon vollottamaan kun pyykkiä viikatessa eteen tuli pienen vauvan sukkahousut ja body mitkä miehen kanssa ostettiin kirpparireissulla. Jotenkin iski vaan hirvee vauvan kaipuu ja pelko siitä että tämä yritysaika venyy samanlaiseksi kuin kuopusta yrittäessä... ei olla tosiaan kauaa yritetty mutta itse ehdin kuumeilemaan jonkin aikaa ennen kuin mies päätyi samalle kartalle että haluaa kolmannen. Tunteet on jatkuvasti pinnassa ja menee laidasta laitaan. .. onneksi täällä voi käydä raportoimassa jokaista tuntemustaan ;) tällä hetkellä rinnat on arat ja tosiaan tunteet heittelee mutta muita oireita ei taida olla :D

APUA! Mun alamahaan sattuu ihan mielettömästi :O Vähän kuin supistuksia, tulee ja menee. Alkaiskohan tuolta nyt jo kohta tulla uloskin jotain...ei oo kyllä koskaan menkat alkanu kivuilla eikä muutenkaan menkkakivut ollu tämmösiä :rolleyes:

Kiivi: en oo raskaana. Silmäni näyttivät viivan paikkaa 25 testiin menkkojen aikaan ni olin seota....

Lume: en tiedä onko ollut kiinnittymis yritystä kun en oo testannut kuin edellisten menkkojen jälkeen ja nyt mitä nyt näitten menkkojen aikana tuli niitä viivan paikkoja, jotka hävisi ku piru saharaan. .. Voihan se olla mahdollista et on ollu... ku nuo menkatki oli tommoset oudot... 11 päivää oli jos jonkinmoista...mut ei oikeen muuta tullu ku ihan puhdasta kirkasta verta... ei mitään limakalvon palasia tms. Nyt kahdet menkat olleet puhtaat kaikesta mömmöstä.

Diku: täällä mä oon mutta en oo kerenny käymään ku olen omistautunut lapselleni ja työlle... hitsit noita aamuvuoroja ei oo mun juttu ollenkaan...ja nää yhdenpäivän vapaat... eipä jaksa paljoo mitää tehä.

On. Juupa juu. Vuoto loppu 5.11 kesti 11 päivää josta 4 oli vaan valkkaria kesken kaiken... Varsinainen yhtäjaksoinen vuoto kesti 6 päivää... seuraava tk neuvola aika olis vasta joulukuussa.
Joten olen tässä nyt yhteydessä pkl:lle josko pääsisin munarakkula seurantaan sinne ja sit pitäis tuo vuoto saada silleen että olisin varma kierron alkaneen... etten nyt väärin ala laskemaan ku clomit aloitan. Huh... hitsin kalliit tabut! Tarviin kuitenki tän kierron takia jonku tukilääkityksen ku ei tätä kestä erkkikään ku vuotelee miten sattuu... ja Olishan sitä kiva jo pikku toukka saada ku muutki alkaa odottelee jo toista meille... kivat vaan heillekin!!!! Isän päivä vietetty pojan kans kahdestaan, isi oli eilisen töissä ja tän päivän vapaalla mutta ei viitti ajella muutaman tunnin takia kotiin niin pitkää matkaa... onneks hyvä ystävä kävi kylässä ni ei tää yhdenpäivän vapaa tuntunu niin kurjalle ja tulipahan siivottuakin... mitähän muuta... kaks päivää kärsinyt hirveistä lihas kivuista kun olin kahvakuula treeneissä...
Vatsan turvotus vaan jatkuu menkoista... laitahan teidän iloksenne mun vauva mahasta kuvan.. vaikka se ei teitä kiinostaskaan. .. mutta toivoisin aina että siellä olisikin joku isompi ja etten olisi vaan saanut testiin mitään... mutta turvotus on valtava ei voi muuta sanoa!

Onnea plussista, tervetuloa uudet!!! Onnea piina päiville! ! Onnea oviksen metsästykseen! !!

Gatusa: ♡ virtuaali halaus!

Tuosta synnytyksen käynnistymis jutusta... Meillä ukko nousi samantien sängystä kun vessasta normaalilla äänellä sanoin että nyt tuli jo toinen isompi pissa pönttöön vaan eri reiästä :) ja kysy onko kiire...Meni kaikessa rauhassa suihkuun. Välillä hoputin samalla ku hääräsin omiani ja se kaikessa rauhassa siellä et onko kiire vai soitetaanko amppari. .. Mä vaan että ei mitään ampparia, keretään jos tuut nyt suihkusta ja käytät koirat pissalla. .. Niinhän me kerettiin....

Hui lucky onpas tuo vuoto ollut tosiaan outo ja mäkin muistan ne viivanpaikat niissä testeissä :S
toivotaan että pääset pikaiseen aloittamaan ne clomit :) täällä jo vähän sua huhuiltiin kun ei sua näkynyt :)

Hyvää yötä leidit :) tullut koko vkl valvottua puoli 3 niin on nyt hyvä aika mennä nukkumaan. aamulla sit miettiä Tekisikö testin vai ei. Ja tuleeko täti vai ei :)

Lume kp27-27/30-31 dpo14

Siinä mun "vauva massu" ... kuumeilu klubille tää kuuluu ku siel ei oikeesti mitään oo... "haaveissa vainko oot mun" . Voitte uskoo että tuntuu hyvälle käydä salilla kun tuo vatsa kasvaa vaan entistä enemmän joka kerta. Nestettä... ilmaa... Wtf? Ja ne vanhukset... "topakka poika tullee" mä "ei suinkaan vaan ollu liian hyvvää pullaa kai" :o

On se NIIN hienoo kannatella tollasta 4 kilosta jässikkää tuossa lantio että oksat pois...Tiedostaen kuitenki ettei siel oikeesti mitään ole. Vai hämääkö vaan mun Notko selkä ku samaa linjaa menee mun selän kans tuo kivikova ihra.

Liitteet

• 1415567417522.jpg
    1415567417522.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 171
Ihana kuva.:) Olet kyl todella hoikka!! :) Voi kun olis vielä itsekkin joskus tuossakunnossa,:grin niin ei haittais tuommoiset pienet turvotukset. :oops:
joo-o mut oikeesti kun olin noin hoikka niin vatsani turposi samallla tavalla, jätin jauhot ja hiivat vähemmälle niiin helpotti, kävin kyl myös gynen tutkimusissa, koska minulla tuli myös kipuja välillä. Mitään ei löytynyt.

Tervetuloa titem jännäilee :grin

Muoks. Omaa napaa: tänää viimenen terolut joten kierto sais lähtee käyntii pikapikaa et pääsee taas napsimaan clomeja, josko sit sais oviksenkin aikaan :) olis vähän paremmat toivot tupla annoksella tärpille. Odotukset on kovat mut liikoja en uskalla ajatella ettei taas tipu korkeelta ja kovaa :/ viikko vielä ja sit alkaa sopivasti loma, jos sitten pienen rentoutumisenki myötä kroppa heräis mukaan :)

Muokattu viimeksi:
En kyl todellakaan mikään hoikka ole. Jaloista ehkä mut tuo vatsan seutu on ihan karsee... Kun vaan sais tuon ilmapallon puhkaistua tuosta ni oisin ees vähän tyytyväisempi. Oon siinä normaali painon ja ylipainon rajoilla. Ehkä joskus. Oikeestaan aika hyvä että tuli otettua tuo kuva jotta joskus näkee vertailu kuvaa onko ollut kuntosalista muutakin hyötyä kuin lihasten kasvu. Sen verta nahkaa kyllä roikkuu alavatsalla että siihen ei auta muu kuin kirurgin veitsi. Mutta en sitä hätäile nyt... se on sit ku oon kaikki lapset tehny... :) vaikka musta saa kuvan etten olis tyytyväinen ulkonäkööni ni kyllä mä oon ihan sinut itseni kanssa. Miksikä tää tästä murehtimimalla muuttuu. Mietityttää vaan että jos on joku vika mussa että maha turpoaa tollaseks... ruokavaliolla on kyllä suurimerkitys.

Lucky87 mun yhellä kaverilla turpoo kans lähes poikkeuksetta vatta aina iltaisin eikä sille oo läytyny mitään selitystä eikä mitään vaaraa siitä oo todettu olevan.. joten voit varmaankin olla ihan huoleti vailka se kivaa ei varmasto olekaan.. ja jos ruokavaliomuutokset helpottaa ni kannattaa kokeilla :)

Lucky 87, Mulla turpoili alkuraskaudesta iltasin maha sen näköseks että yli puolivälin olis jo raskaana. Aamusin näytin siltä mitä viikotkin oli, eli ei näkyvää raskautta. Kiva kun vaatekoko vaihteli pitkin päivää miten sattuu, eli telttoihin piti vaihtaa heti vaikkei varsinaista vauvamahaa ollu ja painokin häthätää yli 50 kiloa. Varmasti harmillista jos tuota on jatkuvasti että koko vaihtelee tunnista toiseen, ja etenkin saada möläytyksiä kun ei ole raskaana ja haluaisi kovasti olla. Mutta tosiaan ruokavaliomuutoksista voisi olla ehkä apua kuten mainittukin.

ON: vuoto alkoi viikonloppuna, kymmenen päivää myöhässä. En osaa tarkkaan sanoa kuinka monta raskaustestiä ehdin hassata noiden kymmenen päivän aikana, mutta sanotaan nyt näin kaunistellen että aika monta. Kaikki negatiivisia joten ei siellä mikään edes hipaissut. Mutta yritystä oli näin jälkeenpäin laskien oviksen aikoihin. Ja pahoinvointi jatkuu vieläkin, eli se on jotain ihan muuta. Tietäis vaan mitä, alkaa käydä hermoille tää valikoiva syöminen (aika monet ruoka-aineet on nyt ehdoton ei vähän samalla tavalla kuin raskauspahoinvoinnissa oli) ja merisairas olo. Pisteenä iin päällä vielä sekin että nyt ei enää ole aavistustakaan minkä pituinen kierto on, kun aina ollut 28 ja nyt olikin 38.

Huomenta !

Tervetuloa uusille ! :hello

Pahoittelut tädeistä ja plussatuulia :)

Mä olen tämmönen hoikka pieni nainen ja mulla on Lucky ihan samoja ongelmia. Aamulla on littana vatsa ja ohhoh kun menet syömään jotain niin pam, kauhia pallo ilmestyy vatsanseudulle.
Ei tosin ihan aina, mutta usein. Mä lisäsin veden juomista ja kevensin syömisiä, mutta ei se mitään auta, mulla nyt vaan on tämmönen massu :laughing002

Täällä kp 14 ja ollaan menty ilman ressii :)

Testaako Lume uudestaan nyt aamulla? :)

Kaikille tasapuolisesti mukavaa maanantaita !! Ootte parhautta !:Heartred

Takaisin