Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silvillä en tosiaan tuossa testissä minäkään näe mitään, mutta vielä on aikaa viivojen vahvistua :love022
Somalle pahoittelut negasta. Kyllähän se ikävältä tuntuu, mutta itse uskon, että se plussa tulee kun on sen aika.

Itse olen tehnyt noita negatestejä jo kyllästymiseen saakka ja viime kierrossa harmitus jälleen palasi kun yksi viiva tikkuun piirtyi. Jäin pohtimaan omaa harmitustani, ja niinkään ei tuntunut ikävältä se, että juuri sillä kiekalla ei plussaa tullut vaan lähinnä tuntui jotenkin turhauttavalta lähteä uuteen kiertoon.. Tikutella ovista, pupuilla vaikka ei oikeasti tekisi edes mieli just silloin jne. Kyllähän jokaisen kierron päättyessä on kuitenkin melkoisen duunin tehnyt, ja sitten sen kaiken saapi aloittaa alusta :happy118 Mutta tällaistahan tämä nyt on. Ehkä uutteruus ja pieni toive joskus palkitaan.

Lumen jännitysnäytelmän seurauksena heräsin sitten tuossa 13 aikoihin, kun nukkumaan meno jostain kumman syystä viivästyi :grin Aamukahvia jos sitä seuraavaksi.

Mä muuten huvikseni testailin eilenkin ovista, ja vieläkin piirtyi tikkuun lähestulkoon yhtä vahvat viivat. Oon kyllä nyt niin puulla päähän lyötynä, kun mielestäni sain ovisplussan jo torstaina. Äh. Mä en ikinä enää osta noita wondfon testejä, vaan pitäydyn tutussa ja turvallisessa. Ikinä en ole saanut monta päivää kestävää ovisplussaa. Toivottavasti keho ei nyt sekoilisi sen takia, että ei meinaisi se munasolu sieltä millään irrota.. :smiley-angry002

Muokattu viimeksi:
Larissa kiitos :D tutkailin sitä verkkokauppaa ja ainoot mitkä kannattaa ostaa on ne rfsun sheivausgeelit ym :D en varmaa tässä vaiheessa tarvii enää raskaus- tai ovistestejä :D

Aamulla testin tehtyäni kauhean pettymyksen seurauksena hanat aukesi ja nyyhkytin miehen kainalossa. Kovin oli hänkin hiljainen ja sanoi, että pettyi ja inhotti nähdä minut niin surkeana. Mutta jaksoi valaa uskoa ,että kyllä meidän aika koittaa. Eli täti ei ole tullut eikä näytä mitään merkkejä, että olisi tulossakaan. Ensiviikolla soittelen neuvolaan, jos ei tätiä ei kuulu. Toki voi olla,että stressi siirtänyt tätiä. .tai joku kiertohäiriö. Aina tullut päivän tarkasti ja pysynyt sanomaan, että nyt tulee vaan nyt ei siis mitään. .. tää on fifti sixti :D

Lumen testin tuloksesta olen kyllä iloinen. ..Uskon, että kyytiläinen on ja viiva lähtee vahvistumaan :) <3

Aurinkoinen, mie kyllä ymmärrän sun fiilikset. Itseä jo alkaa tympimään tämä kierron seurailu, oviksen oottelu, tuhrut ja plussan/menkkojen oottelu. Ensi kierto mennään erilailla ainakin oviksen yli. En vaan jaksa vatvoa näitä enää ja ehkä se tärppikin tulisi jos mentäisiin enemmän fiiliksen mukaan. Ehkä toi tuhrukin liittyy enemmän stressiin ja liikaan yritykseen..?

Ps. Toivon niiiiin paljon, että saisin ton työn mihin menen ke haastatteluun. Se olisi määräaikanen kokopäivätyö (ensin jouluun ja sitten mahdollisesti kesään) eli ei haittaisi vaikka plussa pamahtaisikin. Toinen mun osa-aikatöistä loppuu noin kuukauden päästä, joten olisi uusien mahdollisuuksien aika :wink

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Muokattu viimeksi:
voi soma ja larissa ♡ kyllä teidän ihan jokaisen aika tulee täällä !!! ihan varmasti :)

mä olen myös yllättynyt tuosta tuloksesta en silti uskalla vielä toivoa! aika usein se täti sieltä on silti tullut. aamulla katsoin sitä vielä niin aivan silmillä erottuva selkeä roskishaamu siellä oli. Katsellaan huomen aamuna uusiksi :)

Larissa, muakin niin alkoi kyllästyttää ja ?ituttaa se jatkuva testaaminen ja ressaaminen ja kaikkien tuntemusten bongaaminen ja kuitenkin lopputuloksen tiesi, nega ja täti. Nyt on niin kiva olo kun en tiedä yhtään mistään mitään ja en välitäkään. Mulla se meni jotenki sellaiseksi sodaksi itseäni vastaan että on se perkele kun ei saa plussattua. Ja ei varmasti onnistu silleen. Tosiaan viime tädin tultua päätin että tänä vuonna ainakaan en enää pissaa yhteenkään tikkuun enkä vatvo ainoatakaan mahan juilimista. On aika kevyt olo kun lakkasi haluamasta liikaa. Oli meinaan ressitasot aika korkealla, tosi hyvää ehkäisyä!

Jellis, tohon olotilaan miekin haluan ensi kierrossa! Eli pysyn varmaan hetken sitten pois täältäkin vaikka ihania olettekin :) Kännykästä poistan myös foorumin sovelluksen niin ei tule automaattisesti käytyä :grin Mutta nyt oottelen sen tädin saapumisen ensin. 4kk yrittämistä/tjottailua on vielä tooooosi vähän, mutta näemmä jo siinä ajassa saa stressin ja pakkomielteen aikaiseksi :grin Uusi työ voisi olla kyllä hyvä keino saada ajatukset muualle :)

Larissa, tsemiä jo nyt keskiviikon työhaastatteluun! Kunpa saisit työn, sillä uusi työpaikka, jos mikä, varmasti vie ajatuksia pois vauvatouhuista ja aika kuluu nopeammin uutta työtä opetellessa. Toivottavasti sun kohdalla kyseessä olisi ne alkuraskauden matelevat viikot, kun odottelee, että ensimmäinen kolmannes olisi ohi. :wink

Ja olisipa mahtavaa, jos onnistuisi pääsemään tohon Jelliksen mielentilaan. Ettei koko ajan olisi tietoinen kiertopäivistä, odottelisi ja bongailisi ovista ja sen jälkeen analysoisi jokaista tuntemusta kehossa. Kesällä ekan kierron, josta sitten raskaus alkoikin, menin niin ilman odotuksia ja analysointeja ja aikakin tuntui kuluvan nopeasti ehkäisyn lopettamisesta plussatestiin, mutta nyt ärsyttää, kun en pääse takaisin siihen huolettomaan fiilikseen. Sen sijaan päivät matelee, ja vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta kiertopäiviä, on niistä koko ajan tietoinen. Miten sä Jellis pääsit tuohon mielentilaan?

jepjep....ootellaanpa sitten menkkoja saapuvaksi tahi jos nyt ei jostain syystä tulekaan niin uutta testailua vasta loppuviikosta :grin

En mä starling ihan edes tiedä miten sain tän fiiliksen.. Meni vaan se ressi yli ja ahdistus liian suureksi. Käänsin sen jotenki sellaseks pitäkää tunkkinne -oloksi :) en osaa tarkalleen sanoa mutta hyvältä tuntuu nyt. Käyn joka päivä lukemassa teitä ja jännitän mukana mutta en mieti omaa napaa yhtään! :)

Mä yritän ottaa kyllä saman asenteen kuin jelliksellä ens kuussa jos nyt lopputulos on sama niin kuin aina :)
kyllä tässä hulluksi tulee jos joka kuukausi asiat pyörii vaan Pupuilun, oviksen, kontrollien, tikkujen ja pissien ympärillä. ei kai se sillo tärppääkkään kun stressaa.

mut nyt naipailen tän kierron loppuun
tasan 4vko sitte Alko tuhru ja täti tuli seuraavana. nyt ei kuulu eikä näy oireita mut en syöny tässä kuussa ollenkaan primoja niin miettiny et jos se kierto venyy taas sen takia sinne 30-31... lämmlt ollu 5pv putkeen 37.18 oikeastaan tasan ei vähempää eikä enempää normi on ehkä suurinpiirtein 36.5-36.6

Hei plussanneet vielä semmosta et minkä väristä teillä se vv oli vähän ennen plussaa tai vähä sen jälkeen ? mulla toi haju hävinnyt tai sit johtuu ku nokka on tukossa ette haista ja se on haalean kellertävää. ..

Lume kp27-27/31 ja dpo14

Muokattu viimeksi:
46 sivua! olen tunnollinen lukija ja kommentoitsija mutta nyt annan itselleni luvan olla laiskempi eli siis anteeksi kun en tuttuun tapaan painele tykkää jne. olo on pirun laiska. Eilen aloitettiin foolihappojen syönti, meillä on molemmilla omat paketit. Nyt 2 pilleriä mennyt kummankin kurkusta alas.

Mun testipäiväksi voi laittaa 3.12. Kp on 10 ja ovulaatiota tsekkailen ens viikon sunnuntaista lähtien ellei ennen sitä ala vahvat oireet.

jennnyy onnittelut plussasta vielä :)

tuutikki90 paljon onnea ultrasta :) :Heartred

Lucky olitko sä plussannut?

mimi. sulla poksuu pian viikot! onnittelut vielä raskaudesta :) minä olin niin varma että kyllä sussa pikkuinen kasvaa, nyt vaan onnellista odotusta! :Heartpink

pepeXXL positiivista että nyt on selvät sävelet, tsemppiä teille :Heartpink

Diku Ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa. Minä oon nyt työssäoppimassa ja kiirettä pitää, ei oo paljon tullut kuumeiltua kirjaimellisesti vaan pikemminkin tjottailtua. Viime kuussa kuvittelin jo suuria mutta menkat ne paukahti päälle ja uusi ehompi YK meneillään. Kyllä tästä vielä noustaan. Mies aloitti foolihapot ja koittaa vähentää tupakointia. Siellä teillä on toivon kipinät syttyneet ja hyvä niin. Onnea yritykseen :Heartpink

Freyja86 maailman isoimmat onnentoivotukset sinulle ja miehelle, teistä tulee vanhempia! Onnea raskaudesta, ultrasta ja onnellista odotusta :Heartred

elaffyn sanoin: ” stressiä voisi vähentää unohtamalla kp laskut ja laskemalla sen sijaan joka kierrossa raskausviikkoja. Positiivista ajattelua siis. ;)
- On muuten hyvä! Itse en nykyään tarkkaile pahemmin kiertopäiviäkään joten haastavaksi menisi mutta hyvä pitää korvan takana ja tässä vinkkiä muille!

Silv plussalta tuo vaikuttaa, varovaiset onnittelut :Heartred

Mimmu. onnittelut ultrakuulumisista! onnellista odotusta :Heartred mulle tuli kylmät väreet tuosta sun ultrakertomuksesta.

Lume, mulla tulee välistä kellertävää valkkaria ja ennen plussaa olin ihan varma, että se tarkoittaa menkkoja. Nyt sitä tulee välillä edelleen ja mä veikkaan, että johtuu keltarauhasesta. Mä kun vedän edelleen noita keltarauhashormooneja.

Olen jo jonkin aikaa roikkunut tällä palstalla lukijana, mutta nyt päätin heittäytyä mukaan keskusteluun :) Sen verran voisin itsestäni kertoa, että olen 27v. ja mies minua kymmenisen vuotta vanhempi. Naimisissa olemme olleet kohta kolmisen vuotta. Tulin varmoilla päivillä raskaaksi 2013, mutta se päätyi keskenmenoon. Jatkoimme sen jälkeen ehkäisyä kuten ennen (varmat päivät + kumi) kunnes nyt viimein syyskuussa jätimme ehkäisyn ja päätimme, että lapsi saa tulla jos on tullakseen.

Ja nyt. Menkat neljä päivää myöhässä. Kp31 menossa. Negoja testattu, viimeisin tältä aamulta. En kestä tätä jännitystä.

Sen lisäksi, että taustalla kummittelee edellinen keskenmeno, on minulla taipumusta myös munasarjakystiin. Kerran ollut nimittäin menkat 2 viikkoa myöhässä ja gynekologi löysi 5cm kystan vasemmasta munasarjasta.

Eli nyt tunteet vaihtelevat riemusta kauhuun. Raskaudesta kasvaimiin. Kääk!

mua just pelottaa ku se on nyt keltasta että edeltää tätiä ja kun en noita keltarauhashormooneja tässä kuussa ole syönyt et kierto vaan venyy sinne entiseen 30-31. ku viime kuussa söin ja se oli sen 27 ja tuhru Alko jo sillon. et vähän epävarma olo on :S ei kyllä pms oireita ole ku kipeät rinnat ja välillä kiukku kohtaukset. ...

Takaisin