Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ostettiin eka tää padi ja tykästyttiin, sit mies osti itelleen puhelimeks 4s ja mä ostin torista ihan kokeilumielessä sen vanhan 3gs. Sit se hajos ja mies osti mulle tän 4. No nyt tää väittää usein kun mulle koittaa soittaa, et olis puhelin kiinni. Ja tarkotus ei kyl ollu ihan tähän rakoon ostaa uutta... Mut kuuluu perheeseen toi "Sulo Vilen" - oli pakko ostaa kun halvalla sai :DDD

Silv: Mä näin alemmasta paremmin.:)

Mul olis tollane samanlainen testi kaapis lojumas. Melkein tekis mkeli aamul tuhlata se, mut tuskin näillä päivillä vielä mitäön näkyis :D (muoks kp24/29-30 olis siis huome :D dpot ehkä sit 7-9..)

Muokattu viimeksi:
Mä niin toivon ♡ mut en halua tippua korkealta :) eilen ei näitä kerenny miettiä kun kani järjesti ohjelmaa mut tänään koko ajan taas :D
yleensä mua paukuttaa jos oon syöny suklaata nyt en oo :D

Silv onnea<3

Täällä kans yksi vannoutunut iPhone ystävä, nyt mulla ihana 6!! :)

Nyt on 6pv ja viimeksi tein 2 päivää sitten eli toisaalta kun niitä on niin......

mimi onko sulla noi ilmavaivat aamusta vai alkaako illalla vasta ? :)

Emmä koskaan kertonu että nyt pissin tikkuun. Tuloksen sit aina kerroin :)
Mulla oli iphone 4, tammikuussa ostin samsungin (VIRHE!) ja nyt haikailen taas omenan perään. Tää samsungi on kyllä niiiin syvältä että huhhuh >.<

En, enkä ajatellu kertoa ennen kun saan oikeesti siihen OIKEEN varmuuden.. Sen otti se km niin koville et sano et hän ei haluu sit tietää ennen ku se on mun mielestä varma. Tietty tukee jos huonosti käy, mut ei kuulemma haluu tihrustaa viivoja ennen kun on niin et vilasemalla näkee ( eikä kuulemma munkaan pitäis niitä edes tehdä xD) eikä mun siis ees pitäny! Tuli tylsää! :D

Olis kyllä ihanaa! Siitä ei tarttis tihrustaakkaan ;) Silv, pakko kysyä että oot vissii etelä-pohjanmaalta kans? :)

Hei mä äklö napailen vielä eli siis vv:tä on mutta sen huomaa pyyhkiessä ja tuoksuu oudolle:? se ei kuitenkaan tule pöksyyn asti. :S

Takaisin